Közel 20 ezer éves sztrádamatrica kelt már el elővételben

forrás: Prím Online, 2016. december 23. 11:39

Új kényelmi szolgáltatásként két hete, december 8-a óta válthatóak meg az érvényességi idő kezdete előtt a 2017-es országos és megyei éves e-matricák. Az elővételi lehetőséggel mostanáig 19 881 autós élt, a megszokottnál nagyobb arányban választva az online vagy mobilos vásárlást.

A legkelendőbb termékek előértékesítésben is a D1 díjkategória megyei matricái, az állandó élmezőny mellett (Pest, Fejér, Győr-Moson-Sopron) jól fogytak a Szombathely gyorsforgalmi bekötésével most először kapható Vas megyei jogosultságok is. Az elektronikus csatornák aránya lényegesen magasabb a szokásosnál, tízből három elővételes matricát mobilos alkalmazásban vagy online felületen keresztül vásároltak meg.

 

Tasó László közlekedéspolitikáért felelős államtitkár elmondta: „Az autósok ötödik éve változatlan árakon vehetnek autópálya-matricákat 2017-ben is. Az elővásárlási lehetőség kedvező fogadtatása igazolja, érdemes folyamatos fejlesztésekkel növelni a szolgáltatási színvonalat a közlekedésben a kényelmesebb, tervezhetőbb utazások érdekében.”

 

A 2017-es éves jogosultságok 13 hónapon át, 2017. január 1-jétől 2018. január 31-én éjfélig érvényesek. Az elővásárlási lehetőséget biztosító viszonteladók listája a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (www.nemzetiutdij.hu) és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (www.nemzetimobilfizetes.hu) honlapjain elérhető.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop működésének gyorsasága, valamint jelentős igény van a magyar nyelvű terméktámogatásra.

2020. március 30. 11:27

A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Sokat változott a környezet, sokat változtak a gazdasági kilátások és még többet változott a marketingkommunikációs szakma szerepe és súlypontja az utóbbi alig két hét leforgása alatt. Hatalmas szervezési, üzleti és szakmai feladatcsomagot kaptak a szervezetek, amelyet tudatosan kell menedzselniük. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői szerint jelen körülmények között a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.

2020. március 30. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

2020. március 15. 11:53
online sportfogadás