Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France

forrás: Prím Online, 2017. augusztus 13. 09:14

Az Air France bejelentette, hogy augusztus 1-jétől olyan, virtuális valóság headsettel felszerelt fedélzeti szórakoztató rendszert tesztelésébe kezd, melynek köszönhetően az ügyfelek az utastértől elszeparálva, saját repülő-mozitermükben élvezhetik kedvenc 2D-s, illetve 3D-s filmjeiket és sorozataikat.

A francia légitársaság évek óta elkötelezett az utasok legmagasabb szintű kiszolgálása és az innovatív fedélzeti megoldások nyújtása mellett. Az Air France a filmnézés izgalmas megújításának érdekében ezúttal a SkyLights nevű startup céggel közösen dolgozta ki legújabb szolgáltatását, melynek bevezetése után virtuális valóság headseten keresztül nézhetik kedvenc filmjeiket a légitársaság utasai.

 

Elsőként a Párizs és Saint Martin között közlekedő repülőgépek utasai próbálhatják ki a fedélzeti szórakozás legújabb formáját. Az A340-es járatok business osztályát választó ügyfelek részére a magas szintű szórakoztatás jegyében augusztustól 4 headsetet és mintegy 40 filmet és sorozatot kínál a légitársaság.

Az Air France szerint a tesztelési időszak alatt értékes tapasztalatot fognak szerezni az eredeti és innovatív megoldásokkal javított fedélzeti szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az együttműködés kiváló lehetőség a SkyLimits nevű startup számára is, akik az Open Innovation részeként dolgoznak a légitársasággal a szolgáltatásainak fejlesztésén. 

 

A légitársaság rövidtávú tervei között szerepel a szolgáltatás más járatokra való kibővítése is, így a tesztidőszak után újabb útvonalakon is elérhető lesz a virtuális valósággal fűszerezett fedélzeti mozizás élménye.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Évi 5000 óra képernyő előtt - SMS-nyak szindróma

Hátfájás és az „SMS-nyak” szindróma a leggyakoribb problémák, amelyek a magyarok túl sok képernyő előtt töltött rossz nyaktartásából erednek. A 18-65 év közötti lakosság reprezentatív demográfiai mintáján végzett kutatás szerint évente akár 5000 órát töltünk képernyőre meredve: telefonra, laptopra, tévére, játékeszközökre. Eszerint egy átlagos felnőtt 34 évet tölt a képernyő előtt.

2022. január 25. 11:30

Együtt a biztonságért

Az együttműködő robotok számos előnnyel rendelkeznek. Könnyen telepíthetők és programozhatók, kompakt méretűek, és nem kell biztonsági kerítést építeni köréjük. A feladatok és műveletek széles skáláját képesek elvégezni, éjjel-nappal dolgoznak, és nagymértékű megtérülést biztosítanak, emellett az automatizálást elérhetőbbé teszik a kis- és középvállalkozások számára. Legfontosabb előnyük azonban mégis az, hogy segítenek megóvni az alkalmazottak egészségét. 

2022. január 25. 10:19

Egyensúly a kényelem és a csatlakoztathatóság között

Az ideális monitornak bármilyen irodában robusztusságot, kényelmet és komfortot kell nyújtania a felhasználónak. A mindennapi munka nehézségeihez tervezett Philips monitors 243S1 minden tulajdonsággal rendelkezik, ötvözi a kényelmes felhasználói élményt, a jó képminőséget, a teljesítményt és a tartósságot.

2022. január 24. 20:05

Mesterséges intelligencián alapuló távdiagnosztikai megoldást mutatott be a Vodafone és az Innomed

A Vodafone Magyarország okostelefonokkal és SIM-kártyákkal támogatja az Innomed Medical Zrt.-t., hogy elősegítse telemetriás EKG-rendszerük széles körű terjedését. Az Innomed digitális megoldása révén a páciensek kezelőorvosai távolról, okoseszközeik segítségével tudják ellátni a betegfelügyeletet, lecsökkentve ezáltal a szívbeteg, illetve szívműtéten átesett betegek kórházi ellátási idejét. A fejlesztés az Innomed és a Vodafone több éves partneri kapcsolatának köszönhetően jött létre. Az eszköz működését a Vodafone egy különleges sajtóesemény keretében, a magyar jégkorong-válogatott játékosainak közreműködésével mutatta be a nagyközönségnek. 

2022. január 24. 18:29

2021 legnézettebb gyerekcsatornája lett a JimJam

Mértékadó, vezető márkává fejlődött a JimJam Magyarországon. A csatorna közönségaránya 2021-ben a 18-49 éves lakosság körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint 1,06 százalékot ért el, így megelőzve valamennyi hazánkban sugárzott gyermekcsatornát ebben a célcsoportban.

2022. január 24. 17:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58