Sütiakció és jótékonykodás a Telekomtól
A korábbi évekhez hasonlóan, az idén decemberben is megrendezte jótékonysági sütiakcióját a Fenntarthatósági Média Klub tagjaival közösen a Telekom.
Ezúttal azonban nem csupán sütis képekkel lehet csatlakozni az Autistic Art-ot támogató kezdeményezéshez: minden Instán megosztott élmény posztolása száz forintot ér.
Kibővíti az elmúlt években a karácsonyi süteményekről szóló jótékonysági kampányát és leegyszerűsíti az adakozás módját a Telekom: a korlátlanság jegyében minden, december 2-a és január 2-a között készített és az Instagramon #mindenkibelead hashtaggel megosztott élményfotó 100 forinttal gazdagítja az Autistic Art Alapítványt.
Semmi mást nem kell tenni, mint fényképet készíteni mondjuk a nagymama sütijéről vagy saját kezünk munkájáról, a karácsonyról – gyakorlatilag bármilyen személyes élményről, majd azt a fentebb leírtak szerint posztolni, és a Telekom minden feltöltött kép után 100 forintot utal az alapítványnak.
Konzervatívabb ízlésvilágúak elektronikus képeslapot is választhatnak a Telekom-dolgozók saját készítésű süteményeiről készített fotók közül. A Petrovics György foodstylist és Szendeff Lőrinc ételfotós keze munkáját dicsérő alkotásokkal díszített üdvözlőlapok december 11-e és 26-a között elérhetők a telekom.hu/karácsony oldalon. Túl sok teendő itt sincs: kiválasztani egy vagy több e-képeslapot, megadni a címzettet, majd rábökni a küldés gombra: a Telekom minden egyes elküldött karácsonyi üdvözlet után 100 forintot adományoz az Autistic Art Alapítványnak.
„Az akcióban összegyűjtött pénzből az autizmussal élő fiataloknak fenntartott otthonok fejlesztését támogatjuk. Segítünk a bennlakóknak abban, hogy legyőzzék saját korlátaikat, és hogy olyan alternatív kommunikációs utakra találjanak, amilyen a művészetterápia, vagy amelyeket a modern technológiai eszközök és alkalmazások nyújtanak. Örömünkre szolgál, hogy ezt a célt már hagyományosnak tekinthetően a Fenntarthatósági Média Klub tagjaival közösen érjük el idén is.” – hangsúlyozta Szabó Béla, a Telekom Csoport kommunikációs igazgatója.
______________
Érdemes személyesen is felkeresni decemberben a Telekom üzleteit: az ide betérőket mézeskaláccsal ajándékozzák meg december 2-3-án, 9-10-én és 16-17-én a Kapcsolat Program keretében. Az ezeken a napokon eladott készülékek (telefon, tv, tablet, laptop) után pedig újabb 100 forintot adományoznak az Autistic Artnak.
Kapcsolódó cikkek
- Decemberben az ajándékozásé és a szórakozásé a főszerep!
- Szerkezetkész az új Telekom-székház
- Az egész fővárosban elérhetővé tette NB-IoT hálózatát a Telekom
- A Telekom nem áll meg a kedvezményekkel
- Korlátlanság és a választás szabadsága a Telekom karácsonyi ajánlataiban
- Átfogó teszt a hazai mobilhálózatokról
- A Telekomnál egész hétvégén tart a Black Friday
- Megújult a Telekom mobilnet portfóliója
- Magenta 1 All-in prémium kedvezménycsomag a Telekomtól
- Egyetlen árszintet vezetett be a Telekom
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: