Közösségi média realityt indít a Pepsi
Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják és irányíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a Pepsi legújabb kampányának főhősét, aki a futball és a szurkolás világának megismerése céljából egészen az UEFA Champions League cardiffi döntőjéig utazik.
Az egyedülálló kezdeményezés révén a játék résztvevői naponta dönthetnek arról, hogyan alakuljon az utazás útvonala és története, miközben izgalmas kihívások elé állítják a Pepsi utazóját, Saiidot. A háromhetes túra során a kampány főhőse folyamatosan választási helyzetekbe kerül, amelyek kimeneteléről online dönthetnek a Pepsi-rajongók reakciójelek segítségével.
A május 13-án induló utazás alatt Saiid, vagyis Süveg Márk, az Akkezdet Phiai zenekar alapítója, a Pepsi kalandora megismerkedik a foci és a szurkolás világával, végállomása pedig az UEFA Champions League cardiffi döntője lesz. A Pepsi-rajongók maguk is részesei lehetnek a három hetes utazásnak, ugyanis teljes egészében ők irányíthatják az útvonalat, és így a történet alakulását is. Ehhez naponta kell meghozniuk az izgalmas lehetőségeket rejtő döntést a Pepsi hivatalos Facebook oldalán, reakciójelek segítségével arról, hogy merre menjen tovább, és milyen kihívást teljesítsen Saiid. Az interaktív Facebook realityhez a játékot és annak menetét bemutató kisvideók is készültek.
„Amikor csak tehetem, utazom, hogy minél több kultúrát, embert ismerhessek meg, így nem is volt kérdés, hogy igent mondok a Pepsi felkérésére és az Európán átívelő kalandra. Kíváncsi vagyok, milyen döntéseket hoznak helyettem a játékban résztvevők, és mennyiben fog változni a focihoz való hozzáállásom, hiszen most elmerülhetek a focirajongók világában, a focis hagyományokban itthon és Európa számos országában” – mondta el Saiid, a Pepsi utazó kampányának főhőse.
A Pepsi minden hétköznapi és különleges pillanatot megél, különös tekintettel azokra a momentumokra, amikor arról kell döntenünk, belevágunk-e egy kalandba, követjük-e a szenvedélyünket anélkül, hogy bármi is visszatartana bennünket. A márka és nem mindennapi kampánya ezekre az izgalmas, pozitív kimenettel bíró döntésekre, kalandokra helyezi a hangsúlyt.
Kapcsolódó cikkek
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- Szabadulószoba-világbajnokok lettek szomszédaink
- Izgalmas bejelentések a Game Developers Conference-en
- A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
- Itthon is elérhető már a HyperX Alloy FPS gamer billentyűzet
- Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
- Leáldozott a mobilappok kora?
- 2016-ban sport eseményekre és filmekre kerestek legtöbben a magyarok
- Tizenöt éve született meg az első generációs Xbox
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tűzvédelmi és mentési célokra fejlesztett négylábú robotplatformot a Unitree
A fogyasztói és ipari felhasználású bionikus robotok területén egyaránt vezető szerepet betöltő kínai Unitree Robotics professzionális tűzoltási, tűzmegelőzési, felderítési és mentési célú robotot mutatott be. A négylábú platform a katasztrófavédelem szinte bármely területén alkalmazható adatgyűjtési, felderítési és mentési feladatok ellátására.
Megjelent az IAB Hungary AdEx 2022 és AdExpect 2023 legfrissebb riportja
Elkészült az IAB Hungary két legfontosabb éves jelentése: a tavalyi digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit áttekintő AdEx 2022 kutatás, és a szakemberek várakozásait tükröző AdExpect 2023 riport.
Közel húszezer érdeklődő vett részt a Műegyetemi Állásbörzén
Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q épületben pedig neves cégek tartottak előadásokat kiemelt szakmai témákban. A kétnapos eseményre közel húszezren látogattak ki, amely a külföldi diákok körében is egyre népszerűbb. Ezzel összehangban jól látható, hogy közülük egyre többen maradnának Magyarországon az egyetem elvégzése után is.
Újabb 180 általános iskolában lesz elérhető az élményszerű tanulás
A Delta Systems Kft. szállítja azt a 600 darab 3D nyomtatót és induló nyomtató anyagkészletet, amelyet hátrányos helyzetű térségek 180 általános iskolája kap a Klebelsberg Központ által indított nyílt uniós közbeszerzési eljárásban. A Budapesti Értéktőzsdén is jegyzett Delta Technologies 100%-os leányvállalata által megvalósuló nettó 346 millió forintos beruházás az Okostanterem 2 folytatásaként köznevelési intézményekben teremti meg a diákok élményszerű oktatásának lehetőségét modern eszközökkel, támogatva a műszaki érdeklődésüket.
Új SuperWide monitor átfogó USB-C dokkolóállomással
A Philips 45B1U6900C modell egyetlen képernyőben egyesíti a dupla monitoros elrendezést. A Philips 45B1U6900C nagy, 44,5 hüvelykes (113 cm képátlójú), dupla QHD (5120 x 1440) felbontású képernyővel és számos egyéb, a professzionális multitaskingot segítő funkcióval rendelkezik, mint például: USB-C dokkoló RJ45 (Gigabit Ethernet) bemenettel, 32:9 SuperWide képaránnyal, 1500R görbülettel és 178/178 fokos betekintési szögekkel.