Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
Az Oracle együttműködést jelent be a LinkedIn-nel és bemutatja legújabb, gépi tanuláson alapuló intelligens alkalmazásait
Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését.
A termékintegráció lehetővé teszi az Oracle Marketing Cloud felhasználók számára, hogy a LinkedIn több mint 467 millió felhasználójának adataira építve érhessék el a megfelelő célközönséget a világ legnagyobb professzionális közösségi hálózatában.
A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el a vásárlási folyamat során.
Az Oracle a 2016-os Openworld konferencián jelentette be az ún. Adaptív Intelligens Alkalmazások piacra vitelét. Ezek mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások, amelyek kifinomult döntési mechanizmusok és gépi tanulási folyamatok révén alkalmazkodnak és tanulnak az adatokból történt interakciókból, és ennek eredményeképpen javaslatokat tesznek az üzleti felhasználóknak a következő lépést illetően.
Az Oracle új “Adaptive Intelligent Apps for CX (Customer Experience)” alkalmazásai kereskedelmi, értékesítési és marketing szakemberek számára kínál megoldásokat, hogy ügyfeleiknek magasabb szintű fogyasztói élményt nyújthassanak. Ezek az alkalmazások a világ legnagyobb adatfelhőjére, az Oracle Data Cloud-ra épül, több mint 5 milliárd fogyasztói profilt tartalmaz és több mint 7,5 trillió adatpontot gyűjt havonta.
Az Adaptive Intelligent Apps for CX alkalmazások képesek valós időben reagálni, tanulni és alkalmazkodni korábbi és aktuális ügyféladatokat, közösségi aktivitást, kattintásokat, valamint egyéb információkat, mint időjárás, hasonló profilú más felhasználók tevékenysége és Internet of Things adatokat alapul véve.
Kapcsolódó cikkek
- A jövő informatikai szakemberei a középpontban
- Az Oracle tanulmánya szerint a fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot
- Az elavult technológia a digitális átalakulás legfőbb akadálya
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Egyre több hűségprogram bukik el, de létezik megoldás
- A közép-kelet-európai régió vállalatai a digitális átalakulás útjára lépnek
- 6 + 1 aktuális marketing trend, ahogy a Marketing Döntéshozók Klubja látja
- Új felhő platformot és kiterjesztett felhőrégiókat jelentett be az Oracle
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Binance-felmérés: az adományozók harmada már blokkláncon utal
Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi eszközökkel támogatnak jótékony célokat, a felmérésben megkérdezettek közel harmada már a kriptót részesíti előnyben. A világ legnagyobb kriptotőzsdéje a közelmúltban több millió dollárnyi kriptovalutát utalt át a katasztrófa-sújtotta területeken élő felhasználóinak Marokkóban, Líbiában és Törökországban.
Innovációs versenyt rendez a Bosch: fiatalok jelentkezését várják, több mint 4 millió forint a tét
Útakadályokat detektáló drón, vezeték nélküli hőérzékelő kocka, automatizált szellőztető rendszer – csupán néhány úttörő megoldás, melyeket az elmúlt években hoztak össze a Code #LikeABosch hackathon szemtelenül fiatal résztvevői, mindössze 48 óra leforgása alatt. A hibrid innovációs verseny idén szeptember 29-30-án várja a középiskolás és egyetemista indulókat, akik szívesen tesztelnék problémamegoldó képességüket olyan hardveres és szoftveres kihívásokban, melyekkel valós változást hozhatnak az emberek életébe. Érdemes megfontolni a személyes részvételt nemcsak a közösségi élmény, de a helyszín miatt is, a szentendrei úti Gamerland ugyanis a szünetekben is szórakoztató programok tárházát kínálja a fiatal ötletgazdáknak.