Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!
Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik.
Bemutatásra kerül például, hogy miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni és üzemeltetni illetve, hogy milyen országos, vagy azon is túlnyúló hiper-szupermarketet alapíthatunk szinte zéró tőkebevonással. Górcső alá veszi, hogy mikor érdemes marketing- és mikor ún. értékesítési kampányokat szerveznünk. Az is megvitatásra kerül, hogy mikor kell magunknak cselekednünk, és mikor kell szakemberek, vagy ügynökség segítségét kérnünk. És persze szó esik a hétköznapi üzemelésben rejlő akadályokról is, mint például a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció, vagy akár egy influencer alkalmazása. Lehetetlen mindet felsorolni.
A konferencián Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese is előadást fog tartani, az első napon (2018. február 28. szerda) 15:30- 15:45 között. Az előadás témája pedig: Attitűdök mérési eszközei. Módszertani kérdések a perszionalizáció felállításainál. Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre az attitűdök meghatározására? Milyen méréseket végezhetsz el saját magad, és honnantól kell már szolgáltatót keresned.
Kapcsolódó cikkek
- Ember és technológia kapcsolatát vizsgálja a SMART 2018
- Magyar fejlesztések a kriptovilág élvonalában
- Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk
- Jubilálnak a marketing fesztiválozók
- Az okos közlekedés legnagyobb innovációs fórumát rendezik meg Budapesten
- Feltöltődés az USA-ban
- Most épül a digitális jövő
- Azure-ra optimalizált Apache Spark, új mesterséges intelligencia megoldások, IoT és gépi tanulás a fejlesztők szolgálatában
- A digitális érettség mérhető és fejleszthető
- Holnap kezdődik a Mobile Hungary konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nem csak a nappaliban, hanem ipari csarnokokban is felbukkan majd az Apple Vision Pro
Közel négy hónapja mutatkozott be az Apple Vision Pro, és egyelőre nincs új hír a fejlesztés háza tájáról az akkor megismert paramétereken túl. A kiterjesztett és a virtuális valóság szemünk előtt való keverésére képes, fejen hordható eszköz szórakoztatóipari és irodai környezetben való felhasználásáról már sok szó esett, ugyanakkor az eszközben rejlő üzleti és ipari lehetőségekről egyelőre alig lehetett hallani. A Delta Systems Kft. fejlesztői összegyűjtöttek néhány olyan szemléletes példát, ahol nem csak látványosságként, hanem üzleti előnyt teremtő termelőeszközként is funkcionálhat a jövőben az Apple csodaszemüvege.
Innovatív bioműanyag projekt megvalósulásához járul hozzá az ABB
A megújuló és fenntartható vegyipar egyik úttörőjeként számontartott Avantium új üzemet épít, mellyel a fosszilis alapanyagokat fokozatosan kiváltó bioalapú műanyagokra való átállást kívánja előmozdítani. A hollandiai Delfzijlben található létesítmény egy olyan újszerű technológiát fog alkalmazni, amely a növényi cukrokat a polietilén-furanoátnak (PEF) nevezett következő generációs műanyaggá alakítja át.