Utazások még több pixelben

forrás: Prím Online, 2017. december 17. 10:48

Reszponzív dizájn, szellősebb felület, áradó pixeltenger és több nyereményjáték – a felhasználók számára izgalmasabb köntösbe öltözött a Travelo utazási portál.

A Travelo immáron 6 éve teszi vonzóbbá az utazás fogalmát bel- és külföldi híreivel, élménybeszámolóival és ajánlataival. A kor elvárásaihoz illeszkedően a New Wave Media Group Zrt. turizmussal foglalkozó portálja megújult, amelyet elsőre a címlapon szélesen nyújtózkodó képek szemléltetnek a leginkább, de a tervezett úti célra is gyorsabban és kényelmesebben lehet rátalálni ezentúl.

 

– Jelenleg magazintartalmainkra kíváncsiak a legtöbben, ezért elsősorban ezek megreformálását tartottuk a legfontosabbnak. Továbbra is az utazókhoz és az ábrándozókhoz szólunk, de most még több pixelben: nagyképes galériát alakítottunk ki, ahol minden izgalmas látnivaló megtalálható, ami tengerszint alatt és felett felfedezhető. Ide sorakoztatjuk fel például a világ legszebb tengerpartjait, a legelképesztőbb víz alatti szálláshelyeket és a fák fölé épített, legjobb panorámás tanösvényeket. Az optimalizálásnak köszönhetően pedig végre a felhasználók úgy olvashatják a tartalmakat akár mobilon a buszon ülve vagy a fotelben tabletet forgatva, mint az irodában a monitor képernyője előtt – mondta el Fináczy Dóra, a Travelo vezetője. 

 

 

Rendezvényszervezésre készülőknek jó hír, hogy a programajánlók, baráti- és családi összejöveteleket segítő cikkek mellett a kapcsolódó éttermek, szórakozó- és szolgáltatóhelyek listája is bővül, ezzel könnyítve a szervezést. Hasonló módon várható a közeljövőben az utazási programcsomagok és külföldi szálláslehetőségek körének szélesítése is.

 

A nagyvállalatok felé pedig leginkább az Intravéna rendszeren keresztül szól a Travelo: az ide csatlakozó cégek alkalmazottai pénztárcakímélő áron juthatnak szálláshelyekhez. A foglalóprogramban kizárólag minőségi úticélok találhatók, azok viszont minimum 10, de akár 50%-os kedvezménnyel is elérhetők. A portál mindezt ingyenesen ajánlja a vállalatoknak, hiszen célja, hogy minél szélesebb kör részesüljön az utazás élményéből. 

Kulcsszavak: weboldal Travelo

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ár vagy a környezettudatosság miatt veszünk használt cuccot?

Nemzetközi kutatás alapján a vásárlók 71 százaléka számára kulcstényező a termék környezeti hatása. Itthon ugyanez az arány mutatkozik meg, a legtöbben (72%) szívesen vásárolnak olyan terméket, amellyel a környezetért is tesznek. Ennél jelentősen kevesebben (31%) többet is fizetnének egy-egy zero waste holmiért – derül ki a Vatera legfrissebb felméréséből. A kutatás rávilágított arra, hogy a felhasználókat bár jellemzi a környezettudatos gondolkodásmód, a mindennapok gyakorlatában nem nyilvánul meg ekkora mértékben, ezért a Vatera újításokat vezet be az oldalán, hogy segítse felhasználóit a tudatos döntésekben. 

2019. szeptember 20. 12:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás