Reklámfilmet készített a Huawei
„A világ tökéletlen – de már dolgozunk rajta” – ezzel az üzenettel készített reklámfilmet a Huawei legújabb csúcstelefonjához, a P10-hez.
A Huawei #Perfect10 (tökéletes tízes) egy tökéletlen világban című látványos videó arról szól, hogy a hibákban is megtalálhatjuk az ihletet, amiből aztán valami jót, tökéleteset alkothatunk. Vannak nagyon különleges – de tökéletlen – emberek, akik azon dolgoznak, hogy tökéletesebbé tegyék a világot, amelyben élünk.
A videó az alábbi oldalon megtekinthető: https://www.youtube.com/watch?v=PD7A7NRmQH8
A P10 okostelefon magyarországi kampányarca nem más, mint a háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő Hosszú Katinka, aki szintén szerepel a Huawei egy másik reklámfilmjében. Ez a videó az emberi arcra és egyedi történetekre fókuszál, sokféle karakteres arc mesél benne a portré alanyának vágyairól, küzdelmeiről és sikereiről – köztük felbukkan az úszónő is. A videó az alábbi linken megtekinthető: https://youtu.be/wULQHEKFMvE az alábbin pedig letölthető: https://app.box.com/s/fn1qiym5c4vbsm1vl8cgxk7aewlfnyr8
Kapcsolódó cikkek
- Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
- Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca
- Már áprilisban elérhető lesz a Huawei P10 okostelefon család
- A Vodafone-nál már előrendelhető a vadonatúj Huawei P10
- Szerdától előrendelhető a Huawei csúcstelefonja
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Itthon is elérhető a Huawei csúcskészüléke
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra
- Huawei: a jövő telefonja mesterséges intelligenciával fog működni, önmagunk kiterjesztése lesz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A BlueVoyant kutatása azonosítja a legújabb kibertámadási technikákat és védekezési módszereket
A BlueVoyant kiberbiztonsági vállalat közzétette "Emerging External Cyber Defense Trends" című kutatásának megállapításait. A legújabb jelentés rávilágít a szervezetekre veszélyt jelentő, a hagyományos informatika peremterületein kívülről érkező kockázatokra és azok elhárításának módszereire. A dinamikus adathalászat, a smishing azaz SMS adathalászat, a DNS-infrastruktúrával való visszaélés, az új sebezhetőségek gyorsabb kihasználása és az egyre növekvő számú pénzügyi csalások jelentik a legújabb trendeket.
Digitális menedzserasszisztenst kapnak a WMMD ügyfelei
Közel 10 ezer regisztrált megrendelő, 200-nál több aktív produkció és 1000-nél is több megrendelés az elmúlt évben, havonta átlagosan 50 ezer kattintás, valamint a zeneipari tevékenység 360 fokos digitalizációját segítő funkciók – mindössze egy év alatt ezt érte le a Koncertbooking.com csapata, a cég szolgáltatásai a jövőben a WMMusicDistribution (WMMD) közel 1500 ügyfele számára is elérhetőek lesznek.
Nézz élőben Forma-1-et a Direct Now app-ban!
Sportosan indul a tavasz a Direct One-nál: igazi újdonsággal lepi meg előfizetőit a streaming- és tartalomszolgáltató. A március elején indult sporthub mindent összegyűjt egy helyre, amire egy sportrajongónak szüksége van. Így nemcsak a közelgő mérkőzések és futamok időpontjáról értesülhetünk, és a csapatok és játékosok fontos háttérinformációihoz férhetünk hozzá, de az NB1-es és Premier League meccsek, valamint a Forma-1-es futamok élő közvetítéseit is nézhetjük – mindezt egyetlen gombnyomással.
Az Alza már az Alzaboxokon keresztül is fogadja a visszárut
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.
A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgálta a Samsung
Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből*. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra is rámutat, hogy sokan osztják meg a figyelmüket: egyszerre több mozgóképes tartalmat néznek, vagy éppen a tévézés mellett párhuzamosan más társasági vagy önálló tevékenységet végeznek.