A Vodafone továbbra is újító marad

forrás: Prím Online, 2017. március 20. 09:55

„Örömmel fogadtuk, hogy a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) is elismerte a Vodafone Magyarország innovatív lépéseit”, - mondta Alexandre Froment Curtil vezérigazgató, reagálva az NMHH néhány nappal korábban kiadott közleményére, amelyben a hatóság úgy értékelte az elmúlt évet, hogy „a szolgáltatásokban a Vodafone újított leginkább”.

A Vodafone vezérigazgatója, kiemelte, hogy a szolgáltató hosszú évek óta azon dolgozik, hogy tarifa csomagjai mind átláthatóbbak legyenek és folyamatosan alkalmazkodjanak a változó ügyfél igényekhez, ezért került sor a tavalyi évben is a portfólió átalakítására. 

 

Ahogyan azt a hatóság is kiemelte, a Vodafone a tavalyi évben alaposan megmozgatta a feltöltő kártyás piacot az egységesen 19 Ft-os perc- és SMS díjú Tuti csomaggal, évek óta az élen jár a roaming korlátok lebontásában és az ügyfél igényeknek megfelelően folyamatosan növeli az egyes szolgáltatáscsomagokban elérhető adatmennyiséget. A Vodafone az internet generáció tagjainak, a 25 éven aluliaknak a You platformmal a csomagban foghoz képest havonta 2GB adatot ad, a családoknak pedig a Vodafone Family csomagokkal kínál egymás közötti díjmentes beszélgetést, üzenetküldést. A már a második előfizetéstől kedvezményesen igénybe vehető Vodafone Family a legkisebbeknek kínált Kid csomaggal egyedülálló módon azt is biztosítja, hogy a gyermekek akkor is bármikor elérhessék a szüleiket, ha a kártyájukra egyetlen forint sincs feltöltve.

 

Alexandre Froment Curtil hozzátette, hogy a Vodafone, ahogy eddig, úgy ezután is a továbbiakban is elkötelezetten dolgozik a fogyasztók számára mind kedvezőbb szolgáltatáscsomagok kialakításán.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Z-generáció: a sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő?

A Z-generáció szerint a következő tíz évben a virtuális valóság forradalmasítja majd a munkaerőpiacot. Hamarosan a három legtöbbet tanulmányozott generáció, az X, az Y és a Z egyszerre lesz jelen a munkahelyeken, a Generation series nevű kutatás eredményei szerint pedig az ideális munkaerő megszerzése és megtartása múlhat azon, hogy a munkáltató felismeri-e a különféle korosztályok teljesen eltérő igényeit – többek között erről is szó esik majd a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) saját TEDx konferenciáján.

2018. október 21. 10:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

2018. szeptember 21. 14:07

Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód

2018. szeptember 19. 14:18

A drón vagy a Tesla gyorsul jobban?

2018. szeptember 18. 14:04
cloudappsportal.com