Visszakaphatják hívószámukat és egyenlegüket a Telekom határidőre nem regisztrált Domino ügyfelei

forrás: Prím Online, 2017. június 28. 09:50

Július 1-jén a jogszabály erejénél fogva megszűnnek azok a Domino előfizetői szerződések, amelyek kapcsán az adategyeztetés nem történik meg június 30-án éjfélig. 

Ettől kezdve hívást indítani és fogadni sem tudnak a nem regisztrált ügyfelek, kivételt ez alól csak a segélyhívások, valamint a Telekom +36-80-630-045-ös adategyeztető telefonszáma képeznek. Ugyanakkor a Telekom gondolt azon ügyfeleire, akik valamilyen okból elmulasztják az adategyeztetést: a cég Domino ügyfelei új előfizetői szerződésükhöz visszakaphatják korábbi hívószámukat és esetlegesen fennmaradt egyenlegüket is!

 

A Telekom ezt elősegítendő június 30-áig, péntekig minden addig nem regisztrált Domino SIM-kártyára kiküld egy kódot SMS-ben. Ezen kód birtokában 2017. szeptember 30-ig online is megköthetik új szerződésüket a régi hívószámra az ügyfelek, amellett, hogy személyesen a Telekom üzletekben vagy a +36-80-630-045-ös számon is megtehetik ugyanezt.

 

„Ügyfeleinknek a vonatkozó jogszabály miatt rövid határidő alatt kellett elvégezniük az adategyeztetést, ezúton is nagyon köszönjük együttműködésüket, és hogy partnereink voltak ebben a folyamatban. Célunk, hogy egy hívószám se vesszen el, ezért bízunk benne, hogy a felkínált, hívószám és egyenleg megtartására vonatkozó lehetőséggel azon ügyfelek számára is megoldást kínálunk, akik nem értek oda határidőre a regisztrációval” - mondta el Rékasi Tibor, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.

 

A Telekom az előttünk álló néhány napra megnövelt kapacitással készül a várhatóan megnövekedő ügyfélforgalom miatt: június 30-án, pénteken, valamint a határidőt követő időszakban üzleteiben ugyan a szokásos nyitvatartás szerint várja ügyfeleit, de nagyobb létszámmal, sok önkéntes kolléga bevonásával készül, illetve a regisztrációra dedikált +36-80-630-045-ös ügyfélszolgálati telefonszámon is több ügyintéző várja a hívásokat.

 

Mi a teendő, ha valaki nem regisztrált határidőre, de meg szeretné tartani hívószámát?

Az SMS-ben érkezett kóddal online a www.telekom.hu/adategyeztetes oldalon a korábbi hívószámot megtartva új előfizetői szerződést lehet kötni július 5-től kezdődően szeptember 30-ig. Erre a jogszabály szerinti adategyeztetés elvégzése után van lehetőség. A  felületen az adategyeztetéshez az egyedi azonosítást szolgáló kódra van szükség. A korábban választott szolgáltatások, kiegészítő opciók (pl. adatcsomag, Domino MOST) nem kerülnek rá automatikusan az új előfizetésre, de a korábbi egyenleg felhasználható az új előfizetés keretében is. Az új előfizetéssel a SIM kártya 72 órán belül lesz aktív a régi hívószámon. Az új előfizetői szerződést személyesen és telefonon is meg lehet kötni július 1. és szeptember 30. között, az SMS-ben kapott kódot a gyorsabb ügyintézés érdekében ilyenkor is célszerű előkészítenie az ügyfélnek. 

Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tippek és trükkök a Telenor ügyfélszolgálatától

Roaming vagy nemzetközi hívás? Hogyan kell aktiválni a roamingot? Miért lett magas a számlám, ha csak az EU-ban neteztem? A nyaralási időszak közeledtével a Telenor összegyűjtötte a leggyakoribb, ügyfeleitől érkezett kérdéseket és a legfontosabb tudnivalókat a külföldön való telefonálásról és mobilinternetezésről.

2018. június 24. 15:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com