NMHH Médiatanács: 25 millió forint pályázható online médiatartalmakra

forrás: Prím Online, 2017. október 27. 15:20

Heti ülésén elfogadta a Neumann János-pályázat 2017-es kiírását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, és 25 millió forintot különített el magyarországi és határon túli online megjelenő közszolgálati tartalmak gyártásának támogatására.

Multimédiás applikációk, installációk és virtuális kiállítások tervei is benyújthatók pályázati anyagként azon az online műsorszámok vissza nem térítendő támogatására kiírt 2017-es Neumann János pályázati felhíváson, amelyet e heti ülésén fogadott el a Médiatanács. A Magyar Média Mecenatúra Program keretében kiírt pályázat célja, hogy új, értékes és eredeti közszolgálati tartalmak váljanak elérhetővé az online médiaszolgáltatások kínálatában. A nyertes magyarországi pályázatok számára idén is 20 millió forint a pályázati keret, míg a határon túli pályázók számára további 5 millió forintot különített el a Médiatanács. Egy pályázó maximum egymillió forinttal támogatható. A korábbi évekhez képest – a felsőoktatási intézmények javaslatát elfogadva – könnyítés, hogy a tartalom elkészítésére, az eddigi fél év helyett, kilenc hónap áll rendelkezésre. Feltétel, hogy a tartalom legalább egy évig hozzáférhető legyen az online felületen. A négykörös pályázati eljárás első fordulójára november 23-án 12 óráig lehet jelentkezni az Ügyfélkapun keresztül. A pályázati felhívás és a pályázat benyújtásával kapcsolatos gyakorlati információk megtekinthetők a mecenatura.mtva.hu oldalon.

 

Az Interax Kft. a győztes a békéscsabai rádiós pályázaton

A Médiatanács a Békéscsaba 88,9 MHz helyi kereskedelmi rádiós frekvencia pályázati eljárásában – a pályázó cégadataiban bekövetkezett változások miatt – hivatalból felülvizsgálta döntését, és megállapította, hogy a Radio Plus Kft. ajánlata alakilag érvénytelen, ezért az eljárás nyertese az eljárásban résztvevő másik pályázó, az alakilag és tartalmilag egyaránt érvényes ajánlatot benyújtó Interax Kft.

 

A Budapest 101,6 MHz helyi rádiós frekvencia hasznosítására indított eljárásban a tanács elfogadta az egyedüli ajánlatot benyújtó Fontana Média Kft. hiánypótlását, és pályázati nyilvántartásba vette a pályázót.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ár vagy a környezettudatosság miatt veszünk használt cuccot?

Nemzetközi kutatás alapján a vásárlók 71 százaléka számára kulcstényező a termék környezeti hatása. Itthon ugyanez az arány mutatkozik meg, a legtöbben (72%) szívesen vásárolnak olyan terméket, amellyel a környezetért is tesznek. Ennél jelentősen kevesebben (31%) többet is fizetnének egy-egy zero waste holmiért – derül ki a Vatera legfrissebb felméréséből. A kutatás rávilágított arra, hogy a felhasználókat bár jellemzi a környezettudatos gondolkodásmód, a mindennapok gyakorlatában nem nyilvánul meg ekkora mértékben, ezért a Vatera újításokat vezet be az oldalán, hogy segítse felhasználóit a tudatos döntésekben. 

2019. szeptember 20. 12:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás