NMHH Médiatanács: 25 millió forint pályázható online médiatartalmakra
Heti ülésén elfogadta a Neumann János-pályázat 2017-es kiírását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, és 25 millió forintot különített el magyarországi és határon túli online megjelenő közszolgálati tartalmak gyártásának támogatására.
Multimédiás applikációk, installációk és virtuális kiállítások tervei is benyújthatók pályázati anyagként azon az online műsorszámok vissza nem térítendő támogatására kiírt 2017-es Neumann János pályázati felhíváson, amelyet e heti ülésén fogadott el a Médiatanács. A Magyar Média Mecenatúra Program keretében kiírt pályázat célja, hogy új, értékes és eredeti közszolgálati tartalmak váljanak elérhetővé az online médiaszolgáltatások kínálatában. A nyertes magyarországi pályázatok számára idén is 20 millió forint a pályázati keret, míg a határon túli pályázók számára további 5 millió forintot különített el a Médiatanács. Egy pályázó maximum egymillió forinttal támogatható. A korábbi évekhez képest – a felsőoktatási intézmények javaslatát elfogadva – könnyítés, hogy a tartalom elkészítésére, az eddigi fél év helyett, kilenc hónap áll rendelkezésre. Feltétel, hogy a tartalom legalább egy évig hozzáférhető legyen az online felületen. A négykörös pályázati eljárás első fordulójára november 23-án 12 óráig lehet jelentkezni az Ügyfélkapun keresztül. A pályázati felhívás és a pályázat benyújtásával kapcsolatos gyakorlati információk megtekinthetők a mecenatura.mtva.hu oldalon.
Az Interax Kft. a győztes a békéscsabai rádiós pályázaton
A Médiatanács a Békéscsaba 88,9 MHz helyi kereskedelmi rádiós frekvencia pályázati eljárásában – a pályázó cégadataiban bekövetkezett változások miatt – hivatalból felülvizsgálta döntését, és megállapította, hogy a Radio Plus Kft. ajánlata alakilag érvénytelen, ezért az eljárás nyertese az eljárásban résztvevő másik pályázó, az alakilag és tartalmilag egyaránt érvényes ajánlatot benyújtó Interax Kft.
A Budapest 101,6 MHz helyi rádiós frekvencia hasznosítására indított eljárásban a tanács elfogadta az egyedüli ajánlatot benyújtó Fontana Média Kft. hiánypótlását, és pályázati nyilvántartásba vette a pályázót.
Kapcsolódó cikkek
- Tizedik médiaműhelyét nyitotta meg az NMHH
- NMHH Médiatanács: közel 27 millió forintból fejleszthet 15 tévé, illetve rádió
- Ál-vírusirtók emelt díjas áron, nyereményről szóló üzenetek
- Rádiós döntések a Médiatanács ülésén
- Három azonosítógazdálkodási változást vezet be az NMHH
- Két azonnali forgatási támogatásról döntött az NMHH Médiatanács
- NMHH Médiatanács: október 2-án lehet beadni a Budapest 98,6 MHz rádiós frekvenciára vonatkozó pályázati ajánlatokat
- Kétéves az NMHH Szélessáv.net oldala
- Elkészült az első, hálózatsemlegességről szóló éves jelentés
- Internetáfa-csökkentés: a szolgáltatók zöme betartotta a szabályokat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.