A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
A Samsung Electronics Smart TV-in bevezetésükkel egy időben érhető el a Facebook új, tévés videoalkalmazása. Az applikáció az új, 2017-es paletta mellett hozzáférhető lesz a 2016-os és 2015-ös Smart TV-ken is. A Samsung tovább erősíti globális vezető szerepét a televíziókészülékek piacán azzal, hogy elsőként támogatja a Facebook új alkalmazását.
„Örömmel hozzuk el a világ közösségi csatornáit a Samsung Smart TV tulajdonosoknak. A Samsung Smart felülete egyre nagyobb értéket képvisel, mint platform” – mondta el Sangsook Han, a Samsung Electronics vizuális kijelzők üzletágának alelnöke. „Több fronton folytatjuk az innovációt, ideértve a technológiákat és a partneri megállapodásokat is, hogy felhasználóink számára minél szélesebb szolgáltatási palettát kínálhassunk.”
Az új, tévére optimalizált Facebook videoalkalmazás lehetőséget nyújt, hogy a közösségi felületen megosztott videókat nagy képernyőn élvezhessük. Az alkalmazáson keresztül a felhasználók megnézhetik a barátaik vagy kedvenc oldalaik által megosztott videókat, de élő közvetítéseket is nyomon követhetnek a tévé képernyőjén, vagy válogathatnak a számukra ajánlott tartalmak közül.
Az alkalmazás használatához a felhasználóknak be kell jelentkezniük a Samsung Smart Hubba, és le kell tölteniük az alkalmazást. A Facebookba történő egyszeri bejelentkezést követően máris hozzáférhetnek az új tartalmakhoz.
A Samsung az év elején már bejelentette továbbfejlesztett Smart TV kínálatát, amely a vásárlói igényeknek megfelelően egyszerűbb és letisztultabb felhasználói felületet kapott.
Az új funkcióknak köszönhetően a felhasználók a tévéjükhöz csatlakozó összes készüléket egyetlen eszközzel, a Samsung One Remote-tal irányíthatják. A felhasználók továbbá közvetlenül a televízión élvezhetik kedvenc élő tévéműsoraikat és a fizetős videotár-szolgáltatásokat, mindezt Smart View mobilalkalmazásukon keresztül egyetlen kattintással vezérelve.
A továbbfejlesztett Smart Hub platform a vállalat új QLED TV palettájával jelent meg a 2017-es CES-en. Számos más kiemelkedő jellemző mellett a QLED TV-k színei drámaian átalakultak, és ez az első technológia a világon, melynek 100 százalékos színtérfogat visszaadását Európa egyik legnagyobb műszaki-tudományos társasága, a Verband der Elektrotechnik (VDE) hitelesítette.
Kapcsolódó cikkek
- Új Smart TV szolgáltatásokat mutat be a Samsung a CES-en
- A Samsung kibővítette stratégiai megállapodását a Microsofttal
- Galaxy-technológiájú táblagépek a Samsungtól
- Megérkezett az új, kontrollerrel ellátott Samsung Gear VR
- Kiváló Samsung Galaxy-hangzás az AKG jóvoltából
- A Samsung és a Korea Telecom az IoT szolgáltatások bevezetését felgyorsító megoldásról állapodott meg
- Itt a világ első 10 nanométeres FinFET technológiával készült Exynos 9 prémium processzora
- A mobilkommunikáció jövője
- A Samsung C-Lab új virtuális valóság projektekkel érkezik az idei Mobil Világkongresszusra
- Kereskedelmi forgalomba hozható a Samsung 5G RFIC
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek Magyarországra a CHASING professzionális robot-tengeralattjárók
Magyarországon is megkezdődött a CHASING víz alatti drónkutatással és -fejlesztéssel, valamint integrált gyártási technológiákkal foglalkozó vállalat termékeinek kereskedelmi forgalmazása. A vállalat világelső a fogyasztói- és ipari víz alatti robotok szegmensében.
A képernyőn túl: immerzív internet vállalatok számára
Bár maga a metaverzum kifejezés már 1992-ben létrejött, fejlődésében az elmúlt években jelentős változás következett be. A kiterjesztett virtuális valóság mögött álló technológiák egyre megfizethetőbbek lettek, a COVID-19 világjárvány okozta kulturális változás eredményeként pedig egyre szélesebb körben lett elfogadott vélekedés, hogy a digitális világok az emberi kapcsolatok életképes helyszínei lehetnek. A vállalkozások megduplázták a virtuális világok iránti érdeklődésüket: a Deloitte adatai szerint tavaly több tízmilliárd dollárnyi kockázati tőkebefektetés érkezett ilyen területre, az elemzők 2024-re 800 milliárd dolláros piacot becsülnek.
Elismerték a Schneider Electric egyenlő fizetésekért tett erőfeszítéseit
A Világgazdasági Fórum egyik szervezete iránymutatóként nevezte meg a Schneider Electric-et a sokszínűség, egyenlőség és befogadás területén indított Globális béregyenlőségi kezdeményezéséért. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat programja 2014-ben indult el 12 országban, kísérleti jelleggel, azóta több mint 100 országban valósult meg, és 2020 végére a vállalat dolgozóinak 99,6 százalékát érte el.
Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
Az LG Electronics (LG) a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) 2023 kiállításon mutatja be a csúcstechnológiát képviselő digitáliskijelző-megoldásainak teljes portfólióját, beleértve a LED, a Micro LED és az átlátszó OLED kijelzőket is. A készülékeket több digitalizált térben tárják a közönség elé, bemutatva a különböző iparágak – többek között a kiskereskedelem, a vállalati szféra, az oktatás és a vendéglátóipar – számára kínálkozó felhasználási lehetőségeket és alkalmazásokat.
A legtöbb pénzt az internetre költjük, de a tévé előtt töltjük a legtöbb időt
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hiánypótló kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.