Family Hub 2.0 és intelligens beépített háztartási eszközök a CES-en

Az új termékcsaládok a hálózatba kapcsolt konyhai fejlesztés példái, válaszolva a modern vásárlói igényekre és kívánságokra

forrás: Prím Online, 2017. január 6. 13:16

A hálózatba kapcsolt konyha fejlesztésében továbbra is élen járó Samsung Electronics Las Vegasban, a 2017-es Szórakoztató Elektronikai Kiállításon (Consumer Electronics Show, CES) mutatta be a Family Hub 2.0 hűtőgép legújabb változatát. 

A tavaly nagy sikerrel bevezetett Family Hub 1.0 rendszerre épülő új generációs hűtőgépcsalád négyről tíz modellesre bővült, a továbbfejlesztett alkalmazásintegrációnak és az új sokoldalú partnereknek köszönhetően pedig még inkább felhasználóbarát. A Samsung emellett bemutatta intelligens beépített konyhaieszköz-családját is. 

 

A nagy sikert aratott Family Hub további modellekkel bővült

A Family Hub sikerére építő Family Hub 2.0 a Samsung népszerű három- és négyajtós franciaajtós, illetve a meglévő négyajtós flex kialakításban is kapható lesz. A vásárlók így kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb hűtőgépet.  

 

„Csupán egy évvel a megjelenést követően a Family Hub átalakította a hálózatba kapcsolt konyha fogalmát: segítségével a felhasználók elintézhették élelmiszer-beszerzésüket, tarthatták a kapcsolatot a családjukkal és a barátaikkal, és szórakoztató tartalmakat érhettek el konyhájuk kényelméből” – jelentette ki Byung-Sam Seo, a Samsung Electronics Konyhai készülékek üzletágának elnöke. – „A rugalmasság és funkcionalitás új szintjét jelentő Family Hub 2.0 egyetlen célja, hogy a vásárlók jobban szervezhessék és élvezhessék életüket.”

 

Alapvető funkcionális fejlesztések – javított alkalmazásintegráció és hangfelismerési technológia 

A Family Hub 2.0 a kibővített és intuitív alkalmazásintegrációnak köszönhetően jelentős előrelépés a használhatóság és az élelmiszerkezelés területén. A felhasználók például a belső View Inside kamerákkal felmérhetik, hogy mely élelmiszerek vannak fogytán. Az élelmiszerek képe hozzáadható a bevásárlólista funkcióhoz, ahonnan a Groceries by MasterCard alkalmazással azok kényelmesen megrendelhetők. Emellett az AllRecipes rendszeren alapuló Recipe alkalmazás a receptek felolvasásával és szövegnagyítással könnyíti meg a többfeladatos konyhai munkavégzést, és receptek elérését a világ minden tájáról. 

 

A Family Hub 2.0 kommunikációs funkciói is jelentős fejlesztésen estek át. A teljesen új és egyszerűen használható felhasználói felület segítségével a családtagok fotóikat felhasználva létrehozhatják saját profiljukat. A 21,5 hüvelykes LED-es érintőképernyő digitális üzenőfalként is szolgál, és a családtagok saját profiljuk és az okostelefonos Family Hub alkalmazás használatával fényképeket oszthatnak meg, elérhetik a frissített naptárakat, valamint valós időben írhatnak kézírásos emlékeztetőket, és bárhonnan közzétehetik ezeket. 

 

A kényelmesebb konyhai élmény érdekében számos Family Hub 2.0 alkalmazás használja a Samsung fejlett hangfelismerési technológiáját. A felhasználók például hangutasításokkal kérhetik le az aktuális időjárást és időt, termékeket adhatnak a bevásárlólistákhoz, online rendelhetnek, kezelhetik teendőlistáikat és naptárjaik bejegyzéseit, illetve vezérelhetik a különböző alkalmazásokat.

 

A további élelmiszerszállítási, főzési, helyalapú biztonsági és otthonbiztonsági szolgáltatások és szórakoztató tartalmak biztosítása érdekében a Samsung szoros együttműködést alakított ki partnereivel, többek között a Grubhub, a Nomiku, a Glympse, a Ring, a Spotify és az iHeartRadio vállalattal. Az új helyi partnerekkel bővülő Family Hub világszerte egyre elterjedtebb a felhasználók körében. Az EATALY-hez és a LiDL-höz hasonló áruházakban meglévő e-kereskedelmi bevásárlási lehetőségekkel például kényelmesebbé válik az európai vásárlók élete, a releváns híreket pedig Európában a Morning Brief, az Egyesült Államokban az NPR, Koreában pedig a Kakao jóvoltából élvezhetik a felhasználók. 

 

A Family Hub kétszer is elnyerte a CES innovációs díját a háztartási eszközök és szoftverek/felhasználói felületek kategóriájában, először a Family Hub 1.0 megjelenésével 2016-ban, majd idén újra.

 

A Samsung a beépített háztartási eszközök területén is újításokkal jelenik meg

A Samsung új beépített konyhai termékcsaládot mutat be az idei CES expón, ezzel is bizonyítva a vállalat elhivatottságát, hogy olyan kategóriákban jelenjen meg, amelyekben a vállalat által képviselt szakértelem és innováció gazdagabbá teheti a vásárlók életét. Az új termékcsaládba tartozó modellek között a többi között beépített két- és egyfalú sütők, beépített gáztűzhelyek, beépített indukciós tűzhelyek, beépített elektromos sütőlapok és beépített szagelszívók is szerepelnek; ezek mindegyike ideális megoldás új konyha berendezésekor vagy meglévő konyha átalakításakor.

 

A beépített kétfalú sütő a Samsung népszerű Flex Duo technológiáját alkalmazza, amely a Samsung Smart Divider segítségével lehetővé teszi három különálló sütőtér önálló szabályozását. A beépített sütők emellett a SteamBake és a SteamRoast funkciókkal biztosítják az ízek és a textúra magasabb szintű szabályozását, a beépített tűzhelyek pedig az elérhető legnagyobb teljesítményű égőket és testreszabható konfigurációt kínálnak. A beépített tűzhelyek az új Magnetic Knob funkcióval és a Virtual Flame Technology technológiával biztosítják a pontos hőmérséklet-szabályozást, és tisztításuk is egyszerű. A felhasználónak csupán annyi a dolga, hogy eltávolítja a gombot, és letöröli a felületet – búcsút inthet a hagyományos tűzhelyekre jellemző fárasztó, időigényes sikálásnak.  

 

A Samsung összes beépített háztartási eszköze rendelkezik Wi-Fi-kapcsolattal, így a felhasználók távolról is bekapcsolhatják, vezérelhetik és kikapcsolhatják sütőiket, emellett okostelefonjukról figyelhetik a tűzhelyeket és a szagelszívót. Végezetül pedig a tűzhely Bluetooth-kapcsolattal csatlakozik a Samsung szagelszívóhoz, így használatakor az elszívó ventilátorai és lámpái automatikusan bekapcsolnak.

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Legyen 2018 a szívbetegségek megelőzésének éve!

A Sanatmetal Kft. WIWE diagnosztikai divíziója idén is számos kampánnyal, programmal és termékfejlesztéssel tervezi elősegíteni a szív – és érrendszeri betegségek megelőzését, a problémákról való tudatosság növelését lakossági szinten.

2018. január 20. 11:35

Az LG első 4K UHD projektora a kényelmes kialakítás mellett lenyűgöző minőségű képpel szolgál

Az LG Electronics (LG) tovább erősíti pozícióját a 4K UHD projektorok piacán a HU80K típus bemutatásával, amely a vállalat első 4K UHD projektora. A készülék elnyerte a CES legjobb innovációinak járó Best of innovation díjat: az elismerést a készülék kompakt, kivételes formaterve, illetve ultraéles video- és moziélményt nyújtó képességei érdemelték ki. A 4K projektorok globális piacának gyors növekedését látva az LG-nek meggyőződése, hogy itt is ugyanúgy képes lesz megszerezni a vezető pozíciót, mint a LED-projektorok piacán.

2018. január 11. 19:18

Az LG új légtisztítót és légkondicionálót mutat be a CES-en

Az LG Electronics (LG) a 2018-as CES-en mutatja be legújabb, intelligens otthoni légkondicionáló megoldásait. 

2018. január 5. 12:57

Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE

Átlagosan naponta 20 ezer liter levegőt lélegzünk be, de kevesen tudják, hogy a beltéri levegő általában szennyezettebb, mint a szabadban. Ráadásul időnk mintegy 90%-át a négy fal között töltjük. 

2017. december 20. 12:41

Mio okosórák és navigációk az újratervezéshez

Ismét itt az újév, a világraszóló fogadalmak időszaka. Ki ne örülne, hogy támogatást kap a megvalósításhoz? 

2017. december 15. 18:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

E-kereskedelmi Körkép 2017

2017. december 28. 09:48

Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

2017. december 20. 09:27

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19
cloudappsportal.com