A Rakuten Viber felvásárolta a Chatter Commerce-t
A világ egyik piacvezető csevegőalkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette a Chatter Commerce startup felvásárlását. A vállalat hozta létre az első, mobilos vásárlásokat megkönnyítő virtuális billentyűzetet, a Shop Chat-et.
A felvásárláshoz jelentősen hozzájárult az Instant Shopping funkció négyhónapos bevezetési időszakának sikere: a 2017. márciusi debütálás óta az észak-amerikai Viber felhasználók mintegy 30 százaléka már igénybe vette a bővítményt. A Rakuten Inc. japán e-kereskedelmi óriásvállalat már korábban, a Chatter Commerce alapítása kezdetén befektetett a startupba.
Felismerve, hogy a vásárlás alapvetően társas cselekvés, a Rakuten Viber mindent megtesz annak érdekében, hogy innovatív mobil vásárlási lehetőséget biztosítson felhasználói számára, a csevegőablak elhagyása nélkül. Az Instant Shopping alkalmazás megteremtette a csevegésen belüli vásárlást: a Viber felhasználók ezúttal együtt vásárolhatnak rokonaikkal, ismerőseikkel a virtuális térben, így lehetőségük nyílik arra, hogy közösen keressenek, megosszanak és beszélgessenek kedvenc termékeikről, valamint közvetlen kapcsolatba léphessenek az általuk kedvelt márkákkal.
A Rakuten Viber csapatát erősíti mostantól a San Franciscó-i székhelyű Chatter Commerce hét mérnökből álló szakmai stábja is. A Rakuten Viber új, e-kereskedelemért felelős globális vezetője a Chatter Commerce vezérigazgatója és társalapítója, Zephrin Lasker lett. A szakember feladatai közé tartozik a vállalat globális mobilkereskedelmi stratégiájának irányítása, az új piacokon való terjeszkedés előkészítése, valamint olyan technológiák feltárása, amelyek tovább növelik a Viber élményt.
„A Chatter Commerce-t azért alapítottuk, hogy a felhasználóknak lehetőségeket biztosítsunk arra, hogy a csevegés mellett vásárlásra és egyéb tevékenységekre is használhassák kedvenc üzenetküldő applikációjukat” - mondta Lasker. „A mai üzenetküldő alkalmazások fejlesztői a már meglévő funkciók optimalizálására fókuszálnak, azonban a Rakuten Viber vállalati filozófiája ennél sokkal többet kíván és többre is képes. Legfőbb célunk, hogy intenzíven bővítsük az üzenetküldő alkalmazások szerepét az emberek mindennapi életében.”
„Ez a befektetés egy újabb lépés afelé, hogy a Vibert egy több szolgáltatást nyújtó kommunikációs multiplatformmá alakítsunk át. További lehetőségeket és értékeket szeretnénk teremteni több száz millió felhasználónk számára a világ minden tájáról, mindezt úgy, hogy az applikáció használata továbbra is egyszerű és átlátható maradjon. A Chatter Commerce csapata és egyedi fejlesztéseik tökéletesen illeszkednek a vállalati filozófiánkhoz” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB tovább erősíti digitális portfólióját a KEYMILE kommunikációs hálózatokat fejlesztő üzletágának felvásárlásával
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Két éves a BOOKR Kids
- Az ABB felvásárolja a B&R-t
- Sikeresen lezárult a HARMAN cégcsoport felvásárlása
- Mely filmeket szeretik a legjobban a magyarok?
- A gyerekek elégedetlenek szüleik online viselkedésével
- Jótékony taxi? Igen, létezik!
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Újított az Uber
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar makettező cég innovatív 3D-s megoldásai a gyártás területén
Az utóbbi években a 3D nyomtatás és a hozzá kapcsolódó modell előállítási folyamatok a mindennapok részei lettek. A technológiával már városrészt, orvostechnikai eszközöket és ékszereket is készítenek, de van, ahol az általános iskolai oktatásban és a háztartásokban is használják. Nem létező, vagy sérült elemeket alkotnak virtuálisan újra, majd állítják elő ismét, hogy azok az eredetivel azonos módon működhessenek felhasználási területükön. Egy magyar cég a makettezés mellett úttörőnek számító területeken is használja a file to factory és a reverse engineering megoldásokat.
Az autóipar megmutatja, hogyan kell a gyártást digitalizálni
A gyártási folyamatok digitalizációjának sikerességét négy tényező befolyásolja – ez derült ki a Roland Berger „Az Ipar 4.0 jelenlegi helyzete” című tanulmányából. A kutatás autóipari OEM-ek és top beszállítók tapasztalataira támaszkodva mutatja be a digitális gyártás sikertényezőit. A német hátterű tanácsadócég szerint a folyamatos priorizálás, a dedikált csapatok, az összehangolt céltérképek és a munkavállalók folyamatos képzése a legfontosabb.