A nagyméretű fényinstalláció az LG emberközpontú innovációit ünnepli a világ legnagyobb dizájn showján

forrás: Prím Online, 2017. április 5. 11:12

A világ legnagyobb és legismertebb dizájnünnepe, a Milano Design Week ad otthont annak a nagyméretű fényinstallációnak, amely az LG és a japán formatervező, Tokujin Yoshioka közös alkotása. 

A “TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future” (“A jövő érzékei”) névre keresztelt alkotás az emberiség természethez való viszonyát és az LG emberközpontú dizájnfelfogását kívánja szemléltetni. Az installáció április 4. és 9. között, a milánói Superstudio Piúban látható.

 

A különleges alkotás egyszerre kínál feltöltődést a látogatók érzékei számára és hozza el a jövőt az LG élvonalbeli technológiáin és Tokujin Yoshioka úttörő kísérleti technikáin keresztül. A kiállítás egyik része a jövő reményének üzenetét adja át az emberek életében hétköznapinak számító tárgyak, az S.F székek segítségével. Ezek azonban nem mindennapi ülőalkalmatosságok, hanem — amint arra a nevük is utal — a science fiction megtestesítői. Összesen tizenhét S.F széket állítottak ki az LG legújabb OLED kijelzőivel együtt. A székek egyszerre statikusak és dinamikusak a kétoldalú panelek fényes felvillanásainak köszönhetően, illetve lehetőséget adnak arra, hogy a látogatók elgondolkodjanak a modern élet szemkápráztató tempóján. A látogatók S.F székekben ülve tapasztalhatják meg a kijelzőtechnológia új generációját.

 

 

A kiállítás egy másik érdekessége „A Nap fala” (Wall of the Sun), ami egy 16 méter széles és 5 méter magas, közel 30 000, hagyományos égők helyett önálló OLED-fénymodulból álló építményt jelent. A fal lágyan hullámzik és hívogató fénysugarak felvillantásával szimulálja a tiszta, napos idő kellemes, meleg érzetét. Ez a rendkívüli installáció egy különleges pillanatképe annak, ahogyan az emberközpontú világítás megváltoztatja majd a tereket akár a közeljövőben.

 

„Ez az együttműködési lehetőség nagyszerű élmény és egyben egy nagy kihívás is volt számomra, hiszen egy olyan művészeti alkotást kellett létrehoznom, melyre még sosem volt példa” — mondta Tokujin Yoshioka. „Azt hiszem, hogy ezzel a nagyméretű fényinstallációval és az LG modern technológiájával az emberek olyan, az érzékeikre jobban ható élményt kapnak, amelynek segítségével újra felfedezhetik kapcsolatukat a természet világával.”

 

„Elképesztő élmény volt együtt dolgozni Tokujin Yoshiokával és szemtanúja lenni annak, milyen művészi módon illesztette ötleteibe az LG technológiáját” — mondta Noh Chang-ho, az LG Electronics dizájnért felelős vállalati vezetője. „Az LG dizájnfelfogása az, hogy ki kell tolni az innováció határait, miközben folyamatosan igazodni kell az egyéni igényekhez. A kiállításban való együttműködés egy különleges lehetőség volt arra, hogy egy teljesen új megközelítésből láthassuk az LG életet jobbá tevő innovációs tevékenységét.”

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Közlekedési Múzeum és a Fortepan képarchívum közös felhívása

A Közlekedési Múzeum és a Fortepan képarchívum közös felhívást tesz közzé az M3-as metróval és annak teljes vonalával kapcsolatos archív anyagok felkutatására. 

2017. november 15. 15:38

Öt tulajdonság, amit eddig biztosan nem tudtál az iPhone X-ről

Home gomb, iPaper Photos, iCloth és Air Pods Ultra… Azt hitted, hogy eddig mindent tudtál az Apple legújabb készülékéről az iPhone X-ről? 

2017. november 15. 15:06

Minden versenyzőnek: sorakozó a startvonalnál!

November 20-án visszatér a klasszikus Hanna-Barbera sorozat vadonatúj verziója a Flúgos Futam a Boomerang csatornán: újra versenybe szállnak mindenki kedvenc versenyzői flúgos autóikkal, hogy megküzdjenek a Világ Legflúgosabb Autóversenyzője címért. Az új Flúgos Futam részek november 20-tól lesznek láthatók a Boomerang csatornán. 

2017. november 7. 12:07

Megállíthatatlan hálózatok: gigabites sebességek jönnek a vezetékes és a mobil technológiában egyaránt

Alig több mint két és fél évtizede, hogy az első internet-adatcsomag megérkezett Magyarországra, ma pedig a korszerű optikai hálózatokkal lefedett területeken már elérhető az akár 1.000 Mb/s-os sebességű vezetékes internet is. 

2017. október 15. 12:17

Így lehet amerikai ügyfeleket elérni egyetlen budapesti óriásplakáttal

A Netlife olyan óriásplakátot tett ki a Graphisoft Parknál, amelyen egy többlépcsős rejtvény volt látható. Több sem kellett az IT szakemberek kíváncsiságánál, és a fénykép máris vírusként terjedt az interneten, hogy ki tudja megoldani a feladványt? Érdekes módon a legelső megfejtő egy Egyesült Államokbeli fiatalember volt, aki a 9GAG-en találkozott a fejtörővel, és ezzel meghívást nyert a cég budapesti irodájába egy pókerpartira.

2017. október 11. 10:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19

Izmos Smart City felhozatallal jön a 2018-as CES

2017. október 31. 15:04

Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!

2017. október 25. 08:38
cloudappsportal.com