Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 19. 19:45

Szeptember 20-án éjfélig lehet normál áron regisztrálni az idén 18. alkalommal megrendezett Internet Hungary konferenciára, úgyhogy - így 19-én este - joggal idézhetjük a konferencia mottóját azok számára, akik eddig elmulasztották a jelentkezést, azaz: "Késésben vagy?" 

A "Késésben vagy?" kérdés persze nem erről szól, hanem a felgyorsult időről, a piac gyors átalakulásáról, vagy akár az idei konferencia főszereplőiről, a "felforgatókról".
 
Felforgatónak tekintjük azokat a piaci szereplőket, amelyek - új belépőként vagy egy új technológiai, esetleg üzleti innovációt alkalmazva - drámai mértékben átalakítják az adott piaci szegmens évtizedek alatt kialakult viszonyait (diszrupció). Régebbi példákkal élve ilyen volt a gőzgép és az autó megjelenése, vagy később a CD, a DVD, a digitális fényképezőgépek, a mobiltelefon vagy a GPS elterjedése. Ma pedig ilyennek tekinthetjük a legtöbb sharing economy céget, a fintech-et vagy az 5G-t. Terjedésük sebességét gyorsítja, ha a döntéshozók korán felismerik jelentőségüket és időben megalkotják a szükséges háttérszabályozást. Ilyen szabályozási háttér a GDPR (Európai Általános Adatkezelési Rendelet), valamint az online fizetés liberalizációját is lehetővé tévő PSD2. Ezek a pénzügyi szektor mellett (bankok, biztosítók stb.) a kereskedelmre, a marketingpiacra, sőt a médiára is erős, sőt ki lehet jelenteni: drámai hatással lesznek.
 
Az Idei Internet Hungary konferencia mottója éppen ezért lett a "Késésben vagy?" kérdés, amelynek megválaszolására már csak alig egy hetet kell várnunk, hiszen szeptember 26-án Siófokon, a Hotel Azúrban kezdetét veszi a sorban tizennyolcadik Internet Hungary konferencia. Idén, ahogy ezt az elmúlt években is megszokhattuk, ismét két napon át, öt konferenciateremben zajlanak majd folyamatosan és párhuzamosan az előadások és fórumbeszélgetések. A konferencia programja azokat az aktuális piaci/üzleti kérdéseket tükrözi, amik a szakmát a leginkább foglalkoztatják, s hogy ezekből igen sok van, azt az is jelezi, hogy a program szerint kedden nagyjából este nyolcig is eltart majd a szakmai program. A vacsorát követően kilenckor pedig kezdődik a hagyományos zenés buli, amelynek idén is beszédes a címe: Miért legyek áldás, ha lehetek átok is? Fellép a Halott Pénz zenekar, de lesz VegasShowBand diszkókoncert és Yoko Retro Disco is, s éjfélkor idén sem maradhat el a hagyományos Tunki party, azaz a pörköltevés kenyérrel és savanyával.
 
Szerdán az előadások és panelbeszélgetések mellett workshopok is lesznek egy hatodik helyszínen, az Üvegteremben. Pam Didner angol nyelven vezeti majd az „5 egyszerű lépés – az értékesítés hatékonyságának növelése az értékesítés és a marketing összekapcsolásával” című workshopot, Kis Ervin Egon pedig egy másik workshop keretében azoknak igyekszik segíteni, akiknek van egy jó üzleti ötlete, s szeretnék látni, hogy mekkora benne az üzleti potenciál. A workshopokra az internethungary.com/regisztracio oldalon lehet jelentkezni.
 
 
A konferencián való részvételre a https://www.internethungary.com/ oldalon lehet regisztrálni (mint fentebb jeleztük: normál áron már csak 20-án éjfélig), és itt tekinthető meg a konferencia részletes programja valamint a hazai- és külföldi előadók listája is. Már a megszokott Internet Hungary APP is letölthető a telefonokra, ahol kiválaszthatók a kedvenc előadások, amelyekről semmiképp sem késhetünk le...

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik. 

2018. február 8. 10:28

Stratégiai program indul a blokklánc és fintech fejlesztések ösztönzésére

A Budapesten működő Blockchain Competence Center (BCC) egyik fő célja, hogy nemzetközi szereplőként hazánkat a blokklánc technológia régiós központjává tegye. Szakértők szerint a blokklánc (blockchain) technológia az internet elterjedéséhez hasonló forradalmi változásokat hozhat, mely alapjaiban rajzolhat át iparágakat. 

2018. január 26. 15:12

E-kereskedelmi Körkép 2017

Az eNET hagyományos év végi infografikája a 2017. évi e-kereskedelmi kutatásainak adatait mutatja be.

2017. december 28. 09:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

2018. április 11. 15:03

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

2018. április 5. 11:10
cloudappsportal.com