Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE

forrás: Prím Online, 2017. december 20. 12:41

Átlagosan naponta 20 ezer liter levegőt lélegzünk be, de kevesen tudják, hogy a beltéri levegő általában szennyezettebb, mint a szabadban. Ráadásul időnk mintegy 90%-át a négy fal között töltjük. 

A magyar SOL-ONE erre a problémára kínál megoldást egy exkluzív dizájnnal bíró, okostelefonnal irányítható levegőminőség javító eszközzel. A startup nemrégiben több mint 100 millió forint befektetést kapott, a közelmúltban megállapodott egy németországi viszonteladóval, illetve megjelent jelentős bemutatótermekben.

 

Egyre nagyobb a külföldi érdeklődés a magyar fejlesztésű prémium kategóriás okosotthon eszköz, a SOL-ONE iránt. A beltéri levegőminőség javítók „Apple-je”2016-ban egy nemzetközi közösségi finanszírozási kampány keretében lépett piacra. Azóta elindult a sorozatgyártás és nemrégiben több mint 100 millió forintos befektetést kapott a startup, a főként egészségügyi területen aktív Septem Lute Kft-től. 

 

 

A tőkeinjekciónak köszönhetően elindult a nemzetközi építkezés: a gyártó cég több külföldi bemutatón és szakmai kiállításon is részt vett a közelmúltban, valamint egyedüli magyar cégként bekerült több külföldi prémium kategóriás lakberendezési referencia üzletbe és bemutató terembe, többek között a Fancy (www.fancy.com), a B8TA (www.b8ta.com/soluxury) vagy a TrueForm (www.trueform.io) egységeibe.

 

Rangos elismerések Hong Kongban

A SOL-ONE egyik fő piaca a Távol-Kelet. A közel múltban a cég meghívással részt vehetett a Global Sources nevű technológiai startup kiállításon. Az eseményen a magyar fejlesztés több rangos elismerést kapott, egyrészt elnyerte a kiállítási díjat (Analyst Choice), másrészt 500 meghívott közül bejutott abba az ötbe, amelyek nemzetközi befektetők előtt prezentálhattak, valamint a cég a termékdizájnért elnyerte a Best Design Award-ot is. 

 

A megjelenés üzleti sikert is hozott, hiszen a közelmúltban egy hamburgi központú viszonteladóval sikerült leszerződni, mely Észak-Németországban és Dél-Skandináviában szállít termékeket prémium kategóriás lakberendezési üzletekbe.

 

„A SOL-ONE okosotthon eszköz prémium alapanyagokból készül és amellett, hogy tisztítja a levegőt, illatosít, ionizál és fényterápiás funkcióval is bír, ráadásul okostelefon applikációval irányítható. A készülék jótékony hatása segíti a szervezet regenerálódását, illetve az egészségmegőrzést. Középtávú célunk további nemzetközi piacok meghódítása, illetve a termék továbbfejlesztése” - hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL marketing- és értékesítési vezetője.

 

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Drónokat is használ az E.ON a hálózati hibák felderítésére

Az E.ON öt üzemében kezdték meg a dróntechnológia alkalmazását a szakemberek. A dupla kamerával felszerelt ipari drónok emberi szemmel nem érzékelhető eltéréseket is kiszűrnek, így a villamos hálózaton keletkező hibák korai beazonosítására az eddigieknél jelentősen hatékonyabb lehetőséget adnak. 

2018. szeptember 19. 14:49

Meghosszabbított garanciával kampányol a Mio

 A navigációiról és autós kameráiról ismert márka szeptember 1. és december 31. között 2 év helyett 3 év garanciával firgalmazza a Mio menetrögzítő kamerákat és navigációkat.

2018. szeptember 16. 14:36

A változatos portfólió megmutat be az LG

Az LG Electronics (LG) ThinQ márkájára koncentrál a 2018-as IFA-n: a rangos berlini szakkiállításon augusztus 31. és szeptember 5. között a vállalat innovációi és víziója kapja a főszerepet. Az LG célja bemutatni, hogy fejlett ThinQ technológiai megoldásai hogyan képesek jelentősen átformálni a vásárlók mindennapi életét szerte a világon.

2018. augusztus 31. 16:51

A Sony a következő fő termékeit mutatta be az idei évben

A Sony az idei évben is bemutatta legújabb termékeit és élvonalbeli fejlesztéseit az augusztus 31-én kezdődő berlini IFA szórakoztató elektronika kiállításon.

2018. augusztus 31. 15:17

Új Baby-G és G-Shock „S-size” órák közül választhatnak a hölgyek

Az idei évben kiemelt figyelem irányul a hölgyekre a Casio óragyártó részlegénél. A japán cég több olyan kollekciót is piacra dobott, melyek a sportosság mellett a fiatalos lüktetést és az időtálló eleganciát jelenítik meg. 

2018. augusztus 30. 11:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

2018. szeptember 21. 14:07

Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód

2018. szeptember 19. 14:18

A drón vagy a Tesla gyorsul jobban?

2018. szeptember 18. 14:04

Nemzetközi online vásárlási trendek

2018. szeptember 12. 11:54
cloudappsportal.com