A Vodafone nyerte el az idei Élményvezér díjat

forrás: Prím Online, 2017. november 9. 15:04

Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az DEVELOR Élményvezér díj, amelyet 2017-ben a Vodafone nyert el.

Az idei évben ötödik alkalommal készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amelyben a vállalati szegmens mélyinterjús és kvantitatív felmérése mellett a lakosság véleményét is megkérdezte. Utóbbi eredményei egy 1.000 fős reprezentatív országos minta alapján megmutatták azt is, hogy az ügyfelek ma Magyarországon kit tekintenek élményvezérnek, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó ügyfélélményt nyújtanak. Eszerint legnagyobb mértékben Vodafone Magyarország Zrt.-ről gondolják az ügyfelek azt, hogy ez a cég 2017 „élményvezére”. 

 

Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezér 2017 Díj átadóján elmondta: „Napjainkban fokozatosan növekvő ügyfél elvárások mellett, erősödő versenyben kell helyt állnia a szolgáltatóknak, ha új ügyfeleket szeretnének megnyerni és megtartani őket. Ebben a versenyben csak a legjobbak és az ügyfélélmény fejlesztésbe folyamatosan befektető cégek lehetnek sikeresek!”

 

„Nagy megtiszteltetés számunkra az Élményvezér díj, hiszen a Vodafone-nál kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfélélmény folyamatos fejlesztésére, és arra törekszünk, hogy olyan vállalatot építsünk, ahol minden munkatársunk hozzájárulhat tudásával ahhoz, hogy ügyfeleink a lehető legjobb szolgáltatást vehessék igénybe. Ez a fontos elismerés azt mutatja, hogy nagyon sok ügyfelünk elégedett szolgáltatásainkkal és szívesen ajánlja a Vodafone-t ismerőseinek, üzletfeleinek. Az elismerést szeretnénk megosztani minden magyarországi munkatársunkkal és partnerünkkel, velük együtt dolgozunk továbbra is azért, hogy még jobbak lehessünk” – mondta Buday Bence, a Vodafone Magyarország Ügyfélélmény és Csatorna Menedzsment Igazgatója.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Eltűnhet 2040-re a rák és a cukorbetegség?

A világszerte zajló digitális transzformáció minden szektorra, így az egészségügyre is jelentős hatással lesz, amelynek hagyományos szereplői nem biztos, hogy készen állnak a változtatásra, azonban az új belépők és a fogyasztók által használt technológia kikényszeríti azt – derül ki a Deloitte tanulmányából

2019. július 21. 11:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás