Együttműködik az Eurosport és a Snapchat

forrás: Prím Online, 2017. október 26. 13:41

Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.

Ez az első alkalom, hogy a Snap európai szintű, többnyelvű megállapodást kötött. Ez a többi márka számára is egyedi lehetőséget teremt arra, hogy friss, mobilra készült tartalmakkal és arculattal érjék el a fiatalabb generációt az olimpia alatt. A tartalmak között lesznek a színfalak mögött készült felvételek olyan izgalmas sportágakban, mint a snowboard, a lesiklás, a freestyle sí és a jégkorong, illetve a rajongók számára fontos sportolók és influencerek releváns tartalmai.

 

A több rétegű partnerség része lesz az Our Stories – a snapchatterek által készített válogatott tartalmak –, illetve a Publisher Stories történetei, amelyeket az Eurosport válogat össze a téli olimpiai játékokhoz kapcsolódóan. Az Our Stories elérhető eredeti tartalmai így kiegészülnek az Eurosport prémium olimpiai felvételeivel, amelyek az olimpia minden percét rögzítik, és megjelennek a márka streaming szolgáltatásán, az Eurosport Playeren is.

 

Az új Eurosport Publisher Stories visszaadja a világ legnagyobb sporteseményének izgalmát, bevonja a snapchatelőket a történésekbe, és immerzív tartalmi élményt nyújt nekik. A felhasználók a platformon keresztül létrehozhatnak, válogathatnak és megoszthatnak teljes képernyős grafikákat, feliratozhatnak képeket, animálhatják ezeket és hangot adhatnak hozzá. A Discovery reklámértékesítési csapata egész Európában lehetővé teszi a márkáknak, hogy a Snap Ad csomagok segítségével széles körben elérjék a fiatalabb, digitális megoldásokra nyitott közösségeket.

 

„Örülünk, hogy az olimpiai játékok izgalmát és szenvedélyét a Snap fiatal, dinamikus és elkötelezett közönségének is megmutathatjuk, és tarthatjuk magunkat az ígéretünkhöz, hogy az olimpiai játékokat minden eddiginél több emberhez juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn – mondta Michael Lang (President, International Development & Digital for Discovery International). – A megállapodás révén a világ egyik legerősebb és legnagyobb hatású közösségimédia-platformján elérhető eredeti tartalmak jönnek létre az olimpiáról, a Discovery utánozhatatlan, innovatív történetmesélő stílusában.”

 

„A Snapchat lehetővé teszi a sportrajongóknak, hogy páratlan módon tapasztalják meg az olimpia élményét, és kapcsolódjanak kedvenc sportolóikhoz és csapataikhoz. A Discoveryvel korábban is remek volt az együttműködés, amikor az ikonikus cápák hete (Shark Week) jelent meg a Snapchaten – mondta Ben Schwerin, a Snap Inc. partnerségekért felelős alelnöke. – A megállapodás révén a snapchatelőknek a lehető legjobb olimpiai élményt kínáljuk.”

 

„Izgalommal várjuk, hogy a Snapchaten is az ’Olimpia otthona’ lehessünk Európában, és 2018 egyik legjelentősebb sporteseményén exkluzív elérést biztosítsunk a Snapchat teljesen egyedi közönségéhez olimpiai szponzorainknak és hirdetőinknek” – mondta Jonathan Davies (Managing Director, International Advertising Partnerships for Discovery & Eurosport).

 

A Snapchatet naponta mintegy 57 millióan használják Európában (Franciaországban és az Egyesült Királyságban az okostelefonozók 25 százaléka). A Snapchat közösség különlegesen elkötelezett: az aktív felhasználók naponta húszszor nézik meg, és kameráikkal mintegy 3 milliárd snapet posztolnak. Egy snapchatelő naponta mintegy 30 percet (a 25 év alatti 40 percet) tölt el az alkalmazással.

  

A két vállalat idén már együttműködött az Egyesült Államokban, amely során a Snapchat Discover platformjára dedikált, mobilra készített műsort hoztak létre. Az együttműködés első eredménye, a Shark Week on Snapchat júliusban indult. A műsort egy hét alatt 17 millióan nézték meg Snapchaten.

 

A Discovery Communications rendelkezik a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás jogaival 50 országra. Az elmúlt év során a Discovery erőteljesen felgyorsította nemzetközi digitális aktivitását: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az elosztott főkönyvi technológia elterjedését segíti az LG

Az LG Electronics (LG) és a vállalati formában létező megosztott főkönyvi platform, a Hedera Hashgraph a mai napon bejelentette, hogy az LG csatlakozott a Hedera kormányzótanácsához. A tanács, amelynek célja, hogy létrehozza a lehető legkevésbé centralizált, nyilvános főkönyv modelljét, összesen 39, különféle iparágakat és földrajzi területeket képviselő globális szervezetet tömörít.

2020. június 2. 16:24

Kötelező adatszolgáltatás a magánegészségügyben

2020. június 1-vel lépett életbe az a szabályozás, amelynek értelmében minden egészségügyi magánszolgáltatónak csatlakoznia kell az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térhez (EESZT) és ezen keresztül kell online adatokat küldenie a központi rendszerbe. A rendelkezés mintegy 29 ezer magánpraxist érint, amelyek mostantól kizárólag akkreditált szoftveren keresztül tehetnek eleget adatszolgáltatási kötelezettségüknek. A T-Systems leányvállalata, az egészségügyi megoldásokra szakosodott Pan-Inform Kft. a rendelet hatálybalépését megelőzően élesítette magánorvosok számára fejlesztett informatikai rendszerét, amelynek bevezetése az orvostól csupán egy számítógépet, böngészőt és stabil, nagy sávszélességű internetkapcsolatot igényel. 

2020. június 2. 14:58

Hálakoncert az egészségügyi dolgozóknak

Ezer olyan ápolót, orvost, mentőst, kutatót hív meg és lát vendégül a Budai Szabadtéri Színház, akik az elmúlt hónapokat a frontvonalban töltötték a koronavírus elleni küzdelemben. A 2020. augusztus 31-én megrendezésre kerülő koncerten musical, operett és popénekesek lépnek fel – mindannyian ingyenesen, munkájukat felajánlva az egészségügyi dolgozók számára.

2020. június 2. 13:50

Az egyetlen valódi pozitívuma lehet a koronavírusnak, ha végleg netre költözik minden ügyintézés

Ma már nincs sem jogi, sem technikai akadálya, hogy teljes biztonsággal azonosítsuk magunkat online környezetben. Így a korábban személyes megjelenést igénylő szerződések is megköthetők interneten. A technológia fejlesztésében élenjáró magyar ID&Trust online ügyfélszolgálati rendszerét három hónapig ingyen tesztelhetik azok a vállalati ügyfelek, akik június 15-ig jelentkeznek.

2020. június 2. 13:17

A Razer bemutatja az alkotóknak szánt Blade 15 Studio Editiont

A Razer bejelentette vadonatúj Razer Blade 15 Studio Edition laptopját, egy mobil munkaállomást, amely megfelel a legszélesebb alkotói rétegek - legyen szó akár hangmérnökökről, akár VFX művészekről - által támasztott igényeknek. Az új mobil stúdió megkapta az Intel legfrissebb 8 magos, 10. generációs processzorát, valamint az NVIDIA Quadro RTX 5000 GPU-ját, a csomagot pedig az olyan további funkciók teszik teljessé, mint például az egyedileg kalibrált 4K OLED érintőképernyő, az UHS-III SD kártyaolvasó és az USB-C töltési lehetőség. Az új Razer Blade 15 Studio Edition a teljesítmény és a funkcionalitás tökéletes kombinációját nyújtja egy karcsú, Mercury White (higanyszürke) színű csomagban. 

2020. június 2. 11:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás