Huawei stratégia a digitális okoskorszakra

forrás: Prím Online, 2017. április 14. 08:53

A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatta a digitális okoskorszakra vonatkozó készülékstratégiáját a Sencsenben tartott 14. Huawei Global Analyst Summit elnevezésű rendezvényen. 

A vállalat a felhasználói élmény átformálása érdekében okoseszközeinek fejlesztése során két technológia, az intelligencia és az interakció forradalmára összpontosít a jövőben. A Huawei szerint hamarosan a technológiai forradalom újabb időszakába, az „Intelligens Korba” lépünk, amelyben kifinomultabbá válik az emberek és készülékek közötti kapcsolat, a mesterséges intelligencia (MI) eljövetele még okosabb és hatékonyabb kapcsolattartási módokat tesz lehetővé a készülékekkel. A MI segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká válnak majd, az emberi érzékelés pedig új magasságokat érhet el.

 

 

„Két technológia, az intelligencia és interakció forradalmai hajtják előre a felhasználói élményeket” – mondta Sao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának stratégiai marketingért felelős igazgatóhelyettese. „A mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációk az intelligencia forradalmához vezetnek, amely a digitális és a fizikai világot is új, előre nem látható irányokba formálja majd át. Az ember és készülék közötti interakció folyamatosan fejlődik, a VR/AR-hoz hasonló technológiák pedig a még természetesebb interakción keresztül újfajta készülékélményt biztosítanak számunkra.  A Huawei jelenleg is aktívan fejleszti a korszerű 5G, AI, VR/AR technológiákat, és elkötelezett az intelligens készülékélmény tömeges kifejlesztése mellett” – tette hozzá Yang.

 

A vállalat szerint a mesterséges intelligencia segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká (Superphone) válnak majd, 2025-re a felhasználók 90 százaléka élvezi majd szupertelefonok személyre szabott és intelligens szolgáltatásait.

 

A Huawei már korábban kifejlesztett széleskörű észlelés-intelligenciával, kognitív-intelligenciával és számítási-intelligenciával rendelkező hardvereket, valamint nagy teljesítményű mesterséges intelligenciával bíró rendszert, amely mind a szoftver-hardver-, mind a készülék-felhő interfészek területén hasznosítani tudja az erősségeit. A vállalat továbbá a szenzoros algoritmusok, a számítógépes látás, a keresőmotoros technológiák és a szemantikus megértés területein is technológiai áttöréseket ért el, valamint kifejlesztette az Intelligens Asszisztenst, amely számos egyedi helyzetben képes intelligens szolgáltatásokat nyújtani a felhasználónak. A Huawei Honor 2016. decemberében indította el Huawei Magic okostelefonját, mely hasznosította a Huawei mesterséges intelligencia területén elért legfrissebb eredményeit is.

 

 

Előretörés a fogyasztói felhőszolgáltatások terén

A rendezvényen a vállalat ismertette a Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatás alapján épített ökoszisztémát is, amelynek középpontjában a felhasználói élmény áll. A vállalat célja, hogy szerte a világon magas minőségű felhő-alapú szolgáltatásokat biztosítson a felhasználók számára és fenntartható felhő-alapú szolgáltatási ökoszisztémát alakítson ki a Huawei készülékek számára. A Huawei jelenleg hét vezető felhő alapú szolgáltatást nyújt felhasználóinak, köztük a Huawei Theme Store-t, a Magazine Unlock-ot, a HiCloud-ot, a SkyTone-t, a Huawei Pay-t, a HiApp-ot és a Huawei Videos-t.

 

„A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatása több mint 200 országban és régióban érhető el, felhasználóinak száma 2016-ban meghaladta a 210 milliót” – mondta Jervis Su, a Consumer Cloud Business Unit igazgatója. A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások 2016 végére már 220.000 regisztrált fejlesztővel rendelkezett, ami 70%-os növekedést jelent a 2015-ös évhez képest A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások partnereinek együttes bevétele elérte a 400 millió amerikai dollárt, a teljes theme fejlesztői bevétel 251 százalékkal, a teljes játékfejlesztői bevétel pedig 200 százalékkal növekedett. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Értékes nyereményeket vehettek át a pályázók a Digitális Témahét ünnepélyes záróeseményén

Hazánk legnagyobb digitális pedagógiai eseményének, a Digitális Témahétnek ünnepélyes záró rendezvényén hirdette ki különdíjasait a Vodafone Magyarország Alapítvány. A programsorozathoz évek óta számos aktivitással kapcsolódó Alapítvány idén egy digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdetett meg, amellyel a pedagógusok és diákok digitális kompetenciáinak fejlesztését segítette. A Vodafone Alapítvány három kategóriában díjazta a különdíjas verseny résztvevőit.

2023. június 6. 19:35

A Leadec megvásárolja a FISS Automatika Kft.-t

A Leadec, a világ vezető globális szolgáltatási szakértője 2023.05.31. napjával felvásárolta a FISS Automatika Kft.-t. A Leadec az akvizícióval tovább bővíti magyarországi jelenlétét, valamint erősíti kompetenciáit az elektrotechnika és az automatizálás területén.

2023. június 6. 17:43

Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban

Idén ünnepli 30. születésnapját a Continental Veszprémben. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően mára a technológiai vállalat telephelye globális piacokra dolgozik. Presztízs ügyfelek számára fejleszt, tesztel és gyárt különböző szenzorokat gépjármű-menetbiztonsági rendszerekhez, akkumulátorokhoz és az utazási kényelem növeléséhez.

2023. június 6. 16:01

Fenntartható ötlet nyert a Samsung és az EdisonKids versenyén

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók mérték össze projektjeiket a közösség, a fenntarthatóság és a jövő oktatása kategóriákban. A nyolc döntős csapat közül a NUT (Napkor’s Upcycler Team) csapat elképzelése, a chipses zacskók hőálló szatyorrá alakítása bizonyult a legjobbnak. Második helyezést ért el a modulárisan építhető oktatórobot, a dobogó harmadik fokára pedig a tücsökfarm tervezői léphettek. Az első három helyezett 6 millió forint összértékben választhat Samsung eszközöket, saját maguk, felkészítőtanáruk és iskolájuk számára.

2023. június 6. 14:05

Fidelity: Nyernek az elektromos autók?

Aki napjainkban autóval végighalad egy európai belváros utcáin, azonnal számos nyomát láthatja a forgalmi trendek változásának. A külön kerékpáros sávok, az elektromos buszok, az elektromos töltőállomások és a szédült ütemben emelkedő parkolási díjak mind-mind azt jelzik, hogy a személyautók, főleg a belső égésű motorral felszereltek, már nem szívesen látott vendégek a sűrűn beépült belső kerületekben. A jövő az alternatív közlekedési eszközöké és a kibocsátásmentes erőforrásoké. A Fidelity piaci megfigyelőinek előrejelzései szerint az éghajlatkímélő meghajtási módok versenyét az elektromos autók fogják megnyerni, melyek idővel teljesen kiszorítják majd a levegőszennyező belső égésű motorokkal gyártott társaikat1.

2023. június 6. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan lopják el adatainkat a hackerek és mire figyeljünk jelszókezelő vásárlásakor?

2023. május 31. 15:40

Itt a legnagyobb webáruházak rangsora

2023. május 23. 20:10

Új fizetési kapu magyar e-kereskedőknek

2023. május 18. 12:49

Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

2023. május 8. 15:39