Rekordidő alatt építette újra leégett szentendrei fejállomását a UPC

forrás: Prím Online, 2018. január 23. 18:07

Keddtől ismét működnek a UPC szolgáltatásai Szentendrén és hat környező településen, miután a szombat hajnalban, eddig ismeretlen okból leégett szentendrei fejállomást rekord gyorsasággal, mindössze három nap alatt építették újjá a szolgáltató munkatársai.

Rendkívül gyorsan, mindössze három nap alatt építették újjá a UPC Magyarország munkatársai azt a szentendrei fejállomást, amely még szombaton hajnalban égett le. A tűz oka egyelőre ismeretlen, a hatósági vizsgálat még folyamatban van. Az összesen hét települést – Budakalászt, Leányfalut, Pilisborosjenőt, Pilisszentlászlót, Szentendrét és Ürömöt – kiszolgáló hálózati központban lévő berendezések jelentős része a tűz miatt megsemmisült, illetve használhatatlanná vált, ezért több mint 6 ezer előfizetőnél szüneteltek az internet, a kábeltévé és a vezetékes telefon szolgáltatások.

 

A UPC munkatársai az oltást és a romeltakarítást követően azonnal megkezdték az új fejállomás telepítését, amely ideiglenesen mobil konténerekben kapott helyet. A tapasztalt távközlési szakemberekből álló, több mint 50 fős team a sokszor mostoha időjárási körülmények ellenére, hétvégi és éjszakai műszakokban dolgozott azon, hogy elkészüljön az új hálózati központ és minél hamarabb újraéledhessenek az ügyfeleknél a szolgáltatások.

 

„A szentendrei tűzeset speciális helyzet elé állított minket, ugyanis szó szerint az alapoktól kellett egy teljesen új hálózati központot felépítenünk. Cégünk történetében eddig példa nélküli kihívással szembesültünk, de munkatársaink szakértelmének és kitartásának köszönhetően rendkívüli gyorsasággal sikerült úrrá lennünk a helyzeten. Ügyfeleinknek ezúton is köszönjük, hogy türelemmel viselték ezt az időszakot.” – mondta Koós Attila, a UPC Magyarország hálózatirányítási igazgatója.

 

Kedd hajnalra már üzemképes volt a konténeres fejállomás, reggeltől fokozatosan indultak újra, dél óta pedig már mindenütt élnek a szolgáltatások a szentendrei körzetben. Azokat az ügyfeleket, akiknél esetleg még nem működik megfelelően az internet, arra kéri a UPC, hogy néhány másodpercre kapcsolják ki, majd indítsák újra modemjüket.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az LG mobiltelefonos AI-technológiát mutat be az idei MWC-n

Az LG Electronics (LG) a spanyolországi Barcelonában, a Mobile World Congress (MWC) kiállításon mutatja be első saját fejlesztésű, mobiltelefonos mesterségesintelligencia-technológiáját. Az új mobilfunkciók az LG eddigi legfejlettebb zászlóshajó készüléke, a V30 2018-as kiadásában debütálnak.

2018. február 19. 19:13

A digitális próbafülkék valósággá válnak

A Vodafone és a Mango divatmárka ma bejelentett együttműködése nyomán hamarosan valósággá válnak a digitális próbafülkék, melyek első körben a kiemelt Mango üzletekben lesznek elérhetők világszerte.

2018. február 19. 12:47

Elkészült az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége Etikai Kódexe

A pénzügyi tranzakciók digitalizálásával párhuzamosan szükséges olyan szabályokat teremteni, amelyek a lakosságot, a felhasználókat és a szolgáltatókat is védi, ezért a tavaly áprilisban létrehozott készpénzkímélő elektronikus fizetési szolgáltatást nyújtó társaságok szakmai szervezete az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) megalkotta az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége Etikai Kódexét (EFISZ Etikai Kódex).

2018. február 19. 10:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

2018. február 8. 10:28

Stratégiai program indul a blokklánc és fintech fejlesztések ösztönzésére

2018. január 26. 15:12

E-kereskedelmi Körkép 2017

2017. december 28. 09:48

Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

2017. december 20. 09:27
cloudappsportal.com