COMPUTEX d&i díjat nyert az AOC és a Studio F. A. Porsche együttműködésében tervezett monitor
A kijelzőgyártásban vezető szerepet betöltő AOC bejelenti, hogy az AOC PDS271, az új PDS-monitorsorozat tagja, elnyerte a 2017-es COMPUTEX d&i díjat. A nemrégiben bemutatott 24 hüvelykes PDS241 és 27 hüvelykes PDS271 monitorok a Studio F. A. közreműködésével kerültek megtervezésre.
A PDS-sorozat monitorai lenyűgözően vonzó megjelenéssel rendelkeznek. A többi monitorhoz képest a 24 hüvelykes PDS241 és a 27 hüvelykes PDS271 monitorok hátoldalán nincs táp-, illetve monitorcsatlakozó. Ezáltal pedig extra vékonyak, mindössze 5,2 mm vastagságukkal tündökölnek minimalista pompájukban. A 3 oldalú, keret nélküli panel is hozzájárul a letisztult, minimalista megjelenéshez. A fém monitorállvány modern, aszimmetrikus tervezése nagyszerűen mutat, ezenkívül egyedülálló egykábeles megoldást kínál: a tápellátásért, valamint a monitor csatlakoztatásáért felelős kábelek futnak benne, amelyek egy külső moduláris dobozba kerülnek elvezetésre. Ennek köszönhetően semmilyen csatlakozó nincs a kijelző hátoldalán, ennek megfelelően pedig semmilyen kábel nem lóg ki belőle. A HDMI-bemenet (DisplayPort adapter támogatás), valamint a külső doboz tápellátásáért felelős csatlakozó biztosítja a monitor számára az összes szükséges áramellátást.
A PDS-sorozat monitorai az AOC legújabb AH-IPS-paneleivel vannak felszerelve, amelynek köszönhetően 1920x1080 képpontos felbontású, éles és részletes képekről gondoskodnak. Az AOC SuperColor WCG technológiája lehetővé teszi, hogy a monitorok lefedjék az sRGB-színtér 100%-át és az NTSC színtér 90%-át. A 178°-os széles látószögnek köszönhetően egyszerre több felhasználó is nézheti a monitort különböző szögből, miközben mindannyian élvezhetik az élénk színek nyújtotta élményt. A monitorok ezenkívül Flicker-Free-technológiával rendelkeznek, valamint Low Blue Light móddal is el vannak látva, amely csökkenti a szem kellemetlen érzését és fáradását folyamatos használat esetén.
Fennállásának 10. évfordulójához közeledve a COMPUTEX d&i díjátadót a Taiwan External Trade Development Council (TAITRA), valamint az iF DESIGN ASIA rendezte Tajvan fővárosában, Tajpejben. A nyerteseket április 6-án és 7-én választotta ki 6 nemzetközileg elismert szakértő, akik 5 kritériumot vettek figyelembe: innováció és kidolgozottság, esztétika, felelősségteljesség és pozicionálás. A zsűri 8 országból 77 benevezett munkát választott ki a díjra.
A hivatalos díjátadó ceremóniára május 29-én és 30-án került sor, amely a COMPUTEX hivatalos weboldalán és az iF World Design Guide-ban is közzétételre került. A díjnyertes termékeket május 30. és június 3. között állították ki a COMPUTEX kereskedői bemutatón.
Kapcsolódó cikkek
- Három új ívelt monitorral bővül a Samsung termékpalettája
- Megérkezett Magyarországra az LG új csúcskategóriás, díjnyertes óriásmonitora
- Az AOC történeti áttekintése a monitorokról
- Az AOC bemutatja a 240 Hz-es AGON G-SYNC monitort
- CES 2017 – Jó most élni!
- Mindent a szemnek és a fülnek!
- CES 2017: Tarolnak a HP új kiemelkedő teljesítményű számítógépei
- Az LG belép az orvosi képalkotási piacra
- Az LG legújabb, legizgalmasabb 4K HDR monitorait mutatja be a 2017-es CES-en
- Sebesség, élesség és stílus
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tőzsdére készül a zöld Bitcoin bányászatot forradalmasító magyar techcég
Ritka az az együttállás, amikor a technológia és az energiatudatosság tökéletes szinergiában működik, ezt sikerült megvalósítania az utóbbi évek egyik legsikeresebb energetikai startupjának, az Enerhash Technologies Zrt-nek. A cég innovatív megoldása a megújuló erőművek többletkapacitásait használja kriptobányászatra, méghozzá károsanyagkibocsátás nélkül. A magyar techcég eddig közel 3 milliárd forint értékű magánbefektetést kapott infrastruktúra-fejlesztésre és adatközpont-beruházásra, tavalyi árbevételük meghaladta az 510 millió forintot, de idén már ennek a megduplázása a cél. Következő lépésként pedig gőzerővel készülnek a részvénykibocsátásra – első körben a BÉT XTEND tőzsdén.
Új trendek és kihívások az online marketingben
2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában.