Rekordszámú érdeklődés az eMAG Black Friday akciói iránt az első két órájában

forrás: Prím Online, 2017. november 24. 12:30

Reggel 7 óra 11 perckor indult el az eMAG Black Friday akciója, ami az első két órában közel 625 ezer látogatót vonzott. 

A legjobb ajánlatok közül leggyorsabban a 175 darab Asus X751NA-TY023T notebook fogyott el, mindössze 34 másodperc kellett hozzá, hogy a vásárlók elkapkodják a mindössze ötvenezer forintért kínált gépet. 

 

„Az első két órában 625 ezer látogatást és 74 ezer termék eladását regisztráltuk az eMAG.hu oldalon keresztül, ezek összértéke eléri a 2,1 milliárd forintot. Az oldalunkra látogatók a Black Friday akciók közül a hagyományosan népszerű kategóriák iránt mutatták a legnagyobb érdeklődést, mint például a kis háztartási gépek, a televíziók és a telefonok. A második óra végére elmondhattuk, hogy a kis háztartási gépek fogytak a legjobban, 7600 darabot adtunk el ezekből. A látogatások több mint 62,5 százaléka érkezett mobileszközökről” – nyilatkozta Catalin Dit, az eMAG magyarországi ügyvezetője.

 

 

A fontosabb adatok két óra után:

  • A rendelések összértéke meghaladta a 2 100 000 000 forintot
  • Több mint 74 000 terméket rendeltek
  • A legnagyobb  rendelés Budapestről érkezett, ennek értéke 1 977 550 forint
  • Az egyidejű látogatószám rekordja 184 587 volt
  • A látogatások 62,5 %-a mobileszközről érkezett
  • Több mint 8,6 millió oldalletöltést regisztráltak az eMAG.hu oldalon

 

Az első 10 perc adatai:

  • Eladott termékek száma: 7700 darab
  • Érték: 348 859 022 forint
  • Rendelések száma: 6 134

 

A leggyorsabban fogyó termékek:

  • Microsofft Xbox One Slim játékkonzol (500 GB, fehér): a 250 darab 1 percen belül elfogyott
  • Apple iPhone SE kártyafüggetlen mobiltelefon (32 GB, LTE): a 200 darab 2 percen belül elfogyott
  • Asus X751NA-TY023T notebook: a 175 darab 34 másodperc alatt elfogyott

 

Speciális ajánlatok:

  • 45 repülőjegyet,
  • 24 élményt,
  • és 8 belépőjegyet vásároltak két óra alatt.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okosplázák és jövőtudatos épületek

Közép-Kelet-Európában 2019 és 2020 között 4.4 millió négyzetméternyi új pláza átadása várható, amelyek okos megoldásokkal, modern designnal és növekvő méretű közösségi terek kialakításával válaszolnak a 21. századi kereskedelem kihívásaira. A CEE régió kiemelt plázáinak példáin nyomon követhetjük az elmúlt 2-3 év legfontosabb változásait: a tallini T1, a budapesti Etele Plaza és a belgrádi Big Fashion bevásárlóközpontok építészeti megoldásai és egyedi szolgáltatásai új fejezetet nyitnak a régió plázáinak történetében.

2019. október 16. 15:51

Több millió termék egyetlen webáruházban

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.

2019. október 15. 18:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás