Aznapi kiszállítással segíti a karácsonyi vásárlókat az eMAG
Elindult az utolsó roham a karácsonyi ajándékokért. A bevásárlóközpontokban hatalmas a tömeg, a webáruházak pedig megnövekedett forgalomról számolnak be. A Similarweb elmúlt hat hónapos látogatói statisztikái alapján az eMAG számít az elsőszámú hazai webáruháznak több látogatással, mint a céget követő két versenytárs adatai összesítve.
Az eMAG az idei szezonra bevezette az aznapi kiszállítást, melynek keretében azok a vásárlók, akik valamelyik munkanapon legkésőbb délig leadják a rendelésüket, bizonyos termékcsoportok esetében még aznap délután hozzájuthatnak a kiszemelt termékekhez.
A hatalmas érdeklődést jól mutatja, hogy az eMAG ügyfélszolgálatára napi szinten 6-7000 megkeresés fut be, e-mailen pedig 1500-2000 levél érkezik. A vállalat a tavalyi évhez képest százötven százalékos ügyfélszolgálati létszámmal igyekszik tartani a lépést a fogyasztókkal, akik többsége a garancialevelet, vagy a számlát keresi a csomagban. Az eMAG indulása óta ezeket elektronikusan bocsátja rendelkezésre, így az ügyfélszolgálati vezetők azt kérik, ilyen esetben a vevők a felhasználói fiókjukból töltsék le a szükséges iratokat, azokat ne a csomagban keressék.
Míg november végén a top 10 keresőszóban a játékok, a LEGO, a laptop, a kávéfőző és a porszívó foglalták el az első helyeket, mostanra az okosóra és a tablet leszorította a takarítóeszközt és a kávéfőzőt. A leggyakoribb keresőszavak tízes listájába a legújabb adatok alapján felkerült a műfenyő és a társasjáték is, ez jelzi a karácsony közeledtét.
Az eladási toplista csúcsán az Alcatel Pixi 4 okostelefon és a Mappy Toys fejlesztő játékai, illetve az Oral-B gyerekeknek szánt elektromos fogkeféi szerepelnek, de általánosságban elmondható, hogy a folyamatosan népszerű pelenkacsomagok mellett a kozmetikai termékek is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az eMAG-on decemberben. A vásárlók előszeretettel vásárolnak kiterjesztett garanciát a megrendelt termékek mellé, fej-fej mellett halad az 1, illetve a 2 éves garanciabővítés.
Még mindig nem késő beszerezni az utolsó karácsonyi ajándékokat, erről az eMAG aznapi szállítási szolgáltatása, illetve a tavalyi négyről ötre bővített logisztikai partnerszáma is gondoskodik. Az idén karácsony előtt még 23-án, szombaton is zajlik majd a kiszállítás, így a vállalat mindent megtesz, hogy a legkésőbb vásárlók is bepakolhassák a fa alá meglepetéseiket.
Ha valamilyen okból az ajándék mégsem válna be, az eMAG egyszerű és díjmentes 30 napos visszaküldési szolgáltatásával van lehetőség a korrigálásra. Fontos azonban odafigyelni arra, hogy ez kizárólag az eMAG által forgalmazott termékekre vonatkozik, a Marketplace partnerek által értékesített termékek esetében a törvény által előírt elállási joggal élhetnek a vásárlók.
Kapcsolódó cikkek
- A vártnál is nagyobb sikert aratott az eMAG adománygyűjtő kampánya
- eMAG Black Friday 2017: növekvő mobilvásárlás
- Rekordszámú érdeklődés az eMAG Black Friday akciói iránt az első két órájában
- Közel 50.000 forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
- Black Friday: 2017-ben már ötödször Magyarországon
- Vigyázz a fekete péntekkel!
- Az eMAG bejelentette a Black Friday TOP 15 termékét
- 25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre
- Mit tegyünk, ha időben szeretnénk megkapni az online rendelt karácsonyi ajándékot?
- Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pénz, de honnan? 2023 – Kkv-mentő támogatások
Meghosszabbították a Széchenyi Kártya Hitel Max+ programot!
Az agrárium már ősszel hozzájuthat az EU-pályázati forrásokhoz!
Májustól több mint tízezer kisvállalkozásnak csökken felére a rezsije!
Regionális roadshow Budapest és Pest Vármegye kkv-döntéshozóinak
A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
A Philips TV, Philips Sound és AOC Audio termékeket tervező, gyártó és értékesítő TP Vision bejelentette, hogy új partneri megállapodást köt az FC Barcelonával, melynek értelmében a vállalat lesz a legendás futballcsapat televíziókért, kijelzőkért és audio eszközökért felelős kiemelt partnere. Az FC Barcelona vállalja a világvezető TP Vision TV- és audiotermék-kínálatának népszerűsítését, kiemelt figyelmet fordítva a vállalat saját fejlesztésű Ambilight TV technológiájára, mely a hagyományos tévénézést semmi máshoz nem fogható élménnyé varázsolja. Az Ambilight TV-vel minden más lesz!
Éles részletek és tiszta, gyors tempójú mozgás az AGON by AOC új gaming monitorával
Az AGON by AOC – a világ vezető gamer monitor* és IT-kiegészítő márkája büszkén mutatja be a kompakt Q24G2A/BK modellt az AOC GAMING termékpalettájáról. Ez a gaming monitor egy 23,8″-es (60,4 cm) IPS panellel rendelkezik, amely figyelemre méltó QHD felbontást (2560x1440) biztosít 165 Hz frissítési rátával és 1 ms MPRT válaszidővel. Az 1000:1 kontrasztarányt és 108,7% -os sRGB színskála-lefedettséget kínáló AOC GAMING Q24G2A/BK lenyűgöző látványt és reszponzív teljesítményt nyújt helytakarékos formában.
Így kíméli szemünket a HONOR Magic5 Pro
Napjainkban a technológia kikerülhetetlen eleme a hétköznapoknak, így létfontosságú, hogy azzal is foglalkozzunk, hogy a digitalis eszközök milyen hatással vannak szemeinkre. A HONOR Magic5 Pro, a vállalat legújabb csúcskategóriás készüléke számos szemkímélő funkcióval óvja a felhasználók látását.
Többmilliárdos beruházást hajt végre, erősíti jelenlétét a Schneider Electric Zalaegerszegen
Összesen több mint 5 milliárd forintnyi beruházási program tervezése zajlik a Schneider Electric zalaegerszegi MG Zala üzemében. Az elképzelések eredményeként jelentős mértékben bővülhet az idén 30. születésnapját ünneplő gyár termelési kapacitása, illetve még inkább fenntartható és energiahatékony lehet a működése.