Huawei stratégia a digitális okoskorszakra

forrás: Prím Online, 2017. április 14. 08:53

A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatta a digitális okoskorszakra vonatkozó készülékstratégiáját a Sencsenben tartott 14. Huawei Global Analyst Summit elnevezésű rendezvényen. 

A vállalat a felhasználói élmény átformálása érdekében okoseszközeinek fejlesztése során két technológia, az intelligencia és az interakció forradalmára összpontosít a jövőben. A Huawei szerint hamarosan a technológiai forradalom újabb időszakába, az „Intelligens Korba” lépünk, amelyben kifinomultabbá válik az emberek és készülékek közötti kapcsolat, a mesterséges intelligencia (MI) eljövetele még okosabb és hatékonyabb kapcsolattartási módokat tesz lehetővé a készülékekkel. A MI segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká válnak majd, az emberi érzékelés pedig új magasságokat érhet el.

 

 

„Két technológia, az intelligencia és interakció forradalmai hajtják előre a felhasználói élményeket” – mondta Sao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának stratégiai marketingért felelős igazgatóhelyettese. „A mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációk az intelligencia forradalmához vezetnek, amely a digitális és a fizikai világot is új, előre nem látható irányokba formálja majd át. Az ember és készülék közötti interakció folyamatosan fejlődik, a VR/AR-hoz hasonló technológiák pedig a még természetesebb interakción keresztül újfajta készülékélményt biztosítanak számunkra.  A Huawei jelenleg is aktívan fejleszti a korszerű 5G, AI, VR/AR technológiákat, és elkötelezett az intelligens készülékélmény tömeges kifejlesztése mellett” – tette hozzá Yang.

 

A vállalat szerint a mesterséges intelligencia segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká (Superphone) válnak majd, 2025-re a felhasználók 90 százaléka élvezi majd szupertelefonok személyre szabott és intelligens szolgáltatásait.

 

A Huawei már korábban kifejlesztett széleskörű észlelés-intelligenciával, kognitív-intelligenciával és számítási-intelligenciával rendelkező hardvereket, valamint nagy teljesítményű mesterséges intelligenciával bíró rendszert, amely mind a szoftver-hardver-, mind a készülék-felhő interfészek területén hasznosítani tudja az erősségeit. A vállalat továbbá a szenzoros algoritmusok, a számítógépes látás, a keresőmotoros technológiák és a szemantikus megértés területein is technológiai áttöréseket ért el, valamint kifejlesztette az Intelligens Asszisztenst, amely számos egyedi helyzetben képes intelligens szolgáltatásokat nyújtani a felhasználónak. A Huawei Honor 2016. decemberében indította el Huawei Magic okostelefonját, mely hasznosította a Huawei mesterséges intelligencia területén elért legfrissebb eredményeit is.

 

 

Előretörés a fogyasztói felhőszolgáltatások terén

A rendezvényen a vállalat ismertette a Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatás alapján épített ökoszisztémát is, amelynek középpontjában a felhasználói élmény áll. A vállalat célja, hogy szerte a világon magas minőségű felhő-alapú szolgáltatásokat biztosítson a felhasználók számára és fenntartható felhő-alapú szolgáltatási ökoszisztémát alakítson ki a Huawei készülékek számára. A Huawei jelenleg hét vezető felhő alapú szolgáltatást nyújt felhasználóinak, köztük a Huawei Theme Store-t, a Magazine Unlock-ot, a HiCloud-ot, a SkyTone-t, a Huawei Pay-t, a HiApp-ot és a Huawei Videos-t.

 

„A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatása több mint 200 országban és régióban érhető el, felhasználóinak száma 2016-ban meghaladta a 210 milliót” – mondta Jervis Su, a Consumer Cloud Business Unit igazgatója. A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások 2016 végére már 220.000 regisztrált fejlesztővel rendelkezett, ami 70%-os növekedést jelent a 2015-ös évhez képest A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatások partnereinek együttes bevétele elérte a 400 millió amerikai dollárt, a teljes theme fejlesztői bevétel 251 százalékkal, a teljes játékfejlesztői bevétel pedig 200 százalékkal növekedett. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyarországra is megérkezett az LG WING okostelefon

Holnap Magyarországra is megérkezik az LG elképesztő okostelefonja, az elforgatható kijelzős WING. A nemzetközi szinten is csak nemrégiben bemutatott készülék október 29-től már előrendelhető a népszerű online webshopokban és elektronikai üzletekben, november elejétől pedig már a Vodafone kínálatában is elérhető.

2020. október 28. 14:49

Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával

A GLAMI.HU egy évvel ezelőtt indította el vizuális keresési szolgáltatását, amely egy mobillal készített fotó vagy egy netről lementett kép segítségével egyetlen felületen több száz európai webáruház kínálatát teszi kereshetővé. Az egyre népszerűbb funkció nem csak a felhasználói élményben jelent nagy előrelépést, de jelentősen hozzájárul a webáruházak forgalmának növekedéséhez.

2020. október 28. 13:28

A Dell Technologies kibővíti as-a-Service stratégiáját

A felhő alapú informatikai infrastruktúrák területén vezető* Dell Technologies az APEX projekt keretében kibővíti szolgáltatásként kínált ajánlatait. A vállalat így megkönnyíti a hozzáférést on-demand technológiáihoz ügyfelei és partnerei számára a tárolók, szerverek, hálózatok, hiperkonvergens infrastruktúrák, asztali számítógépek és szélesebb körű megoldások esetében.

2020. október 28. 12:10

BBB+ hitelminősítést kapott a Magyar Telekom

A Magyar Telekom bejelenti, hogy a Scope Ratings GmbH első alkalommal minősítette a Társaság kibocsátói hitelkockázati besorolását BBB+ szintre, amelyhez stabil kilátás tartozik. 

2020. október 28. 10:55

Elhozhatja a könyvelőirodák megbecsülését a digitalizáció

Decemberben még zacskóban vitték a könyvelőnek a számlákat a vállalkozók, ma online küldi az adatokat az adóhivatal. Évtizedek alatt kialakult munkamódszerek és szokások változtak meg egyik hónapról a másikra radikálisan. A most végbemenő digitalizáció évtizedes akkut problémák és sérelmek megoldásának lehetőségét kínálja a könyvelőirodáknak.

2020. október 28. 09:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás