Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca

forrás: Prím Online, 2017. április 6. 09:26

A Huawei bejelentette, hogy Hosszú Katinka lett a vállalat új kampányának arca. A háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő mostantól a Huawei legújabb csúcstelefonját, a P10-et népszerűsíti többek közt TV-reklámokban, valamint közterületi és online hirdetési felületeken. A „Tökéletes Portré” nevet viselő kampány fókuszában az emberi arc áll, amely „sok mindent elárul rólunk, tükrözi a vágyainkat, mesél a sikereinkről, a legszebb emlékeinkről és a küzdelmeinkről” – utalva a készülék kamerájának portréfotózáshoz kifejlesztett képességeire.

Örökítsd meg az arcod! – erre buzdít a Huawei legújabb kampánya utalva arra, hogy mindannyiunk arca egyedi, más-más történetet mesél el, de a portré nemcsak tükör, hanem egyben az önkifejezés egyik legrégebbi formája is. A világ első önarckép fotója 1839-ben készült, a „szelfizés” elterjedésére azonban több mint 150 évig kellett várni. Manapság pedig már minden percben több mint 3 millió fotó készül szerte a világon – 90 százaléka okostelefonnal. 

 

 

A képet Bársony Bence fotós készítette.


A Huawei ezért is fordít kiemelt figyelmet készülékein a kamera fejlesztésére, és azon belül is a portréfotózás technológiájának tökéletesítésére. A Hosszú Katinka által népszerűsített P10 okostelefon elő- és hátlapi kameráját is a legendás német fényképezőgép gyártó Leicával közösen tervezte a vállalat, így a készülék kiváló portréfotózási lehetőséget kínál felhasználóinak.

 

A kampány ennek megfelelően az emberi arcra és egyedi történetekre fókuszál, és a „Tökéletes Portré” szlogent kapta. A kampányfilmben sokféle karakteres arc mesél a portré alanyának vágyairól, küzdelmeiről és sikereiről – köztük felbukkan Hosszú Katinka alakja és az úszónő portréja is.

 

 

“Nagy örömünkre szolgál, hogy együttműködhetünk Hosszú Katinkával, aki rendkívüli teljesítményével arra ösztönzi az embereket, hogy kövessék az álmaikat, és nézzenek szembe a kihívásokkal. Katinka sok mindenben osztozik a Huawei értékeivel, és mindig keresi a lehetőségeket, hogy hogyan lehetne nagyszerűbb.” – mondta el Ament Amarilla, a Huawei Technologies Hungary senior marketing menedzsere. 

 

“A Huawei mottója, a „Make it possible” („Tedd lehetségessé”) számomra azt jelenti, hogy minden nap egy kicsit le kell győznünk magunkat, hogy jobbá váljunk, és elérhessük a céljainkat. Én is ennek köszönhetem a sikereimet, és a Huawei is így érte el, hogy a 6 év alatt, amióta saját márkájú mobilok gyártásával foglalkozik, a világ harmadik legnagyobb okostelefongyártója lett” – mondta el Hosszú Katinka. – „Emellett nagyon fontos számomra, hogy a közösségi oldalamon az emberek azt lássák, aki tényleg én vagyok, ahogy valóban élem az életem. A Huawei P10 profi kamerájával még élethűbben tudom bemutatni a mindennapjaimat.”


 

A Huawei legújabb csúcskészülékei, a P10 és P10 Plus áprilisban kerülnek a hazai boltokba (A P10 április 5-től, a P10 Plus április 15-től kapható). Mindkét készülék előlapi és dupla hátlapi kameráját is a Leicával együttműködésben tervezte, és vadonatúj fotós technológiákkal szerelte fel a gyártó: a 3D arcfelismerő funkció, a pixelmentes nagyítást lehetővé tevő Hybrid Zoom, és a portréfotó mód is mind a kiváló minőségű fotók készítését szolgálják. A P10 Plus kamerája még ennél is többet tud: még jobb minőségű lencse került bele, és a rekeszértéke is nagyobb, így pontosabban tud fókuszálni a közeli fotózásnál, emellett rosszabb fényviszonyok között is természetes, fényerős képeket készít.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Messengeren is elérjük az Air France beszállókártyákat

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A légitársaság továbbá a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire angolul és franciául.

2017. július 22. 11:09

Robotok fogadják az utasokat a dél-koreai reptéren

Dél-Korea épp történelmének legnagyobb téli sporteseményére készül, az LG pedig ezzel párhuzamosan az ország legjelentősebb nemzetközi utazási csomópontján, az Incheon nemzetközi repülőtéren az automatizált szolgáltatások fejlesztésén dolgozik.

2017. július 21. 15:20

Cirkusz a 25 éves Szigeten

A Cirque du Sziget programhelyszín már bemutatkozásakor magasra tette a lécet, azóta is minden évben nagyszerű hazai és nemzetközi újcirkuszi produkciókat állít színpadra. Az egyre növekvő érdeklődés kiszolgálására idén már egy majd' 1000 főt befogadni képes sátrat állítanak fel a szabadtéri színpad mellett, s a fesztivál fennállásának 25. évfordulója alkalmából az eddigieknél is sokszínűbb és nemzetközibb program állt össze. 

2017. július 21. 11:02

A 2017-es EFOTT számokban

A 2017-es velencei EFOTT mind időjárás, mind látogatószám tekintetében elégedettek a szervezők. Több mint 111 ezer ember fordult meg az idei rendezvényen.

2017. július 20. 14:11

Ismét rekord az EFOTT-on

A Velencei-tó partján rendezett fesztivál hivatalos 2. napján (szám szerint a 4.-en) több mint 30 ezer ember fordult meg. Ezzel minden idők leglátogatottabb napját könyvelhette el az EFOTT. Legtöbben a jamaicai Sean Paul showjára voltak kíváncsiak, köztük Palvin Barbi és Dzsudzsák Balázs is. 

2017. július 18. 10:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

2017. július 6. 13:48

AI-jaj, ez itt és most a robotok őskora!

2017. június 27. 19:27

Közterületet neveztek el a neves informatikusról, Jánosi Marcellről

2017. június 22. 10:22
cloudappsportal.com