Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE
Átlagosan naponta 20 ezer liter levegőt lélegzünk be, de kevesen tudják, hogy a beltéri levegő általában szennyezettebb, mint a szabadban. Ráadásul időnk mintegy 90%-át a négy fal között töltjük.
A magyar SOL-ONE erre a problémára kínál megoldást egy exkluzív dizájnnal bíró, okostelefonnal irányítható levegőminőség javító eszközzel. A startup nemrégiben több mint 100 millió forint befektetést kapott, a közelmúltban megállapodott egy németországi viszonteladóval, illetve megjelent jelentős bemutatótermekben.
Egyre nagyobb a külföldi érdeklődés a magyar fejlesztésű prémium kategóriás okosotthon eszköz, a SOL-ONE iránt. A beltéri levegőminőség javítók „Apple-je”2016-ban egy nemzetközi közösségi finanszírozási kampány keretében lépett piacra. Azóta elindult a sorozatgyártás és nemrégiben több mint 100 millió forintos befektetést kapott a startup, a főként egészségügyi területen aktív Septem Lute Kft-től.
A tőkeinjekciónak köszönhetően elindult a nemzetközi építkezés: a gyártó cég több külföldi bemutatón és szakmai kiállításon is részt vett a közelmúltban, valamint egyedüli magyar cégként bekerült több külföldi prémium kategóriás lakberendezési referencia üzletbe és bemutató terembe, többek között a Fancy (www.fancy.com), a B8TA (www.b8ta.com/soluxury) vagy a TrueForm (www.trueform.io) egységeibe.
Rangos elismerések Hong Kongban
A SOL-ONE egyik fő piaca a Távol-Kelet. A közel múltban a cég meghívással részt vehetett a Global Sources nevű technológiai startup kiállításon. Az eseményen a magyar fejlesztés több rangos elismerést kapott, egyrészt elnyerte a kiállítási díjat (Analyst Choice), másrészt 500 meghívott közül bejutott abba az ötbe, amelyek nemzetközi befektetők előtt prezentálhattak, valamint a cég a termékdizájnért elnyerte a Best Design Award-ot is.
A megjelenés üzleti sikert is hozott, hiszen a közelmúltban egy hamburgi központú viszonteladóval sikerült leszerződni, mely Észak-Németországban és Dél-Skandináviában szállít termékeket prémium kategóriás lakberendezési üzletekbe.
„A SOL-ONE okosotthon eszköz prémium alapanyagokból készül és amellett, hogy tisztítja a levegőt, illatosít, ionizál és fényterápiás funkcióval is bír, ráadásul okostelefon applikációval irányítható. A készülék jótékony hatása segíti a szervezet regenerálódását, illetve az egészségmegőrzést. Középtávú célunk további nemzetközi piacok meghódítása, illetve a termék továbbfejlesztése” - hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL marketing- és értékesítési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- Kutatás: a futók többsége mobil nélkül nem indul futni
- Egyszerűbb foglalás és felhasználóbarát beszállókártya az új Wizz applikációban
- Amikor a klíma lakberendezési tárggyá válik
- Egyre népszerűbb a CIB Bank mobilalkalmazása
- Hamarosan a Balaton körül is navigálhatunk a McDonald’s mobilos applikációjával
- Babanapló alkalmazás kismamáknak
- A digitalizáció útján
- Indul a NauBit SmartBoat szolgáltatása a balatoni hajósok számára
- Ingenico mobilfizetési terminálokkal látja el tanácsadóit a Generali Biztosító
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új tagokkal bővült a G-Shock női karóráinak választéka
A Casio bemutatta a G-Shock márka legújabb ütésálló karóráit. A kompakt, analóg-digitális számlappal rendelkező karórák a nőiességet ünneplik és rózsaarany (ú.n. rose gold) színben tündökölnek. Mint ismeretes ez az árnyalat eredetileg az ékszereknél jelent meg, de ma már a karórákon is hódít.
A BenQ új gamer projektorai példátlan részletgazdagságot nyújtanak a játékosoknak
A BenQ, a világ vezető DLP 4K projektormárkája, és a digitális életmód eszközök innovátora két vadonatúj 4K HDR okosprojektort hozott a piacra Európában az AAA konzolos játékokhoz, amelyeket arra optimalizáltak, hogy a játékosok példátlan szintű in-game audiovizuális részletekben merülhessenek el otthonuk bármely helyiségében.
Megérkezett Magyarországra a csúcstechnológiát és a divatot ötvöző HUAWEI WATCH GT 4
Már Magyarországon is kapható a Huawei legújabb okosórája, a kifinomult dizájnnal, illetve innovatív egészségügyi- és fitnesz funkciókkal felszerelt HUAWEI WATCH GT 4. Az új okosóra számos technológiai újítással járul hozzá az egészségfigyeléshez: a szívverés szabályosságának mérésétől a részletes pulzus-elemzésen át a pitvarfibrilláció kockázatának észleléséig még átfogóbb információkat ad a szív egészségéről.* Emellett az okosóra már alvás közbeni légzésfigyelésre és kalóriakezelésre is képes. Az órát a nagyközönség október 7-én délelőtt személyesen is megtekintheti a MediaMarkt budaörsi áruházában.
Új Xiaomi AIoT eszközök a nemzetközi piacokon
A Xiaomi bemutatta legújabb csúcstechnológiás okoseszközeit, köztük a Xiaomi Watch 2 Pro okosórát és a Xiaomi Smart Band 8 okoskarkötőt. Az új eszközöket úgy tervezték, hogy könnyen összekapcsolhatók legyenek a nemrégiben bemutatott okostelefon-termékcsalád, a Xiaomi 13T készülékeivel. Az új, innovatív termékek az egészségi állapot és a sportteljesítmény folyamatos nyomonkövetésével, változatos kényelmi és hatékonyságnövelő szolgáltatásokkal épülnek be felhasználóik mindennapjaiba.
Itt a Sandberg legújabb 2 az 1-ben zseblámpája és powerbankje
A Sandberg bemutatta legújabb 2 az 1-ben zseblámpáját és powerbankjét, a Survivor Torch Powerbank 5000-t.