Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?
A héten befejezett kutatási projektjében az Ericsson és a Vodafone Germany idegrendszeri eljárásokat használt annak megértésének érdekében, hogy a mobil szélessávú előfizetők mit gondolnak a gyenge hálózati teljesítményről.
Egy elektro-enkefalográffal (EEG) 150 előfizető agyi aktivitását figyelték, akik önként vállalták a részvételt a németországi Düsseldorfban végrehajtott kutatásban. Az eredmények azt mutatták, hogy még a legkisebb késések és zavarok is növelték a feszültséget és az ingerültséget, és negatív hatással voltak az előfizetői hűségre és a szolgáltatói márkára.
A vizsgálatban részt vevő előfizetőknek 13 konkrét feladatot kellett elvégezniük 10 perc alatt egy okostelefonnal, míg a kutatás vezetői a szolgáltatási minőségben romlást szimuláltak. A feladatok olyan szokásos tevékenységek voltak, mint például weboldalak böngészése, videók online streamingje és selfie-k feltöltése. Az EEG-készüléken kívül íriszkövető eszközt és pulzusmérőket is használtak az előfizetők figyelmének és szívverésének figyelésére.
„A vizsgálat bizonyítja, hogy az okostelefon-használók milyen gyorsan elégedetlenné válnak, ha a szélessávú hálózat nem működik elég hatékonyan” – mondta el Guido Weißbrich, a Vodafone Germany hálózati teljesítményért felelős vezetője „A letöltés vagy feltöltés közben akár egy egymásodperces késlekedés is jelentős negatív hatással van a felhasználói élményre, így a streaming szolgáltatásoknak mindent meg kell tenniük a tartalmak hosszas pufferelésének vagy lefagyásának elkerülésére.”
Az előfizetői hűségre és a márkapercepcióra gyakorolt hatások vizsgálatához a vizsgálatot kiegészítették egy kérdőívvel, amit az előfizetők kitöltöttek a feladatok elvégzése előtt és után is.
„Elengedhetetlen a szolgáltatók számára, hogy megértsék, a felhasználók hogy vélekednek az általuk nyújtott szolgáltatásokról, és hogy hogyan befolyásolja ez a napi életüket. A most megszerzett értékes adatok segítségével a hálózatok optimalizálhatók és tervezhetők lehetnek az élmény maximalizálása érdekében a népszerű alkalmazások használata során.” - Mondta Bradley Mead, az Ericsson menedzselt szolgáltatások és hálózati tervezés és optmializálás vezetője.
A kutatási projektből származó információk hatására az Ericsson hozzáadta és bevezette az „Ericsson neurometrikus elemzést” az alkalmazásélmény-optimalizálási portfóliójához. Ez az új ajánlat globálisan lesz elérhető a szolgáltatók számára.
További információk az Ericsson Neurometrikus elemzéséről.
Kapcsolódó cikkek
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Az akadozó streamingtől lesz feszült a felhasználó
- Okostelefonon is elérhető a könyvtár Tatabányán
- Okostelefonok ár-összehasonlításra
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG középkategóriás termékcsaládjának új tagja erős, 4500 mAh-s akkumu-látorral és 5,5 colos kijelzővel érkezik
- Az Ericsson ÉS A Sprint gigabites adatátviteli sebességeket mutat be LTE TDD-n keresztül Barcelonában
- LG G6: mérföldkő a modern ipari formatervezésben
- Itthon is elérhető a Huawei csúcskészüléke
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.