Rekordszámú érdeklődés az eMAG Black Friday akciói iránt az első két órájában

forrás: Prím Online, 2017. november 24. 12:30

Reggel 7 óra 11 perckor indult el az eMAG Black Friday akciója, ami az első két órában közel 625 ezer látogatót vonzott. 

A legjobb ajánlatok közül leggyorsabban a 175 darab Asus X751NA-TY023T notebook fogyott el, mindössze 34 másodperc kellett hozzá, hogy a vásárlók elkapkodják a mindössze ötvenezer forintért kínált gépet. 

 

„Az első két órában 625 ezer látogatást és 74 ezer termék eladását regisztráltuk az eMAG.hu oldalon keresztül, ezek összértéke eléri a 2,1 milliárd forintot. Az oldalunkra látogatók a Black Friday akciók közül a hagyományosan népszerű kategóriák iránt mutatták a legnagyobb érdeklődést, mint például a kis háztartási gépek, a televíziók és a telefonok. A második óra végére elmondhattuk, hogy a kis háztartási gépek fogytak a legjobban, 7600 darabot adtunk el ezekből. A látogatások több mint 62,5 százaléka érkezett mobileszközökről” – nyilatkozta Catalin Dit, az eMAG magyarországi ügyvezetője.

 

 

A fontosabb adatok két óra után:

  • A rendelések összértéke meghaladta a 2 100 000 000 forintot
  • Több mint 74 000 terméket rendeltek
  • A legnagyobb  rendelés Budapestről érkezett, ennek értéke 1 977 550 forint
  • Az egyidejű látogatószám rekordja 184 587 volt
  • A látogatások 62,5 %-a mobileszközről érkezett
  • Több mint 8,6 millió oldalletöltést regisztráltak az eMAG.hu oldalon

 

Az első 10 perc adatai:

  • Eladott termékek száma: 7700 darab
  • Érték: 348 859 022 forint
  • Rendelések száma: 6 134

 

A leggyorsabban fogyó termékek:

  • Microsofft Xbox One Slim játékkonzol (500 GB, fehér): a 250 darab 1 percen belül elfogyott
  • Apple iPhone SE kártyafüggetlen mobiltelefon (32 GB, LTE): a 200 darab 2 percen belül elfogyott
  • Asus X751NA-TY023T notebook: a 175 darab 34 másodperc alatt elfogyott

 

Speciális ajánlatok:

  • 45 repülőjegyet,
  • 24 élményt,
  • és 8 belépőjegyet vásároltak két óra alatt.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új trendek és kihívások az online marketingben

2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában. 

2023. június 9. 14:06

Új szerepköréhez jobban illő névre vált az IVSZ

Nevének megújításáról döntött az IVSZ június 7-én megtartott éves közgyűlésén a szervezet tagsága: a korábbi Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) helyett IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége néven folytatja működését a szakmai szervezet. A névváltást az indokolja, hogy napjainkban a digitalizáció a gazdaság minden szegletét áthatja, nem csak az informatikai, távközlési és elektronikai vállalatoknál fontos tényező. A közgyűlésen a 13 fős elnökség 7 pozíciójáról is szavaztak: az IVSZ elnöke újabb három évre dr. Vinnai Balázs lett.

2023. június 9. 12:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan lopják el adatainkat a hackerek és mire figyeljünk jelszókezelő vásárlásakor?

2023. május 31. 15:40

Itt a legnagyobb webáruházak rangsora

2023. május 23. 20:10

Új fizetési kapu magyar e-kereskedőknek

2023. május 18. 12:49

Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

2023. május 8. 15:39