Gazdagabb interaktív kínálattal nyit meg a Gateway To Space űrkiállítás

forrás: Prím Online, 2017. június 30. 08:14

Július 1-jén nem csupán a világ legnagyobb utazó űrkiállítása, a Gateway to Space landol a Millenárisban, de egy különleges 3D-s vetítési technikával és gyönyörű animációval illusztrált ökomusical is várja a nagyérdeműt a kiállítás alatt.

Gazdagabb interaktív kínálattal nyit meg - a tavalyi siker után újra - a Gateway To Space űrkiállítás, ami ezúttal egy lenyűgözően látványos zenei produkcióval is bővül. A történet szerint a közeli jövőben a Föld az emberi felelőtlenség miatt veszélyben van. A környezetszennyezés a természeti kincsek pazarlása végzetes következményekhez vezetett. A jövőben már nem lehet megoldani a problémát. Egyetlen megoldás lehetséges – az időutazás. Vissza kell menni a múltba – 2014- be és ott kell megakadályozni, hogy a jövőben ne történjék meg az ökológiai katasztrófa.

 

A furcsa kezdet után átlagosan folytatódik a történet, mint ahogyan a nyár is átlagosan kezdődik Juli és testvére számára, élvezik a vakációt,  a suli nélküli perceket, ám a nap mégsem úgy alakul, ahogyan azt ők eredetileg elképzelték. Váratlanul megjelenik FutuRobi, aki a jövőből érkezett hozzájuk és segítségül hívja őket, hogy közösen oldják meg a jövő gondjait. Így vette kezdetét egy izgalmas időutazás, amiből rengeteget tanulhattak mind a kicsik, mind a nagyok. Futurobi egy kicsi, de figyelemreméltó képességekkel rendelkező robot a jövőből, aki a jelenkori gyerekek segítségét kéri a jövőbeli problémák megoldásában. Van egy időutazó járműve (ami egyben űrhajó, repülő, tengeralattjáró, stb), és a kezébe épített nanoprojektorokkal csaknem mindent elő tud állítani, a lepkehálótól a robot alkatrészeken át a csokiig. Tud repülni, a high-tech szemüvegével láthatatlan dolgokat is megláthat. 

 

 

Az előadás során különleges 3D-s vetítési technikával, gyönyörű animációkkal teszi kivételes élménnyé ezt a zenés darabot. Érdemes újból és újból meghallgatni és megfontolni FutuRobi történeteit, aminek üzenete az, hogy a földet unokáink számára is tisztán, élhető módon kell tovább adnunk. „Az előadásban alkalmazott CyberGuru szoftver-hardver rendszer háromdimenziós, virtuális karakterek valós idejű interaktív kommunikációját teszi lehetővé, emberi irányítással” – mesélte Illés Gabriella producer, a kiállítást szervező Future Exhibitions Group vezetője . "A közönség azt tapasztalja majd, hogy egy háromdimenziós virtuális karakterrel folytathat interaktív kommunikációt, amely válaszol, érzelmeket fejez ki” - tette hozzá a producer.

 

A rendszer plazma TV-n, illetve projektoron kivetítve nagyobb közönség interaktív elérésére is alkalmas. A szoftver a háttérben tetszőleges kép és videó-lejátszásra képes, így egyszerű videó-rögzítéssel a különböző multimédiás videó-anyagok gyártása minden eddiginél gyorsabban és hatékonyabban lehetséges.

 

A tavalyi kiállításhoz képest idén nagyobb teret kap az interaktív rész, ahol különböző szimulátorokon keresztül tesztelhetjük magunkat, hogy milyen pilóták lehetnénk. Speciális, úgynevezett zérógravitációs géppel kóstolhatunk bele az űrbéli létbe, továbbá kipróbálhatjuk, hogy milyen az űrben szerelni és milyen nehézségekkel kell ott még megküzdeni.

 

A Gateway to Space kiállítás részeként, vadonatúj VR élményekkel várják a látogatókat: itt próbálhatják ki az érdeklődők először Dronestorm – Drónvihar,   minden korosztály számára remek szórakozást nyújtó VR játékot, ahol  az űrállomás védelmezőivé válnak a játékosok és  egymással együttműködve kell szembeszállniuk a gonosz drónok támadásaival. A Time Zombies / Space Station – Űrzombik játék is pedig inkább tinédzsereknek ajánlott, a feladat, túlélni a zombi hordák rohamait. 

 

Indulás előtt érdemes a www.urkiallitas.hu oldalon kalandozni az információkért. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Évi 5000 óra képernyő előtt - SMS-nyak szindróma

Hátfájás és az „SMS-nyak” szindróma a leggyakoribb problémák, amelyek a magyarok túl sok képernyő előtt töltött rossz nyaktartásából erednek. A 18-65 év közötti lakosság reprezentatív demográfiai mintáján végzett kutatás szerint évente akár 5000 órát töltünk képernyőre meredve: telefonra, laptopra, tévére, játékeszközökre. Eszerint egy átlagos felnőtt 34 évet tölt a képernyő előtt.

2022. január 25. 11:30

Együtt a biztonságért

Az együttműködő robotok számos előnnyel rendelkeznek. Könnyen telepíthetők és programozhatók, kompakt méretűek, és nem kell biztonsági kerítést építeni köréjük. A feladatok és műveletek széles skáláját képesek elvégezni, éjjel-nappal dolgoznak, és nagymértékű megtérülést biztosítanak, emellett az automatizálást elérhetőbbé teszik a kis- és középvállalkozások számára. Legfontosabb előnyük azonban mégis az, hogy segítenek megóvni az alkalmazottak egészségét. 

2022. január 25. 10:19

Egyensúly a kényelem és a csatlakoztathatóság között

Az ideális monitornak bármilyen irodában robusztusságot, kényelmet és komfortot kell nyújtania a felhasználónak. A mindennapi munka nehézségeihez tervezett Philips monitors 243S1 minden tulajdonsággal rendelkezik, ötvözi a kényelmes felhasználói élményt, a jó képminőséget, a teljesítményt és a tartósságot.

2022. január 24. 20:05

Mesterséges intelligencián alapuló távdiagnosztikai megoldást mutatott be a Vodafone és az Innomed

A Vodafone Magyarország okostelefonokkal és SIM-kártyákkal támogatja az Innomed Medical Zrt.-t., hogy elősegítse telemetriás EKG-rendszerük széles körű terjedését. Az Innomed digitális megoldása révén a páciensek kezelőorvosai távolról, okoseszközeik segítségével tudják ellátni a betegfelügyeletet, lecsökkentve ezáltal a szívbeteg, illetve szívműtéten átesett betegek kórházi ellátási idejét. A fejlesztés az Innomed és a Vodafone több éves partneri kapcsolatának köszönhetően jött létre. Az eszköz működését a Vodafone egy különleges sajtóesemény keretében, a magyar jégkorong-válogatott játékosainak közreműködésével mutatta be a nagyközönségnek. 

2022. január 24. 18:29

2021 legnézettebb gyerekcsatornája lett a JimJam

Mértékadó, vezető márkává fejlődött a JimJam Magyarországon. A csatorna közönségaránya 2021-ben a 18-49 éves lakosság körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint 1,06 százalékot ért el, így megelőzve valamennyi hazánkban sugárzott gyermekcsatornát ebben a célcsoportban.

2022. január 24. 17:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58