A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra

forrás: Prím Online, 2018. január 2. 17:48

A KLM bemutatta új, interaktív hangvezérlésű csomagolási segédjét a Google Home-on. A BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.

A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját hangjukon létesítsenek kapcsolatot, adjanak utasításokat és tegyenek fel kérdéseket a mesterséges intelligenciával rendelkező eszköznek. A BB, a Blue Bot rövidítése a KLM bot szolgáltatása, amely egy olyan hangvezérlésű csomagolási lista, melynek a közlejövőben emlékeztető listát is küldhetnek majd a Google Home-on keresztül, amennyiben nem tudnak valamit rögtön bepakolni, és későbbi emlékeztetésre van szükségük. 

 

 

„A KLM évek óta elkötelezett az utasok igényeinek személyre szabott kielégítése iránt. Az új Google Home BB szolgáltatás digitális stratégiánk következő lépcsőfoka, amelyben mesterséges intelligenciával segítjük a gördülékeny utazást: a KLM ezúttal egy új interaktív pakolási segéddel szeretné megkönnyíteni a KLM utasok indulását” – nyilatkozta Pieter Groeneveld, az Air France-KLM digitális szenior alelnöke.

 

A KLM BB szolgáltatása mesterséges intelligencián alapul, emellett a KLM rendszerével és külső technológiákkal van összekötve. A rendszer tanulékony, és egyedi személyisége van: segítőkész, barátságos, professzionális. Minél többet használja az utas, annál okosabbá és személyesebbé válik. A BB 2017 szeptemberében indult, és a Messenger applikáción keresztül segített az repjegyfoglalásban. A jövőben a BB tovább fejlődik, új szolgáltatásokat kínál majd új platformokon.  

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mérnöki válaszok a klímaváltozás hatásainak csökkentésére

Ökológia és Gazdaság Fórum néven új interdiszciplináris munkacsoport alakul a Magyar Mérnöki Kamarában, amelynek célja, hogy a Föld ökológiai állapotának romlása és a klímaváltozás miatti kihívásokra mérnökileg megalapozott és szakmailag koordinált válaszokat és javaslatokat adjon.

2020. február 24. 16:20

Digital Health Summit – minden, amit ma tudhatunk a jövő egészségiparáról

Vajon elvégezheti egy robot a műtét utáni rehabilitációt, úgy, hogy a terapeuta több ezer kilométerről figyeli a gyógyulást? Miért lehet jó ötlet a digitalizált receptfelírás az orvosnak, betegnek és persze a finanszírozónak egyaránt? Kinek, mikor és hogyan érdemes befektetni a digitális egészségügybe? Izgalmas kérdések, viták és valódi válaszok várják a résztvevőket a digitális egészségügy első hazai konferenciáján, 2020. február 27-én.

2020. február 24. 13:22

Újabb termékek a Dell Technologies kínálatában

A Dell Technologies új peremhálózati megoldásokat jelentett be, melyek segítenek a vállalatoknak feldolgozni és értékes információvá alakítani a legváltozatosabb helyekről származó, több milliárd eszközben rejlő adathalmazt. A bővített portfólió olyan innovációkat tartalmaz mint a kompakt edge szerver, egy kisméretű moduláris adatközpont, továbbfejlesztett telemetriafelügyelet és egy streamelemző platform.

2020. február 24. 09:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33

20 éves Magyarország egyik legrégebbi email rendszere

2020. február 7. 09:03
online sportfogadás