Már az első százban a Huawei a Fortune 500 listán

forrás: Prím Online, 2017. július 24. 12:09

A Huawei idén első alkalommal került a Fortune 500 lista első 100 helyezettje közé. A vállalat 78,51 milliárd dolláros bevételével a július 20-án napvilágot látott összesítés 83. helyére került, amely jelentős előrelépés a tavalyi 129-hez képest.

A „legfőbb lista” néven is emlegetett Fortune 500 listát évente készíti el a Fortune magazin a világ legnagyobb cégeit rangsorolva. A lista bevétel és haszon alapján értékeli a vállalatokat, más listákhoz képest jobban fókuszálva azok méretére. 

 

A Huawei márka értékét a világ számos más hitelminősítő intézete és neves márkaérték listája is elismeri, például a Huawei volt az egyetlen kínai vállalat, mely a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző listájára felkerült; 49. lett a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján; valamint az előző évhez képest 7 hellyel jutott feljebb, és ezzel a 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, legértékesebb vállalatokat rangsoroló listáján.

 

A Huawei három fő üzletágának egyikeként a Huawei Fogyasztói Üzletág elkötelezett amellett, hogy jelentős kulturális és technológiai márkaként népszerű legyen a fogyasztók között szerte a világon. Olyan széleskörűen elismert ügynökségek, mint az IDC, az SA és a Trendforce által készített piackutatási kimutatások szerint a Huawei 2017 első negyedévében piaci részesedés alapján a harmadik helyezést érte el a nemzetközi okostelefon piacon, Kínában pedig az dobogó csúcsára állhatott. P- és Mate zászlóshajó sorozatai elnyerték a fogyasztók szívét, erős alapot teremtve a Huaweinek ahhoz, hogy növelje befolyását a közép- és a felső kategóriás termékek piacán.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Top 10 trend 2023-ban a bankszektorban

A már jól ismert folyamatok és a legújabb innovációk együttesen alakítják át a bankok működését. Az elmúlt 17 év alacsony kamatlábai megdöntötték az iparág alapvető egyenletét – miszerint a betétek mozgatják a hitelezést. Ebben az időszakban a pénz nagyon keveset ért a bankok számára – gyakorlatilag ingyen volt –, így elsősorban olyan termékekre fókuszáltak, amelyek továbbra is díjbevételt termeltek. Ezzel egyidejűleg megjelentek a fintech innovátorok is, akik a pénzügyi megtérülés helyett a volumenre koncentráltak. 

2023. február 3. 18:42

Nehéz felmérni a vállalatok zöld törekvéseinek valós értékét

A piaci szereplők számára egyre fontosabbá válik, hogy elérjék a párizsi éghajlatvédelmi egyezmény szerint 2050-re kitűzött nettó nulla kibocsátást. Ennek megfelelően a vállalatok mind gyakrabban kommunikálnak a szénsemlegesség eléréséhez kapcsolódó terveikről, vállalásaikat viszont gyakran kevés releváns adat birtokában teszik. A zéró kibocsátással kapcsolatos költéseik mértékét nehezen látják át, a cél eléréséhez szükséges beruházásokra pedig a legtöbb cégnek közel sincs elegendő erőforrása. A bizonytalan gazdasági környezet és az emiatt gyakoribbá váló rövid távú döntések pedig további akadályokat jelentenek a vállalatoknak a hosszú távú eredmény elérésében – derül ki a Baker McKenzie friss, 1000 vezető bevonásával készült nemzetközi felméréséből.

2023. február 3. 15:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46