A Fujitsu az SAP Ariba platformot választotta

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 29. 11:58

A digitális átalakulás korának igényeit kielégítő rendszerek és folyamatok bevezetésére indított 250 millió eurós beruházása keretében a Fujitsu az SAP Aribát választotta új beszerzési megoldásként az európai, közel-keleti, afrikai országokat és Indiát átfogó EMEIA-régióban. 

Az új Ariba platform szerves része annak a jelenleg zajló üzleti átalakulásnak, amelynek célja, hogy a Fujitsu folyamatosan innovációkkal láthassa el ügyfeleit. Az egyszerű, integrált felhőmegoldásként működő platform ennek érdekében új, egységes folyamatokat vezet be. Ezzel javítja a nyereségességet, fenntartható, hosszú távú előnyhöz juttatja a Fujitsut, és minden érintett számára gyorsítja a beszerzés folyamatát. 

 

Az SAP Ariba bevezetésével a Fujitsu átalakítja operatív funkcióit: a pénzügyet, a beszerzést, a megrendelések és az ellátási lánc kezelését. A megoldás bekapcsolja az összes rendszert, folyamatot és kereskedelmi partnert az Ariba Networkbe, és lehetővé teszi, hogy bárhonnan, bármikor, bármilyen alkalmazásból vagy eszközről elérjék annak tagjait. A vállalat különböző pontjain zajló tevékenységekről elérhető egységes nézetnek köszönhetően a beszerzés magasabb fejlettségi szintre lép. 

 

„Azért választottuk az SAP Aribát, mert ezzel tudjuk a legjobb értéket nyújtani ügyfeleinknek. A digitális jövő igényeit szem előtt tartva optimalizáljuk rendszereinket, folyamatainkat és a dolgozóink készségeit . A backoffice-folyamatok átdolgozásakor nem csupán felhőalapú alkalmazásokra akartunk átállni, hanem az is szempont volt, hogy a teljes beszerzési folyamatot stratégiai funkcióvá alakítsuk az ésszerűbb, hatékonyabb beszerzési ciklus, a szorosabb szállítói együttműködés és ezen keresztül az eredményesebb értékteremtés érdekében” – nyilatkozta Steve Clayton, a Fujitsu EMEIA-régióbeli pénzügyi vezérigazgató-helyettese. 

 

„Napjaink digitális gazdaságában a beszerzés is átalakult. Már nem különálló lépések sorozata, hanem egy olyan folyamat, amelynek során a beszerzési forrás kiválasztásától az elszámolásig, minden szakaszban az értékteremtés áll a középpontban. Mi ezt egy olyan integrált, felhőalapú megoldással valósítjuk meg, amely jóval hatékonyabbá teszi a nagyvállalati működést azáltal, hogy bárhonnan elérhető, és a teljes ellátási lánccal összekapcsolódik. A megoldás bevezetését követően a Fujitsu a teljes beszerzési folyamatot kézben tudja tartani, szabályozhatja a költést, új megtakarítási lehetőségeket kereshet, és továbbfejlesztheti ellátási láncát” – tette hozzá Paul Devlin, az SAP Ariba EMEA és MEE igazgatója. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még biztonságosabbá vált a bankolás a Budapest Banknál

A 2019. szeptember 14-én hatályba lépő új, európai uniós pénzforgalmi irányelv két fő újdonságot hoz a mindennapi bankolásban: egyfelől az eddiginél is biztonságosabbá válnak a banki tranzakciók, másfelől megnyílik az út az új, innovatív szolgáltatások bevezetése előtt. Az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése Budapest Bank ügyfelei esetében már idén január óta működik. 

2019. szeptember 15. 09:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás