Már az első százban a Huawei a Fortune 500 listán
A Huawei idén első alkalommal került a Fortune 500 lista első 100 helyezettje közé. A vállalat 78,51 milliárd dolláros bevételével a július 20-án napvilágot látott összesítés 83. helyére került, amely jelentős előrelépés a tavalyi 129-hez képest.
A „legfőbb lista” néven is emlegetett Fortune 500 listát évente készíti el a Fortune magazin a világ legnagyobb cégeit rangsorolva. A lista bevétel és haszon alapján értékeli a vállalatokat, más listákhoz képest jobban fókuszálva azok méretére.
A Huawei márka értékét a világ számos más hitelminősítő intézete és neves márkaérték listája is elismeri, például a Huawei volt az egyetlen kínai vállalat, mely a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző listájára felkerült; 49. lett a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján; valamint az előző évhez képest 7 hellyel jutott feljebb, és ezzel a 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, legértékesebb vállalatokat rangsoroló listáján.
A Huawei három fő üzletágának egyikeként a Huawei Fogyasztói Üzletág elkötelezett amellett, hogy jelentős kulturális és technológiai márkaként népszerű legyen a fogyasztók között szerte a világon. Olyan széleskörűen elismert ügynökségek, mint az IDC, az SA és a Trendforce által készített piackutatási kimutatások szerint a Huawei 2017 első negyedévében piaci részesedés alapján a harmadik helyezést érte el a nemzetközi okostelefon piacon, Kínában pedig az dobogó csúcsára állhatott. P- és Mate zászlóshajó sorozatai elnyerték a fogyasztók szívét, erős alapot teremtve a Huaweinek ahhoz, hogy növelje befolyását a közép- és a felső kategóriás termékek piacán.
Kapcsolódó cikkek
- A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében
- 75,1 milliárd dollár volt a Huawei árbevétele 2016-ban
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Továbbra is a leggyorsabban növekedő magyar big data vállalkozás
- Varga Mihály a Huawei-csoport vezetőivel egyeztetett
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra
- A Huawei 16 helyet lépett előre az Interbrand Legjobb Globális Márkák listáján
- Kétharmadával növelte okostelefon-eladásait a Huawei
- Világpiaci elsőségre törekszik a Huawei
- Nő a Huawei márka nemzetközi ismertsége
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
Energiagazdálkodási szempontból számos nehézséget hozott a 2022-es év, és egyes problémákkal továbbra is szembe kell néznie a piacnak. De melyek lehetnek a legoptimálisabb megoldások, és milyen nemzetközi piaci trendek határozzák meg idén a témában a kereskedelmi, ipari és lakóépületek ágazatát? Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának szakembere legfrissebb elemzésében felvázolja a legfontosabb irányvonalakat.
A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített. A ruhák és a számítástechnikai eszközök a legkelendőbbek ebben a kategóriában, de a használt könyvek is felkerültek a dobogóra a magyarok online vásárlói kosarában. Csehországban az e-kereskedelem egyik leggyorsabban növekvő és legnagyobb forgalmat bonyolító szektora a használtcikk piac, Magyarországon is jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékeivel az online tér felé nyit.