Az Euronics a konzolok, a mobiltelefonok és a TV-k népszerűségét jósolja
A Black Friday akciók hazánkban is egyre népszerűbbek, főként a műszaki termékeket kínáló online áruházakban.
Az Euronics Műszaki Áruházlánc azonban hűen az eredeti Black Friday-szellemiséghez nem csak a weboldalán, hanem 65 üzletében is hatalmas akciókkal készül, ráadásul három napon keresztül. A cég, ami 2015-ben ezen a napon érte el legnagyobb forgalmát idén 10 milliárd forint értékű árukészlettel várja a vásárlókat.
Mióta az angolszász országokban elindult a Black Friday-láz, a karácsonyi bevásárlás a szokásosnál jóval korábbra tolódott. Az akció 2015-re már hazánkban is annyira népszerűvé vált, hogy van olyan cég, ahol ilyenkor a karácsonyi forgalomnál is jobb számokat tudnak hozni.
„Tavaly ezen a napon bonyolítottuk 27 éves történetünk során a legnagyobb napi forgalmunkat, és idén is hasonló sikerre számítunk. Ennek érdekében a webshopunk mellett 65 üzletünkben 650 szakértővel is várjuk a vásárlókat, ráadásul nemcsak 25-én pénteken, hanem 26-án szombaton és 27-én vasárnap is, tartva a kedvezményeket, amik a 70%-ot is elérhetik. Másik különleges ajánlatunk, hogy a Black Friday alatt kínálunk majd 20 hónapos ingyen hitelt, így az akciós termékekhez még kedvezőbben tudnak hozzájutni a vásárlók” – mondta el Fajcsi Róbert, az Euronics Műszaki Áruházlánc kereskedelmi ügyvezető igazgatója.
A minden évben slágerterméknek számító mobiltelefonok és televíziók mellett az áruházlánc a kisgépek és nagyfehér áruk népszerűségére számít, de minden termékkategóriában készül majd akciókkal, összesen 10 milliárd forint feletti értékű árukészlettel. A fehéráruban az egyik legerősebb piaci szereplő Euronics akciós kínálatában idén kedvezményes nagy háztartási gépek is megtalálhatóak lesznek, a vásárlók igényeinek megfelelően kiemelt figyelmet fordítva a nagy márkákra.
Kapcsolódó cikkek
- Az Extreme Digital idei fekete péntekének új slágere a szárítógép volt
- Több mint tízezer darab eladás az első órában az Extreme Digital fekete péntekjén
- Első alkalommal rendezik meg az eMAG Black Cat Day-t, a fekete állatok örökbefogadó napját
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
- Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon
- Make Black Friday Great Again!
- Black Friday: a pénzügyi adathalászat nő az ünnepek közeledtével
- Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak
- PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Munkaerő-megtartás: díjat kapott az ALDI informatikai cége
Az ALDI International IT Services Kft. (AIIS) az ALDI SÜD vállalatcsoport számára nyújt informatikai támogatást Magyarországról. A közel 700 főt foglalkoztató cég dinamikusan bővült az elmúlt öt év során. Az új munkahelyek létrehozása mellett az AIIS kiemelt figyelmet fordít a munkaerő megtartására annak érdekében, hogy az ALDI SÜD leányvállalatai világszerte magas színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. Az egyébként is alacsony fluktuációs rátát a vállalat a felére csökkentette, a munkaerő megtartásáért végzett munkájáért az AIIS a HR-Revolution Díjátadón szolgáltatás kategóriában a legjobbaknak járó elismerést kapta.
Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál
Az e-commerce megoldások felfutása miatt sokan gondolhatták úgy a kereskedelemben, hogy a hagyományos üzleteknek bealkonyul. A vásárlók azonban, úgy tűnik, másként vélekednek és nem hajlandóak lemondani arról az élményről, amit csak a bevásárlóközpontokban élhetnek át. Az igények, az elvárások folyamatosan változnak, a látogatók egyre inkább komplexitásra vágynak, amelybe a vásárlás mellett a szórakozás és a szabadidő eltöltése is egyaránt beletartozik.