CES 2017: Rekordokkal zárt a világ legnagyobb tech show-ja

A legfontosabb globális kihívásokra is választ adott a kiállítás

forrás: Prím Online, 2017. január 12. 10:17

Lezárult a CES, a világ legjelentősebb innovációs seregszemléje. Az idén ötvenedik alkalommal megrendezett gigantikus rendezvényen több mint 3.800 cég mutatta be újdonságait a több mint 240.000 négyzetméternyi kiállítási területen.

A techvilág krémje január elején ismét a Las Vegas-i CES-en gyűlt össze, hogy bemutassák a szakmának, illetve médiának azokat a technológiai innovációkat, melyek meghatározzák a 2017-es év trendjeit. A kiállításon 175.000 szakember vett részt, közülük 55.000 az Egyesült Államokon kívülről érkezett. A világ legnagyobb cégei mellett idén rekordszámú, 600 startup is részt vett az eseményen. 

 

Az idei év legfontosabb hívószavai az 5G technológia, az önvezető autók, az okosváros megoldások, a kiterjesztett- és virtuális valóság, a robotika és mesterséges intelligencia voltak.

 

„Az idei CES új szintekre emelkedett azzal, hogy a világ minden részéről összegyűlt kis- és nagyvállalatok a világ legjelentősebb kihívásaira kínált megoldásaikat mutatták be” – mondta Gary Shapiro, a Fogyasztói Elektronikai Szövetség (CTA) elnök-vezérigazgatója. „A technológiai innováció és a hálózatba kapcsolt eszközök, melyek életünk gyakorlatilag minden szegmensét átszövik, jobbá teszik a világot” – tette hozzá.

 

„A 2017-es CES megmutatta, hogy az innováció olyan új korszakához érkeztünk, amelyben a technológia nemcsak az eszközök miatt értékes, hanem az élmények miatt is, melyeket lehetővé tesz” – mondta Bridget Karlin, az Intel IOT részlegének ügyvezetője. 

 

 

A hálózatba kapcsolt eszközök minden téren jelen voltak a 2017-es CES-en, az önvezető autóktól, az okosváros és digitális egészségügy megoldásokon keresztül az 5G-ig, illetve a konferenciák tematikájáig. 

 

„A CES bemutatta az 5G technológiában rejlő lehetőségeket, mely a becslések szerint 20 millió új munkahelyet teremt majd” – fűzte hozzá Dr. Jim Mault, a Qualcomm Life alelnöke és egészségügyi ágazatának vezetője. 

 

A techshow-n nemcsak a szakma, hanem a nemzetközi politikai elit is magas szinten képviseltette magát. „A CES a közszféra képviselői számára is rengeteg hasznos információt nyújtott az aktuális technológiai trendekről” – fogalmazott John Godfrey, a Samsung Electronics alelnöke. „Nagyszerű, hogy ennyi meghatározó politikai döntéshozó is jelen volt az idei kiállításon.”

Kulcsszavak: kiállítás CES 2017

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Óvja meg idejét és pénzét az adatrobbanástól!

Egyre nagyobb költségeket emészt fel a vállalatoknál a szüntelenül növekvő adatmennyiség tárolása. Az IT-szakemberek oldaláról pedig a bővülő tárolási rendszerek kezelése egyre több figyelmet és időt követel. A SUSE szakértői szerint a szoftveresen vezérelt tárolási rendszerek segíthetik a szervezeteket abban, hogy minden téren megfelelően tudják kezelni az adatdömping hatásait.

2018. december 18. 13:55

Rekordmennyiségű útdíjfizető eszközt vásároltak idén

A Magyarországon idén öt éves elektronikus útdíjfizetési rendszer 2018-ban rekordévet zárhat: az egyik legnagyobb bevallási közreműködőként számon tartott i-Cell Kft. ugyanis csak az idei évben több mint 10.000 elektronikus útdíjfizető készüléket értékesített, míg a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. már a százezredik ügyfelét köszönthette, aki szintén i-Cell-es eszközzel regisztrált a HU-GO rendszerbe. A rekordmennyiségű ügyfél és eladott eszköz azt mutatja, hogy az elektronikus útdíjfizetési rendszer fennállása óta folyamatosan nő a kereslet az útdíjfizetés során megbízhatóan és stabilan működő eszközökre és szolgáltatásokra egyaránt.

2018. december 18. 12:30

Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant

Újabb nemzetközi multi, az egészségügyi szolgáltatásokat 16 országban nyújtó Affidea bízta meg a magyar tulajdonú Geomantot csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldások megvalósításával. A Geomant az Affidea mellett már számos nemzetközi ügyfelet tudhat magáénak, tíz országban van jelen, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A nemzetközi sikerek nemcsak újabb ajtókat nyitnak meg a vállalat előtt, de a hazai piacon is értékes versenyelőnyt jelentenek.

2018. december 18. 09:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Munkába állt VANDA, az első virtuális üzleti asszisztens Magyarországon

2018. december 11. 18:55

Huszonkét 5G távközlési hálózat kiépítésére szerződött eddig a Huawei

2018. november 23. 11:02

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12
cloudappsportal.com