Öt tipp a PayPal-től startupoknak

forrás: Prím Online, 2017. május 18. 08:43

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. 

A vásárlók már a kisebb online üzletektől is ugyanazt az egyszerű és zökkenőmentes vásárlási élményt várják, amit a legnagyobb nemzetközi oldalakat böngészve tapasztalhatnak. Mit tehetünk, hogy a nagyokhoz hasonló élményt jelentsen a nálunk történő  vásárlás? Szerencsére számos dolog áll rendelkezésünkre, amivel a nyári időszakban felvehetjük a harcot a nagyokkal. Lássunk néhány kulcsterületet!

 

  1. Ügyeljen az online jelenlétre! Az e-kereskedelemben az online reprezentáció alapvető jelentőséggel bír, ezért a legfontosabb, hogy az értékesítési felületünk megjelenése a legnagyobb online kereskedők oldalaival is felvegye a versenyt. Ma már a korábbi költségek töredékéért hozhatunk létre olyan modern és professzionális e-kereskedelmi platformot, ami gyors, látványos és mobil felhasználásra is optimalizált. Ugyanakkor a nyarat megelőző időszak tökéletes alkalom, hogy a már meglévő felületet felfrissítsük némi színes hangulattal. A vásárlók imádni fogják! 
    Villámtény: Egy hatékonyan működő webshop létrehozásának vannak buktatói, különösen a kezdetekkor. Kérjen tanácsot a területre specializálódott szakembereket közvetítő weboldalakon!
  2. Fektessen a márkába! Ha megnézzük bármely nagyvállalatot, látható, hogy az online és offline reprezentációjuk egységes. Így csinálják a nagyvállalatok, ezért így kell tennie azoknak a kisvállalkozásoknak is, akik versenyezni akarnak velük. Ha nincs logója, szerezzen egyet! Ma már szabadúszókat közvetítő oldalakon keresztül is felkérhetünk márkatanácsadót, vagy tervezőgrafikust, de válogathatunk az egykapus branding szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között is. 
    Villámtény: Egy menő márka létrehozásához nincs feltétlenül szükség tucatnyi szakértőre, számos kreatív és költséghatékony módszer áll rendelkezésre. Látogasson el egy online szakemberek hálózatát tömörítő oldalra!
  3. Válasszon rugalmasan bővíthető platformot és megbízható fizetési partnert! A vásárlási élmény felgyorsításához és a tranzakciók hatékony lebonyolításához válasszon biztonságos és megbízható fizetési és fizetésfeldolgozási opciót. A bizalom, a rugalmasság és a bővíthetőség központi tényezők a kisvállalatok növekedésében. 
    Villámtény: A biztonságos fizetési mód rendelkezésre állása esetén a vásárlók 44%-a nagyobb valószínűséggel vásárolna külföldi webshopból.
  4. Törjön az élre keresőoptimalizálással! A nagyvállalatok jelentős összegeket  fektetnek abba, hogy weboldalukat könnyen megtalálhatóvá tegyék a keresőmotorok, illetve a potenciális vásárlók számára. A  külön költségvetés, a keresőoptimalizálás és a Google AdWords használata igen fontos eszközök, amennyiben online értékesítünk saját weboldalunkon. Kezdje kicsiben és kövesse figyelemmel, hogy mi hozza a legtöbb kattintást. Nyáron számtalan hasznos kifejezés lehet a segítségünkre webshopunk pozícionálásában, például: nyári árleszállítás, felfrissített ruhatár, nyári trendek. Növelje a költéseket lépésről-lépésre, és figyelje a konverziót (az értékesítési lehetőségek és a költések aránya). 
    Villámtény: A fogyasztók 61%-a olvas értékeléseket a vásárlási döntés meghozatala előtt.
  5. A jó ügyfélszolgálat kulcsfontosságú! Ha a nagyokkal akarunk versenybe szállni, kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kell nyújtanunk. Mivel ez egy nagyon fontos terület, érdemes időben gondoskodnunk a megfelelő megoldásról. Létrehozhatunk díjmentesen hívható automatizált telefonközpontot, amely lehetővé teszi, hogy azonnal a megfelelő  személyhez kapcsolják a hívást. 
    Villámtények: Tavalyhoz képest idén már 52%-kal több azoknak a  száma (tízből nyolc fogasztó), akik szeretik, ha egy szolgáltatás a saját igényei szerint személyre szabható.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bemutatja a LinkBuds-sorozat legújabb tagját, a LinkBuds S-t

A Sony bejelentette a LinkBuds-sorozat legújabb tagját: a LinkBuds S vadonatúj hangzásélményt biztosít a Sony érzékelő technológiáinak és partneri együttműködésének köszönhetően, mindezt úgy, hogy a felhasználók megtapaszthatják a “NEVER OFF” élményt.

2022. május 19. 15:26

A munkavállalók tájékozottságával csökkenthető a vállalati adatkiszivárgások száma

Az adathalászat az egyik legelterjedtebb kiberfenyegetésnek számít világszerte, mégis az adathalászok elleni védekezést nehezíti, hogy széles körű és megújuló eszköztárral – rosszindulatú szoftverek, szenzitív adatokat gyűjtő hamis weboldalak és emailek – rendelkeznek. A kiberbiztonsággal foglalkozó elemzések szerint naponta több mint 330 milliárd e-mailt küldenek és fogadnak a felhasználók, melyből 3,4 milliárd adathalász e-mail.

2022. május 19. 13:59

A szemkamerás kutatások, avagy látjuk-e, hova nézünk

A szem egy rendkívül összetett szerv, amely rengeteg információt képes befogadni. Viszont mi történik akkor, amikor magáról a szemről rögzítünk adatokat? Nos, akkor akár marketingkutatás is lehet belőle. A szemkamerás kutatási módszer alapja az a jelenség, hogy az ember folyamatosan mozgatja a szemét. Ezeket a mozgásokat a kamera rögzíti, ebből pedig számos faktor kiderül, valamint következtetni lehet továbbiakra is.

2022. május 19. 12:38

Hogyan hozhat változást az energiatárolás egy decentralizált energiarendszerben?

Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentésével egyre fontosabbá válik az energiatárolás szerepe az egyes országok hálózati villamosenergia-ellátásában, valamint a kereslet és a kínálat ideális arányának megteremtésében. Európa-szerte már számos város vizsgálja, hogy miként válhatnak a középületek – például iskolák és kórházak – hatékony termelő-fogyasztókká, ezzel is segítve a hálózat egyensúlyának fenntartását.

2022. május 19. 11:20

Ruhaápolási megoldások mesterséges intelligenciával

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a továbbfejleszthető ruhaápolási megoldásaiban (upgradeable appliance) alkalmazott mesterséges intelligencia-technológia megkapta a biztonságtudomány globális vezetője, az Underwriter Laboratories AI-algoritmusokra vonatkozó reprodukálhatósági tanúsítványát.* A háztartási gépek piacán most első ízben kiadott hitelesítés bizonyítja az LG mesterséges intelligencia alapú, közvetlen meghajtást alkalmazó AI DD technológiájának fejlett képességeit. A gépi mélytanulást alkalmazó technológia azonosítja a mosásra vagy szárításra váró szövetek típusát, majd az alapján minden egyes töltetnél az ideális ciklust és beállításokat alkalmazza.

2022. május 19. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

2022. május 5. 11:20

Nívó-díjat kapott a Magyar Telekom

2022. április 29. 20:24