Mobiltelefonon értesít a sarki bolt, ha akció van

Leading Data néven új vállalati szolgáltatáscsomagot indított a Magyar Telekom

forrás: Prím Online, 2016. december 8. 06:56

Big Data analitikára alapozva olyan új termékportfóliót kínál a Magyar Telekom, amely használatával a hazai cégek a Telekomnál fellelhető adatokat csoportosítva képessé válnak arra, hogy könnyebben célozzák meg ügyfeleiket ajánlataikkal és jobb minőségben tudják kiszolgálni őket. Az adatvezérelt működés komoly kereskedelmi előnyt hozhat a vállalatoknak.

A termékportfólió tartalmazza a Telekom és a T-Systems Magyarország kompetenciáit, vagyis kis-, közép- és nagyvállalatok számára is hasznosítható. Része például a Footfall Analytics, amely segítségével az üzletek környékén lehet monitorozni a vásárlók mozgását, demográfiai csoportok szerint elemezve, hogy mennyien és mikor voltak az üzlethelyiség közelében. A szolgáltatás használatával optimalizálni lehet például a nyitvatartási időt, a termékportfóliót, segít új üzletnyitás esetén a legmegfelelőbb helyszín kiválasztásában, valamint kültéri hirdetések elhelyezésében a leglátogatottabb pontok megtalálásával.

 

Részben a Footfall Analytics-ből nyert adatokra, részben a cégek saját elemzéseire épül a Smart Campaigns szolgáltatás. Ezzel az üzletek olyan üzeneteket tudnak eljuttatni célcsoportjaiknak, amelyek mindig az optimális időben és helyen értesítik a vásárlókat a nekik szánt ajánlatokról. 

 

A Leading Data szolgáltatások egyre bővülő köre egyfelől maximálisan védik az ügyfelek, vásárlók személyiségi jogait (vagyis az ügyfelek adatait kizárólag anonimizált módon használja fel a Footfall Analytics, a Smart Campaigns szolgáltatás esetén pedig előzetesen az ügyfél hozzájárulását szükséges kérni), másfelől a kereskedők sokkal többet megtudhatnak potenciális vevőikről. „Minden magyar vállalatnak jó irány lehet, ha elkezd azon dolgozni, hogy adatvezérelt működésre térjen át, azaz saját feldolgozott adataira építve hozzon meg döntéseket működésére vonatkozóan” – hangsúlyozza Dobó Mátyás, a Telekom Product House igazgatója. A szakember szerint az adat, mint eszköz is értékké válik, amelyre üzletet lehet építeni. 

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Csúcstechnológiával mutatkozik be a Universal Robots

Óriási növekedést produkált a kollaboratív robotok úttörője, a Universal Robots a tavalyi évben, folytatja gyors, világméretű terjeszkedését. Májusban az érdeklődők a Hungexpo központban saját szemükkel is meggyőződhetnek a piacvezető vállalat felhasználóbarát, kollaboratív robotkarainak képességeiről.

2017. március 28. 11:44

5 tipp a hatékony otthoni elektromosautó-töltéshez

Az elmúlt 5 évben egyre aktuálisabbá vált az e-autózás témája, ami a közeljövőben további növekedésnek néz elébe. A tendenciához kapcsolódóan egyre népszerűbbek a közületi és az otthoni töltőeszközök is. 

2017. március 28. 09:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Google feltörte a 2012 előtt használt elektronikus aláírásokat védő algoritmust

2017. március 27. 12:18

A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt

2017. március 21. 15:37

Sikeresen lezárult a HARMAN cégcsoport felvásárlása

2017. március 15. 09:40

A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd

2017. március 1. 19:59
cloudappsportal.com