Az LG E7 Picture-on-Glass OLED TV három díjat is kiérdemelt a CE Weeken
Hét csúcskategóriás 4K Ultra HD tévékészülék versenyében az LG E7 OLED TV-je nyerte el a „TV-k 2017-es királya” (“2017 King of TV”) címet a 14. CE Week TV Shootout megmérettetésen, New Yorkban.
Az idei immáron a negyedik egymást követő év, amikor LG OLED TV nyerte meg a CE Week tévépárbaját, és idén először, egyetlen gyártóként söpörte be a fődíjat mindhárom újonnan létrehozott kategóriában. A már Magyarországon is kapható 65 colos LG E7 OLED TV egy készülékben ötvözi a hihetetlenül vékony, Picture-on-Glass kialakítást, a páratlan vizuális élményt nyújtó OLED technológiát, a Dolby Atmos hangzást és a magas dinamikatartományú (HDR) képmegjelenítést, így kiemelkedő képminőséget és egyedülálló házimozi-élményt nyújt, miközben bármely enteriőrbe stílusosan illeszkedik.
A CE Week TV Shootout egy olyan, évente megrendezett esemény, amely a vezető tévégyártók zászlóshajó készülékeit hasonlítja össze, hogy kiválassza a legjobban teljesítő televíziókat. A szervezők 2017-ben átalakították a versenyt, így idén már három különböző kategóriában díjazták a legjobb modelleket: — „Stúdió megvilágítás”/Házimozi TV, HDR, valamint streaming-teljesítmény kategóriákban — A zsűri számos kritérium alapján értékelte a televíziókat, többek között az érzékelhető kontrasztarány, a színtelítettség és színmennyiség, a kolorimetria (színmérés), és mozgásos mérések adták az értékelés alapját. Az igazságos verseny megteremtése érdekében a tévéket kiskereskedelemi forgalomból szerezték be, a készülékeket a verseny szervezői kalibrálták, az értékelést pedig a mozgókép-alkotás szakértői végezték el.
„Óriási megtiszteltetés számunkra, hogy mi lehetünk az első és egyedüli televíziómárka, amely egymás után négyszer nyerte el ezt az elismerést” — mondta Brian Kwon, az LG szórakoztató elektronikai üzletágának elnöke. „Mindig is büszkék voltunk arra, hogy elsőként léptünk piacra az OLED technológiával és a Dolby Atmos hangzással. Most az iparág szakértőinek elismerése is alátámasztja, hogy az LG tévéi felülmúlhatatlanok.”
Az LG 2017-es OLED TV kínálata a 65 colos W7, a 77 és 65 colos G7, a 65 és 55 colos E7, a 65 és 55 colos C7, valamint a 65 és 55 colos B7 készülékekkel már Magyarországon is elérhető. A 2017-es termékpaletta minden modellje az OLED technológia páratlan képességeit kínálja a élethű képekkel, a tökéletes fekete megjelenítésével, végtelen kontrasztaránnyal.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Bemutatkozott az LG Q6 széria
- Az év CIO-ja pályázat
- Amikor a klíma lakberendezési tárggyá válik
- Már elérhető az LG új okostelefonja
- Letisztult forma, egyszerű elegancia, penge vékony OLED panel
- Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
- Élőben sugározták az adást az ASTRA műholdon keresztül az LG OLED TV-kre
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.