Cégmarketing trendek 2017-ben

Aki nem követi, versenyhátrányba kerül

forrás: Prím Online, 2017. június 2. 15:19

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig.

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, de ennél nagyobbat nem is tévedhetnének. A márka az, ami segít megkülönböztetni magunkat a zsúfolt piacon, amitől minket választanak majd a vásárlók anélkül, hogy bele kéne vetnünk magunkat a gyilkos árversenybe. A márka megvéd, ha nehézségekkel küzdünk, vagy, ha esetleg krízisbe kerül a cég. Ehhez pedig sokat hozzátehet a cégvezető személyes brandje is – már, ha van neki. A vásárlók sokkal könnyebben bíznak meg emberekben, mint arctalan cégekben.

 

A tartalommarketing a király – mondják az ehhez értő guruk, ezért boldog-boldogtalan próbálkozik vele. Ahhoz azonban, hogy ne csúfos kudarc és szörnyű csalódás legyen a vége, jobb, ha nem vaktában lövöldözünk. De mára megkerülhetetlen része a cégmarketingnek a közösségi médiában való jelenlét is. Hogy a Facebookra fordított idő és pénz megéri, ha tudatosan, átgondolt stratégia alapján használják a vállalatok, azt mára már kutatások bizonyítják.

 


A trendek azonban itt is folyamatosan változnak: ideje megismerkedni a közösségi oldalas blogolással és ráállni a videós tartalmak készítésére – mondják a terület szakértői. És ha ez nem lenne elég, tanácsos lenne elkezdeni foglalkozni a többi népszerű csatornával is. Az Ön cégének van már például Instagram fiókja? És fent van már a Linkedinen?

 

A marketing téma kapcsán nem lehet figyelmen kívül hagyni a reklámtörvény és a reklámadó törvény jelentette kötelezettségeket, ahogy persze azt sem, hogy hogyan mérhetjük az eredményeket. Hogyan dönthet minderről a vezető? A Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciájának előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk június 22-én, hogy felkészülten indulhasson neki az őszi szezonnak!

 

Részletes program és regisztráció

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Windows 1.0-tól a Windows 10-ig

35. születésnapját ünnepli a világ legnépszerűbb számítógépes operációs rendszere, a Windows. Mit mutatott nekünk az évek során és milyen újdonságokkal szolgál a Windows 10?

2020. november 23. 12:08

Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.

2020. november 17. 13:27

A Magyar Telekom 2020. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2020. harmadik negyedévre vonatkozó, Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2020. november 5. 11:01

Covid-díj a pedagógusok munkájának elismerésére

„Kedvenc Online Tanárom” különdíjra várja a jelöléseket a MOL Alapítvány a MESTER-M program keretében. Azokat a tanárokat és edzőket szeretnék elismerni, akik a tavaszi COVID-19 járvány során kimagasló munkát végeztek az online oktatásban. 

2020. október 26. 16:21

Milyen hatása lehet egy második hullámnak?

A koronavírus úgy tűnik, hogy a világ véget nem érő története. Amint a vírus első hullámai elapadnak, és az országokat a gazdasági fellendülés iránti optimizmus érzete hatja át, akkor jön a második hullám fenyegetése. Számos gazdaságot átfogóan súlyosan érintettek, és most az országoknak vissza kell állniuk és folytatniuk kell a harcot, a megfelelő harcot a halálos járvány ellen. Bár a világ kétségbeesetten ragaszkodik ahhoz az elképzeléshez, hogy hamarosan kifejlesztenek egy oltóanyagot, a valóság az, hogy még mindig nem áll rendelkezésre a kívánt oltóanyag, és több helyen a második hullám gyors erőre kap. Tehát az igazi kérdés az, hogy mely országokat érinti a legrosszabbul, és hogyan fogja Európa kezelni ezeket a második hullámokat a gazdasági egyensúly fenntartása érdekében?

2020. október 20. 17:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás