A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra
A KLM bemutatta új, interaktív hangvezérlésű csomagolási segédjét a Google Home-on. A BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.
A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját hangjukon létesítsenek kapcsolatot, adjanak utasításokat és tegyenek fel kérdéseket a mesterséges intelligenciával rendelkező eszköznek. A BB, a Blue Bot rövidítése a KLM bot szolgáltatása, amely egy olyan hangvezérlésű csomagolási lista, melynek a közlejövőben emlékeztető listát is küldhetnek majd a Google Home-on keresztül, amennyiben nem tudnak valamit rögtön bepakolni, és későbbi emlékeztetésre van szükségük.
„A KLM évek óta elkötelezett az utasok igényeinek személyre szabott kielégítése iránt. Az új Google Home BB szolgáltatás digitális stratégiánk következő lépcsőfoka, amelyben mesterséges intelligenciával segítjük a gördülékeny utazást: a KLM ezúttal egy új interaktív pakolási segéddel szeretné megkönnyíteni a KLM utasok indulását” – nyilatkozta Pieter Groeneveld, az Air France-KLM digitális szenior alelnöke.
A KLM BB szolgáltatása mesterséges intelligencián alapul, emellett a KLM rendszerével és külső technológiákkal van összekötve. A rendszer tanulékony, és egyedi személyisége van: segítőkész, barátságos, professzionális. Minél többet használja az utas, annál okosabbá és személyesebbé válik. A BB 2017 szeptemberében indult, és a Messenger applikáción keresztül segített az repjegyfoglalásban. A jövőben a BB tovább fejlődik, új szolgáltatásokat kínál majd új platformokon.
Kapcsolódó cikkek
- A gépi tanulás lesz a legfontosabb technológia az internet indulása óta
- Okos Város idegrendszert épít a Huawei
- A ThinQ márkával nyit a mesterséges intelligencia felé az LG
- Mesterséges intelligenciával becsül jövőbeli virtuális deviza árakat a magyar startup
- IDC: a mesterséges intelligencia lesz a következő technológiai forradalom középpontjában
- Dolgozzon helyetted a mesterséges intelligencia
- A Siemens Gamesa a Fujitsu AI-megoldásával gyorsítja a minőségellenőrzést
- A müncheni Fujitsu Fórum bemutatja miként ösztönzi a „Digital Co-creation” az átalakulást
- A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét
- A Fujitsu PRIMERGY szerverek támogatják a mélytanulást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Húszezer laptopot szállít a Delta Systems az iskoláknak
Két ütemben, 10-10 ezer laptopot kapnak Budapest, Győr-Moson-Sopron, Veszprém, Somogy és Baranya vármegye diákjai mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos feltételes közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a cégcsoportot. Az informatikai eszközök öt vármegye tanulói és pedagógusai számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
Az LG ThinQ okosotthon-platformról hamarosan több márka termékeit is irányíthatjuk
Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a felhasználók az LG ThinQ alkalmazáson keresztül többek közt olyan márkák eszközeit is vezérelhetik majd, mint a Samsung vagy a Vestel, így kényelmesen kezelhető, teljeskörűen összekapcsolt okosotthon-ökoszisztémát alakíthatnak ki.
Hamar eldől, hogy a lányok nem lesznek mérnökök
A pályaválasztás legtöbbször már a középiskoláig eldől, és a támogató közeg hiánya miatt választja kevesebb lány a műszaki-technológiai hivatást – állapítja meg a CETIN Hungary Zrt. kutatása. A független, integrált telekommunikációs infrastruktúraszolgáltató ezen szeretne változtatni: a Nők a Tudományban Egyesület (NaTE) szakmai partnerségével középiskolás lányoknak ingyenes tehetségprogramot indít.
Megkezdte működését a Kyndryl Alapítvány a helyi közösségek fejlődéséért
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT-infrastruktúra-szolgáltatója szeptember 18-án elindította a Kyndryl Alapítványt. Az alapítvány olyan nonprofit szervezeteket támogat majd, amelyek kritikus társadalmi problémákra keresnek megoldásokat. A Kyndryl Alapítvány a vállalat globális vállalati jószolgálati programját terjeszti ki, és jelzi, hogy a Kyndryl elkötelezett a pozitív társadalmi szerepvállalás mellett, összhangban az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival.