MKB Bank: teljes siker az online számlanyitás!

forrás: Prím Online, 2017. augusztus 29. 11:01

Az MKB Bank a nagybankok közül elsőként, július 20-án - a szolgáltatást szabályozó jogszabály hatályba lépésének napján - indította online számlanyitási szolgáltatását. Az azóta eltelt rövid időszak alatt több mint  száz új ügyfél nyitott számlát személyes megjelenés nélkül, a videó chat funkciónak köszönhetően. 

Online szerződéskötés esetén a lakossági ügyfelek azonosítása és a szerződéskötés személyes megjelenés nélkül, videó chat funkción keresztül történik. Az MKB Bank ezt követően akár 2 órán belül megnyitja a bankszámlát, ezzel egyidejűleg megküldi az azonosítókat, amelyekkel az ügyfelek hozzájuthatnak az MKB PAY-be virtualizált MasterCard bankkártyájukhoz, így a szolgáltatás szinte azonnal használható. 

 

Az MKB Bank online számlanyitás szolgáltatása a világ bármely pontjáról igénybe vehető. Az első hónap tapasztalatai alapján elsősorban a budapesti, valamint a nyugat-magyarországi régióban, Debrecen és Miskolc környékén népszerű a szolgáltatás. Napszakot tekintve hétköznap délelőtt 10 és 11 óra között, délután 16 és 17 óra között voltak a legaktívabbak az ügyfelek az online számlanyitás szolgáltatás igénybevételekor.

 

 

Hetényi Márk, az MKB Bank Digitális stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettese: „Az MKB Bank élen jár a legújabb digitális technológiák banki bevezetésében. Április elején döntöttünk arról, hogy - amint a jogszabályok lehetővé teszik - bevezetjük a videó chaten keresztül történő ügyfél-azonosítást. Kiváló digitális szakember gárdánknak és partnereinknek köszönhetően biztosak lehettünk benne, hogy rövid idő alatt be tudjuk vezetni a szolgáltatást. Az ügyfelek online számlanyitás iránti érdeklődése minden várakozásunkat felülmúlja. Az MKB Bank rendszere pontosan és kiegyensúlyozottan működik, hétköznapokon tartjuk a két órán belüli számlanyitást. Büszkék vagyunk arra, hogy egy hónap elteltével ennyi új ügyfelünk van, akik szolgáltatásunkkal kapcsolatban pozitív visszajelzéseket adnak.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jelentősen megkönnyíti az alkalmazások HMS-rendszerre alakítását egy új megoldás

Jelentősen egyszerűbb lesz mostantól a GMS, vagyis a Google-alapú alkalmazások átültetése a Huawei saját, HMS-alapú rendszerébe. A bluesource alkalmazásfejlesztő SDK Choice névre keresztelt megoldása megkönnyíti a fejlesztők és a márkák számára, hogy a GMS- és a Firebase-keretrendszereken alapuló, már meglévő alkalmazásaikat HMS-en használhatókká alakítsák át. Ez jelentősen csökkenti az alkalmazásfejlesztők költségeit és a fejlesztés idejét, megkönnyíti az adaptációt és lehetővé teszi, hogy az appok még optimalizáltabban fussanak a Huawei-eszközökön.

2021. április 19. 11:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27