Mobiltelefonon értesít a sarki bolt, ha akció van

Leading Data néven új vállalati szolgáltatáscsomagot indított a Magyar Telekom

forrás: Prím Online, 2016. december 8. 06:56

Big Data analitikára alapozva olyan új termékportfóliót kínál a Magyar Telekom, amely használatával a hazai cégek a Telekomnál fellelhető adatokat csoportosítva képessé válnak arra, hogy könnyebben célozzák meg ügyfeleiket ajánlataikkal és jobb minőségben tudják kiszolgálni őket. Az adatvezérelt működés komoly kereskedelmi előnyt hozhat a vállalatoknak.

A termékportfólió tartalmazza a Telekom és a T-Systems Magyarország kompetenciáit, vagyis kis-, közép- és nagyvállalatok számára is hasznosítható. Része például a Footfall Analytics, amely segítségével az üzletek környékén lehet monitorozni a vásárlók mozgását, demográfiai csoportok szerint elemezve, hogy mennyien és mikor voltak az üzlethelyiség közelében. A szolgáltatás használatával optimalizálni lehet például a nyitvatartási időt, a termékportfóliót, segít új üzletnyitás esetén a legmegfelelőbb helyszín kiválasztásában, valamint kültéri hirdetések elhelyezésében a leglátogatottabb pontok megtalálásával.

 

Részben a Footfall Analytics-ből nyert adatokra, részben a cégek saját elemzéseire épül a Smart Campaigns szolgáltatás. Ezzel az üzletek olyan üzeneteket tudnak eljuttatni célcsoportjaiknak, amelyek mindig az optimális időben és helyen értesítik a vásárlókat a nekik szánt ajánlatokról. 

 

A Leading Data szolgáltatások egyre bővülő köre egyfelől maximálisan védik az ügyfelek, vásárlók személyiségi jogait (vagyis az ügyfelek adatait kizárólag anonimizált módon használja fel a Footfall Analytics, a Smart Campaigns szolgáltatás esetén pedig előzetesen az ügyfél hozzájárulását szükséges kérni), másfelől a kereskedők sokkal többet megtudhatnak potenciális vevőikről. „Minden magyar vállalatnak jó irány lehet, ha elkezd azon dolgozni, hogy adatvezérelt működésre térjen át, azaz saját feldolgozott adataira építve hozzon meg döntéseket működésére vonatkozóan” – hangsúlyozza Dobó Mátyás, a Telekom Product House igazgatója. A szakember szerint az adat, mint eszköz is értékké válik, amelyre üzletet lehet építeni. 

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az Amazon és a Sonos megoldásaival új szintre emeli az okosotthonok felhasználói élményét

Az ABB, amely piacvezető a németországi otthon- és épületautomatizálási piacon, bejelentette, hogy együttműködési megállapodást kötött az Amazonnal és a Sonosszal. A felhasználók egy táblagép vagy egy okostelefon segítségével maximum 65 funkciót szabályozhatnak, akár távoli üzemmódban is, az ABB-free@home vezérlőpaneljéről. Az együttműködésnek köszönhetően az Amazon Alexa és a Sonos megoldásokat ugyanazon nyílt otthonautomatizálási platformba integrálják.

2017. szeptember 20. 09:43

Munkahelyi adatkezelés az EU új adatvédelmi rendelete és az új technológiák fényében

Az európai uniós tagállamok adatvédelmi biztosaiból és a tagállami adatvédelmi hatóságok képviselőiből álló 29-es Adatvédelmi Munkacsoport nemrégiben újabb véleményt fogadott el a munkahelyi adatkezelés szabályairól. 

2017. szeptember 19. 13:42

Egy hónapja startolt a Sendee

Alig egy hónapja indult, máris nagy népszerűségnek örvend. A Sendee - az alkalmazás, amely a futárkodás új dimenzióját hozza el Magyarországra - két fontos céllal jött létre: hogy megbízható jövedelemhez segítse azokat, akik maguk szeretnének rendelkezni saját idejükről, miközben hatékony megoldást kínál az éttermek számára a házhozszállítási idejük csökkentésére.

2017. szeptember 19. 12:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!

2017. szeptember 19. 19:45

Együttműködés a biztonságos jövőért

2017. szeptember 6. 09:21

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21
cloudappsportal.com