Az LG E7 Picture-on-Glass OLED TV három díjat is kiérdemelt a CE Weeken
Hét csúcskategóriás 4K Ultra HD tévékészülék versenyében az LG E7 OLED TV-je nyerte el a „TV-k 2017-es királya” (“2017 King of TV”) címet a 14. CE Week TV Shootout megmérettetésen, New Yorkban.
Az idei immáron a negyedik egymást követő év, amikor LG OLED TV nyerte meg a CE Week tévépárbaját, és idén először, egyetlen gyártóként söpörte be a fődíjat mindhárom újonnan létrehozott kategóriában. A már Magyarországon is kapható 65 colos LG E7 OLED TV egy készülékben ötvözi a hihetetlenül vékony, Picture-on-Glass kialakítást, a páratlan vizuális élményt nyújtó OLED technológiát, a Dolby Atmos hangzást és a magas dinamikatartományú (HDR) képmegjelenítést, így kiemelkedő képminőséget és egyedülálló házimozi-élményt nyújt, miközben bármely enteriőrbe stílusosan illeszkedik.
A CE Week TV Shootout egy olyan, évente megrendezett esemény, amely a vezető tévégyártók zászlóshajó készülékeit hasonlítja össze, hogy kiválassza a legjobban teljesítő televíziókat. A szervezők 2017-ben átalakították a versenyt, így idén már három különböző kategóriában díjazták a legjobb modelleket: — „Stúdió megvilágítás”/Házimozi TV, HDR, valamint streaming-teljesítmény kategóriákban — A zsűri számos kritérium alapján értékelte a televíziókat, többek között az érzékelhető kontrasztarány, a színtelítettség és színmennyiség, a kolorimetria (színmérés), és mozgásos mérések adták az értékelés alapját. Az igazságos verseny megteremtése érdekében a tévéket kiskereskedelemi forgalomból szerezték be, a készülékeket a verseny szervezői kalibrálták, az értékelést pedig a mozgókép-alkotás szakértői végezték el.
„Óriási megtiszteltetés számunkra, hogy mi lehetünk az első és egyedüli televíziómárka, amely egymás után négyszer nyerte el ezt az elismerést” — mondta Brian Kwon, az LG szórakoztató elektronikai üzletágának elnöke. „Mindig is büszkék voltunk arra, hogy elsőként léptünk piacra az OLED technológiával és a Dolby Atmos hangzással. Most az iparág szakértőinek elismerése is alátámasztja, hogy az LG tévéi felülmúlhatatlanok.”
Az LG 2017-es OLED TV kínálata a 65 colos W7, a 77 és 65 colos G7, a 65 és 55 colos E7, a 65 és 55 colos C7, valamint a 65 és 55 colos B7 készülékekkel már Magyarországon is elérhető. A 2017-es termékpaletta minden modellje az OLED technológia páratlan képességeit kínálja a élethű képekkel, a tökéletes fekete megjelenítésével, végtelen kontrasztaránnyal.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Bemutatkozott az LG Q6 széria
- Az év CIO-ja pályázat
- Amikor a klíma lakberendezési tárggyá válik
- Már elérhető az LG új okostelefonja
- Letisztult forma, egyszerű elegancia, penge vékony OLED panel
- Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
- Élőben sugározták az adást az ASTRA műholdon keresztül az LG OLED TV-kre
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új trendek és kihívások az online marketingben
2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában.
Új szerepköréhez jobban illő névre vált az IVSZ
Nevének megújításáról döntött az IVSZ június 7-én megtartott éves közgyűlésén a szervezet tagsága: a korábbi Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) helyett IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége néven folytatja működését a szakmai szervezet. A névváltást az indokolja, hogy napjainkban a digitalizáció a gazdaság minden szegletét áthatja, nem csak az informatikai, távközlési és elektronikai vállalatoknál fontos tényező. A közgyűlésen a 13 fős elnökség 7 pozíciójáról is szavaztak: az IVSZ elnöke újabb három évre dr. Vinnai Balázs lett.