A Xerox nem csak egy dokumentumkezelő vállalat

forrás: Prím Online, 2018. január 12. 11:31

Sikeres évet zárt 2017-ben a Xerox. A vállalat vezérigazgatója, Jeff Jacobson szerint a tavaly bevezetett 29, felhő-kapcsolattal, termelékenységet támogató funkciókkal, és tablet-szerű kezelőfelülettel felszerelt ConnectKey kompatibilis nyomtató, illetve multifunkciós berendezés számos új üzleti lehetőséget nyitott meg előttük, aminek köszönhetően jelentősen erősödtek az A3-as és az A4-es készülékeik piaci pozíciói.

„Ezzel a Xerox egy új korszakba lépett, és követve a munkahelyeket érintő változásokat, egy olyan, a mobil- és felhő technológiájú környezethez illeszkedő, applikációkhoz való hozzáféréssel rendelkező munkahelyi asszisztenciát ellátó portfóliót épített, amely alkalmazkodik a jövő elvárásaihoz, az egyre gyorsuló fejlődéshez.” – hangsúlyozta a vezérigazgató.

 

Hozzátette az elmúlt évben a Xerox jelentős lépést tett afelé, hogy mindenkinek gyökeresen új élményt jelentsen a dokumentumkezelési feladatok menedzselése, miután olyan berendezéseket vezettek be a piacra, amelyeket a felhasználók személyre szabhatóan, az egyéni elvárásaiknak megfelelően használhatnak, akárcsak az okostelefonjaikat. 

 

Ezzel együtt Jacobson az eredményes termékváltás fontos elemének tartja az alkalmazásfejlesztés ösztönzését is. A vállalatnál pedig minden támogatást meg is adnak a partnereinek ahhoz, hogy testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox, a rendszerintegrátorok és más Xerox partnerek által létrehozott, jelenleg több mint ötven alkalmazás a Xerox App. Gallery-ben érhető el, az egyéni igények kiszolgálására alkalmas alkalmazások pedig a Xerox App Studio segítségével fejleszthetőek tovább. 

 

„A digitalis átállás felpörgetésével a Xerox immár végérvényesen új szintre lépett, és a hagyományos, szkennelési, másolási, nyomtatási szolgáltatásokat nyújtó dokumentumkezelő cégből olyan vezető technológiai vállalattá vált, amely megújítja a kapcsolattartás, a kommunikáció és a munkavégzés módját bárhol a világban akár a nagyvállalatokat, akár a kis – és középvállalkozásokat tekintve.” – hangsúlyozta Jeff Jacobson.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HONOR bejelentette új márkastratégiáját

A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.

2021. január 23. 13:16

Szegeden nyitotta meg legújabb üzletét a DIGI

A DIGI a régióban az elmúlt 10 év során fokozatosan végrehajtott technológiai beruházásokkal összhangban, előfizetői kényelmét és érdekeit szem előtt tartva a Szeged Plázában nyitotta meg legújabb üzletét.

2021. január 22. 16:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás