A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét

forrás: Prím Online, 2017. október 17. 09:27

A Fujitsu technológiája segít tartani a menetrendet Európa egyik legforgalmasabb repülőterén. A magas rendelkezésre állási szintű, egységes Fujitsu ETERNUS tárolófürttel a KLM Equipment Services B.V. (KES) megduplázta kritikus nagyvállalati alkalmazásai sebességét és teljesítményét – fokozva ezzel a földi támogatás hatékonyságát és megbízhatóságát, ezen keresztül pedig a járatok pontosságát Amsterdam fő légikikötőjében, a Schiphol repülőtéren.

A KES a KLM Royal Dutch Airlines független leányvállalatként működik. Az amsterdami Schiphol repülőteret 1952 óta állandó belföldi bázisként használó légitársaság kiterjedt szakértelemmel és komoly hagyományokkal rendelkezik a földi kiszolgáló eszközök biztosítása terén – ideértve a repülőgépek földi kezeléséhez szükséges járműveket, eszközöket és a kapcsolatot a repülőtér logisztikai folyamatai felé. A KES célja a működési költségek csökkentése és az eszközök rendelkezésre állásának maximálása. A vállalat számára nem megengedhető a leállás, mert ez komoly negatív hatást gyakorolna a Schiphol működésére – amely a Skytrax piacvezető légi közlekedési piackutató cég szerint Európa 5. legjobb repülőtere.

 

A Fujitsu és SELECT Circle partnere, a SJ-Solutions B.V. két fürtözött Fujitsu Storage ETERNUS DX100 rendszert tervezett meg és állított üzembe két helyszínen a teljesítmény- és kapacitásproblémákkal küzdő, régi tárolóplatform helyett. A versenyképes áron maximális adat-rendelkezésreállást és üzletmenet-folytonosságot nyújtó Fujitsu megoldás nagy teljesítményű, skálázható tárkapacitást biztosít a KES valamennyi fontos üzleti funkciója számára, ideértve a vállalati eszközgazdálkodást (EAM), a pénzügyet, az integrált vállalatirányítási rendszert (ERP) és a KES 150 dolgozója által használt irodai alkalmazásokat. 

 

 

„Környezetünk és az előttünk álló kihívások ismeretében a Fujitsu és az SJ-Solutions határidőre leszállította az igényeinknek és költségvetésünknek megfelelő megoldást. A bevezetés óta rendkívüli mértékben javult a teljesítményünk – másodperceként 180 ezer bemeneti/kimeneti műveletet (IOPS) támogat, ami azt jelenti, hogy kritikus eszközgazdálkodási alkalmazásunk kétszer olyan gyorsan működik, mint korábban, és így dolgozóink is produktívabbak. Nagyon örülünk, hogy sikerült zökkenőmentesen lebonyolítanunk a régi és az új rendszer közötti átállást, amelynek során 35 virtuális gépet kellett migrálnunk, a rajtuk lévő adatokkal együtt” – nyilatkozta Siwart van der Veen, a KLIM Equipment Services IKT-vezetője. 

 

A két tükrözött eszközzel működő ETERNUS tárolófürt garantálja a 7x24 órás rendelkezésre állást – katasztrófa esetén biztosítva a teljes körű, automatikus visszaállást. Ha az egyik teljes tárolórendszer leáll, a másik mintegy öt másodpercen belül átveszi a szerepét.

 

A megbízhatóság, a robusztusság és a teljesítmény növelése mellett a Fujitsu megoldása a KES adattárolással kapcsolatos energiafogyasztását is 40%-kal mérsékelte, így kisebb lett az áramszámla, a hűtési költség és a környezeti hatás.

 

„Mindenki utálja, ha késik a járata. Hogy ez ritkábban forduljon elő a Schiphol repülőtéren, a KLM Equipment Services csapatával együttműködve próbáljuk elérni, hogy a földi eszközök működése a lehető legritkább esetben zavarja meg a menetrendet – például azzal, hogy nem áll rendelkezésre utashíd az érkező járatnál a kiszálláshoz. A KES felismerte, hogy folyamatos rendelkezésre állást megkövetelő, kritikus adatai és alkalmazásai támogatásához mindenképpen katasztrófatűrő konfigurációra van szükség, főleg akkor, ha nagy repülőtérről van szó. Tárolófürt-megoldásaink anélkül nyújtanak megbízhatóságot, hogy szükségtelenül fokoznák a komplexitást vagy jelentősen megnövelnék a költségeket. A Fujitsu ETERNUS DX100 tárolókra épülő virtualizált fürt egyetlen költséghatékony, valóban egységes architektúrában biztosítja a KES-nek az elvárt teljesítményt – fejlett stabilitással és hibatűréssel együtt. Büszkék vagyunk rá, hogy hozzásegíthettük Európa egyik legnagyobb repülőterét a hatékonyabb működéshez” – mutatott rá Olivier Delachapelle, a Fujitsu adatközpontokért felelős vezetője az EMEIA-régióban.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja

Itthon is elindította felhőszolgáltatását az Avaya.  A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője. Az online értékesítésben ugyanis már nem az ár az egyetlen tényező, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfélkiszolgálás minőségének is.

2021. október 15. 19:21

A digitalizációt is a klímavédelem szolgálatába állítaná Bécs

Miként tehetik a digitális szolgáltatások és eszközök klímabarátabbá a városokat? Milyen technológiai kihívásokkal jár a városok együttműködése és hálózatosodása? Ilyen és hasonló kérdésekre keresik a választ a Digital Days konferencián, amelyet 2021. október 18-19-én rendeznek meg Bécsben. 

2021. október 15. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20