Az LG egyetlen rendszerbe integrálja otthoni IoT platformját és okos háztartási gépeit

forrás: Prím Online, 2017. december 3. 09:58

A háztartási gépek vezető globális gyártójának számító LG Electronics új területre terjeszti ki az okos készülékek gyártása terén szerzett tapasztalatait: egy luxuslakóparkot kizárólag a dél-koreai gyártó okosmegoldásaival felszerelve építenek fel Szöul elővárosában. 

A tervek szerint 2021-re elkészülő, öt darab, egyenként 40 emeletes épületből álló Byeollae I’PARK Suite komplexum otthonaiban az LG legmodernebb okos készülékei kapnak majd helyet, a központi légkondicionálótól kezdve a hűtőkön, mosógépeken, szárítógépeken, mosogatógépeken át egészen a Styler ruhaápoló készülékekig. A lakástulajdonosok mindemellett további okos eszközökkel, például légtisztítókkal, robotporszívókkal is kiegészíthetik a rendszerüket, összekapcsolásukat pedig a hangvezérléssel is irányítható LG ThinQ Hub készülékével valósíthatják meg.

 

 

Az I’PARK Suite-hoz tervezett rendszer természetesen más gyártók okos készülékeivel is kompatibilis lesz, összhangban az LG azon stratégiájával, amely egy nyitott okos ökoszisztéma megalkotását és támogatását célozza. Egy okostelefonos alkalmazás segítségével a más gyártóktól származó eszközök is távirányíthatóak, de ugyanezzel az applikációval lehet a liftet hívni, az áramfogyasztást ellenőrizni, házhoz szállítást rendelni, parkolóhelyet keresni vagy az ajtó előtt álló vendégekkel kommunikálni.

 

„Az LG hosszú évek óta Dél-Korea okoseszköz-piacának vezető szereplője, ez a mérföldkőnek számító projekt pedig épp e tapasztalatunkra épül” — mondta Choi Sang-gyu, az LG dél-koreai értékesítésért és marketingért felelős elnöke. „Nem pusztán egy bemutatóról van szó, hanem annak élő, nagy volumenben megvalósított példájáról, hogy milyen lesz a jövő otthona.”

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Átlagosan háromezerért taxiznak a budapestiek

Ugyan még mindig inkább telefonon rendelnek taxit a fővárosiak, de egyre többen használnak valamilyen taxirendelő mobilalkalmazást is - derül ki a Főtaxi megbízásából készített kutatásból. Az elvárásoknak megfelelően új, hasznos funkciókkal bővült a taxitársaság applikációja, így akár már közvetlenül is felhívhatjuk a sofőrt az alkalmazáson keresztül, ha nem találjuk az autót.

2019. augusztus 18. 12:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53

Rekordbevétel az LG-nél

2019. július 30. 17:03
online sportfogadás