Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon

forrás: Prím Online, 2017. augusztus 18. 15:54

Új fejezetet nyit a Samsung az ügyfélkiszolgálás történetében a világ első drive-through szervizpontjának létrehozásával, ahol a felhasználók gyorsan és kényelmesen vehetik igénybe a Samsung szervizszolgáltatásait. A budaörsi S-Drive magyar ötlet, partnere a TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg a Samsung S-Drive szervizpontot, ahol az ügyfelek a szervizelés területén a világon először tapasztalhatják meg az autós kiszolgálás nyújtotta kényelmet. Nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet. 

 

A drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan, saját járművük kényelmét élvezve kerülnek sorra. A készülékek hibától függően, akár két órán belül elkészülhetnek, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással. A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosítunk. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítjuk. A drive-through szervizpont SMS-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni az S-Drive-ban. 

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy az egész világon egyedülállót alkottunk. Ez a különösen gyors és kényelmes megoldás az ügyfélkiszolgálásban hiánypótló. Bízunk benne, hogy a magyar ötlet alapján született szervizpontot örömmel használják majd ügyfeleink, a jövőben több helyen, itthon és akár külföldön is – mondta el Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója. – A prémiumkategóriás telefonokat szervizünk akár 2 óra leforgása alatt garanciában megjavíthatja a helyszínen.”

 

Az egyedi, modern kialakítású ügyfélszolgálat és szervizpont szakemberei garanciális és nem garanciális készülékekkel egyaránt foglalkoznak. A Samsung partnerének, az okostelefonok javítására specializálódott budaörsi TMX Mobile Solution Szerviz Kft.-nek rendkívüli tapasztalata van a szervizelés terén. A szintén Budaörsön található 800 m2-es szervizterében összesen 63 mérnök és technikus foglalkozik kizárólag Samsung termékekkel. 

 

 

„Megtiszteltetés számunkra, hogy a Samsung ebben az egyedülálló projektben a TMX Mobile Solution-t kérte fel az együttműködésre, hiszen ahogy a Samsung, úgy mi is elhivatottak vagyunk a folyamatos újítások terén – mondta el Kotányi Balázs, a TMX Mobile Solution Szerviz Kft. elnöke. – Tökéletes helyszínnek érezzük a budaörsi Tesco áruházat, ahol az ügyfeleink mindennapjaiba tudjuk beemelni a Prémium szolgáltatásokat az S-Drive megoldással: amíg mi a javítást elvégezzük, a bevásárlás vagy ügyintézés kényelmesen megoldható az áruházban. Még gyorsabb, minőségi kiszolgálással várjuk ügyfeleinket.”

 

„Az innováció, a vásárlók kényelmét növelő és kiszolgálását felgyorsító megoldások a Tesco életében is különösen fontosak. Elég csak a Tesco Online Bevásárlásra, az áruházakban működő önkiszolgáló kasszákra, vagy a Scan&Shop szolgáltatásra gondolnunk. Büszkék vagyunk rá, hogy most a Samsunggal közösen egy újabb innovatív szolgáltatással növelhetjük budaörsi áruházunknál a vásárlói élményt, és nyújthatunk együtt még magasabb színvonalú kiszolgálást” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.

 

A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága egyedülálló, négy különböző térítésmentesen igénybe vehető szolgáltatástípuson alapuló rendszerrel valósítja meg az ügyféltámogatás minden területére kiterjedő modelljét. A Samsung honlapján található Terméktámogatás funkciónak köszönhetően az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához. Itt a leggyakrabban előforduló ügyfélszolgálati témákhoz találnak megoldásokat, garanciával kapcsolatos információkat, illetve a Samsung munkatársaival is csetelhetnek.

 

A reggel 8 és este 8 között ingyenesen hívható CallCenteren (06-80-726-7864) keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival, így a lehető leggyorsabban oldhatják meg az esetlegesen felmerülő problémákat.

 

A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága összesen 24 Szervizpontot üzemeltet országszerte, ebből 8 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található.

 

Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 112 postáján és 27 postafiókjában vehetik át.

 

A fent említett megoldások sorát egészíti ki mostantól a budaörsi S-Drive is, ahol a Samsung az autós kiszolgálás mellett, egy megszokott Szervizpontot is létrehozott, ahol a készülékek leadása mellett az ügyfeleknek lehetőségük nyílik technikai konzultációra a Samsung munkatársaival, valamint eredeti mobil kiegészítőket is vásárolhatnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB energiatároló rendszereket gyártó, modern üzemet avatott fel Badenben

Az ABB ügyfelek, politikusok és médiaképviselők részvételével megtartott avatóünnepségen, a svájci Badenben hivatalosan is megnyitotta új üzemét, amely mobilitási alkalmazásokhoz gyárt majd energiatároló rendszereket. Az energiatároló rendszereket vasúti járművekbe, e-buszokba/trolibuszokba és elektromos hajtású tehergépkocsikba építik be. Az új létesítmény fontos beruházásnak számít a gyártás helyszínéül szolgáló Svájcban, és többletértéket kínál a hazai és a külföldi mobilitási alkalmazások számára is.  

2019. november 11. 18:55

Kiterjesztett valóság megoldással teszi gyorsabbá és pontosabbá a repülőgépek átvizsgálását az Aeroplex

Az Aeroplex of Central Europe tesztüzemben elkezdte használni az AerinX által fejlesztett, kiterjesztett valóság alapú hi-tech repülőgép átvizsgáló rendszert. A tesztüzem során az Aeroplex mérnökei valós ipari körülmények között használják majd az innovatív szoftveres megoldást repülőgépek külső felszíni átvizsgálására. Ezzel párhuzamosan az AerinX Early Adopter programot indított, melynek keretében a cég további nemzetközi repülőgépipari szereplőkkel tervezi stratégiai együttműködés elindítását.  

2019. november 11. 14:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás