Az egyik legjobb munkahely a Profession.hu

forrás: Prím Online, 2017. november 5. 10:32

Az Aon Hewitt nemzetközi humánerőforrás-tanácsadó vállalat idén 95 hazai vállalat közel 50 ezer dolgozóját kérdezte meg arról, hogyan érzik magukat a munkahelyükön, és a válaszok alapján 17. alkalommal díjazta a legjobb munkahelyeket. Büszkék vagyunk arra, hogy a Profession.hu is kiérdemelte a „Legjobb munkahely 2017” elismerést.

Legjobb Munkahelyek Programjának keretében az Aon Hewitt 17. alkalommal készítette el a dolgozói elégedettséget vizsgáló kutatását, amelyben Magyarországról 95 cég közel 50 000 munkavállalója vett részt. A felmérés azokra a mutatókra koncentrál, amelyek a munkavállalói elkötelezettségről és a kulcsfontosságú folyamatokkal való elégedettségről adnak visszajelzést.

 

Kategóriájában a Profession.hu kiemelkedő eredményekkel érdemelte ki a Legjobb Munkahely 2017 díjat. A dolgozók kimagasló mértékben, 91%-os részvételi aránnyal vettek részt az elégedettségi kérdőív kitöltésében és 82 %-uk nyilatkozott úgy, hogy elkötelezett a Profession.hu iránt. Ők azok a munkavállalók, akik szívesen ajánlják a munkahelyüket másoknak, nem terveznek állást változtatni, motiváltak és elváráson felül teljesítenek. Ez elismerésre méltó eredmény, hiszen az előző évi adatok szerint egy átlagos magyar vállalatnál a dolgozók mindössze 58 %-a érez így munkáltatójával kapcsolatban.

 

A Profession.hu nagyszerűen teljesített a munkavállalók teljesítmény-orientáltsága tekintetében is. A válaszadók 74 %-a pozitívan értékelte a cég célkitűzéseit és a célok érdekében tett lépéseket: együtt dolgoznak a kollégákkal a közös célokért, úgy látják, hogy a közvetlen vezetőjük egyértelmű elvárásokat támaszt feléjük, magas színvonalú munkát vár el, és kellő mértékben támogatja őket a közös siker elérésében. Ugyan ez a mutató magyarországi átlagban tavaly 51 % volt.

 

 

A Legjobb Munkahelyek – így a Profession.hu is – abban erősek, hogy vonzzák és megtartják a tehetségeket, és az embert látják a vállalat legértékesebb erőforrásának. Ebben nagy szerepet játszik a felsővezetés megfelelő működése: a Profession.hu-nál a munkavállalók 86 százaléka gondolja úgy, hogy a menedzsment jól irányítja a vállalatot, hogy a szervezet felkészült a jövőre, valamint kellő erőforrást és időt fordít arra, hogy a jövőben is sikeres legyen. 

 

A Profession.hu számára különösen fontos visszacsatolás jelent az, hogy a munkáltatói márkaépítés tekintetében érte el az egyik legkiemelkedőbb eredményt. A felmérésben résztvevő munkatársak 91 százaléka nyilatkozott úgy, hogy azonosulni tud a munkáltatói márkával, a cég kellően vonzó munkahelyi környezetet, szakmai fejlődési lehetőséget és kompenzációs csomagot kínál számára. Ez az eredmény nem csupán büszkeséggel tölt el bennünket, de megerősít abban a hitünkben is, hogy szakmai tevékenységünk során hitelesen képviseljük és kommunikáljuk az employer branding jelentőségét a hazai munkaerőpiacon.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09