Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca

forrás: Prím Online, 2017. április 6. 09:26

A Huawei bejelentette, hogy Hosszú Katinka lett a vállalat új kampányának arca. A háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő mostantól a Huawei legújabb csúcstelefonját, a P10-et népszerűsíti többek közt TV-reklámokban, valamint közterületi és online hirdetési felületeken. A „Tökéletes Portré” nevet viselő kampány fókuszában az emberi arc áll, amely „sok mindent elárul rólunk, tükrözi a vágyainkat, mesél a sikereinkről, a legszebb emlékeinkről és a küzdelmeinkről” – utalva a készülék kamerájának portréfotózáshoz kifejlesztett képességeire.

Örökítsd meg az arcod! – erre buzdít a Huawei legújabb kampánya utalva arra, hogy mindannyiunk arca egyedi, más-más történetet mesél el, de a portré nemcsak tükör, hanem egyben az önkifejezés egyik legrégebbi formája is. A világ első önarckép fotója 1839-ben készült, a „szelfizés” elterjedésére azonban több mint 150 évig kellett várni. Manapság pedig már minden percben több mint 3 millió fotó készül szerte a világon – 90 százaléka okostelefonnal. 

 

 

A képet Bársony Bence fotós készítette.


A Huawei ezért is fordít kiemelt figyelmet készülékein a kamera fejlesztésére, és azon belül is a portréfotózás technológiájának tökéletesítésére. A Hosszú Katinka által népszerűsített P10 okostelefon elő- és hátlapi kameráját is a legendás német fényképezőgép gyártó Leicával közösen tervezte a vállalat, így a készülék kiváló portréfotózási lehetőséget kínál felhasználóinak.

 

A kampány ennek megfelelően az emberi arcra és egyedi történetekre fókuszál, és a „Tökéletes Portré” szlogent kapta. A kampányfilmben sokféle karakteres arc mesél a portré alanyának vágyairól, küzdelmeiről és sikereiről – köztük felbukkan Hosszú Katinka alakja és az úszónő portréja is.

 

 

“Nagy örömünkre szolgál, hogy együttműködhetünk Hosszú Katinkával, aki rendkívüli teljesítményével arra ösztönzi az embereket, hogy kövessék az álmaikat, és nézzenek szembe a kihívásokkal. Katinka sok mindenben osztozik a Huawei értékeivel, és mindig keresi a lehetőségeket, hogy hogyan lehetne nagyszerűbb.” – mondta el Ament Amarilla, a Huawei Technologies Hungary senior marketing menedzsere. 

 

“A Huawei mottója, a „Make it possible” („Tedd lehetségessé”) számomra azt jelenti, hogy minden nap egy kicsit le kell győznünk magunkat, hogy jobbá váljunk, és elérhessük a céljainkat. Én is ennek köszönhetem a sikereimet, és a Huawei is így érte el, hogy a 6 év alatt, amióta saját márkájú mobilok gyártásával foglalkozik, a világ harmadik legnagyobb okostelefongyártója lett” – mondta el Hosszú Katinka. – „Emellett nagyon fontos számomra, hogy a közösségi oldalamon az emberek azt lássák, aki tényleg én vagyok, ahogy valóban élem az életem. A Huawei P10 profi kamerájával még élethűbben tudom bemutatni a mindennapjaimat.”


 

A Huawei legújabb csúcskészülékei, a P10 és P10 Plus áprilisban kerülnek a hazai boltokba (A P10 április 5-től, a P10 Plus április 15-től kapható). Mindkét készülék előlapi és dupla hátlapi kameráját is a Leicával együttműködésben tervezte, és vadonatúj fotós technológiákkal szerelte fel a gyártó: a 3D arcfelismerő funkció, a pixelmentes nagyítást lehetővé tevő Hybrid Zoom, és a portréfotó mód is mind a kiváló minőségű fotók készítését szolgálják. A P10 Plus kamerája még ennél is többet tud: még jobb minőségű lencse került bele, és a rekeszértéke is nagyobb, így pontosabban tud fókuszálni a közeli fotózásnál, emellett rosszabb fényviszonyok között is természetes, fényerős képeket készít.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar rendező a nyertesek között a fiatal filmesek európai versenyén

Galambos Levente az öt győztes egyike az Európai Bizottság EUandME elnevezésű kampánya részeként megrendezett filmes versenynek. A nyertes fiatal rendezők fejenként 7500 eurós támogatást kaptak, és neves európai filmrendezők mentorálásával vitték filmre ötletüket. A magyarországi bemutatót július 18-án tartották Budapesten, a Premier KultCaféban. A Rejtett értékek című film már elérhető online is.

2019. július 22. 10:10

Programdömping a PLÁZSon

Július 19-20-21-én annyi program lesz a PLÁZSon, hogy nem is érdemes elhagyni a siófoki nagystrand homokos partját. Lesz Halott Pénz, Horváth Tamás, Rakonczai Imre koncert, az Arénában hajnalig tartó bulik, míg napközben az Eisberg - Just Clear Fitness Fesztivál vár mindenkit, aki szereti aktívan eltölteni a hétvégéit.

2019. július 18. 13:24

Védekezzünk a szúnyogok ellen

Az idei évben a hatalmas esők után érkező hirtelen erőteljes felmelegedés rendkívül kedvezően hatott a szúnyoglárvák fejlődésére. Esős időben nem lehet alkalmazni a településeken bevett szúnyoggyérítési módszereket. A szúnyoginvázió nem csak a vízparti településeket érinti, és sajnos nem csupán néhány kellemetlenül égő csípés a hozománya a szárnyas rovarnak.

2019. július 15. 13:50

Idén is várja az önkénteseket a Sziget

A Sziget fesztiválra idén is várják a lelkes önkéntesek jelentkezését, akik szeretnének egy világszínvonalú esemény kulisszái mögé látni, megismerni az ott folyó munkát és ezzel tapasztalatot szerezni.

2019. július 15. 12:16

Music FM a Lupán

Újra éled az idén év elején megszűnt Music Fm, ha nem is az éterben, de a rádió egykori DJ-i Budapest tengerpartjának legújabb helyszínén, a Takarék Beachen hétvégente pakolják majd a lemezeket. Július 12-én indul a sorozat.

2019. július 11. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás