A telepített Ericsson Radio System termékek készen állnak az 5G NR-re
Az Ericsson bejelentette, hogy az Ericsson Radio System portfolióba tartozó, már telepített rádiórendszerei kompatibilisek lesznek az 5G New Radio (NR) technológiával. A kompatibilitást távoli szoftvertelepítéssel érik el.
Ez több, mint 150 különböző rádióváltozatra vonatkozik az Ericsson rendszerében, amelyek összesen több mint 190 hálózatban működnek szerte a világon. Ez egyben azt is jelenti, hogy az Ericsson Radio System rendszerében működő 2015-ös eszközök most már támogathatják az 5G NR-t. Ez a kompatibilitás az Ericsson Radio System-be tartozó mikrorádiókra és a meglévő Radio Dot System beltéri rendszerekre is vonatkozik. Röviden, az Ericsson Radio System termékek készen állnak az 5G NR-re.
„Mindig is erősek voltunk a rendszereink utólagos kompatibilitásának kezelésében, a termékeinket és a szoftvereinket a fejlődés szem előtt tartásával tervezzük – mondta el Fredrik Jejdling, az Ericsson alelnöke, a Hálózatok üzletág vezetője. – Az Ericsson berendezéseit nem kell folyton lecserélni, a 2015 óta az Ericsson Radio System rendszerébe történt befektetések jelentős értéket nyújtanak majd a szolgáltatók számára akkor is, amikor eljön az ideje az 5G-re való átváltásnak.”
A szolgáltatók 4G-t és 5G-t is üzemeltethetnek majd ugyanabban a sávban, ugyanazzal a rádióval és ugyanazzal az alapsávi egységgel. Lehetséges lesz megosztani a spektrumot a 4G és az 5G között egymás melletti vivőfrekvenciákkal ugyanabban a sávban, valamint az átfedő frekvenciákkal is, az úgynevezett „Dinamikus spektrummegosztás” funkcióval.
A legújabb Ericsson Mobility Report szerint a teljes globális mobiladat-forgalom várhatóan a nyolcszorosára nő az elkövetkező időszakban, míg az 5G-előfizetések száma várhatóan eléri majd az 1 milliárdot 2023 végéig. Ez növekvő igényeket támaszt a szolgáltatókkal szemben, hogy növeljék költséghatékonyságukat az 5G-re való átállással egyidőben.
Kapcsolódó cikkek
- Így fest a fogyasztók 5G-s kívánságlistája
- A kormány kiemelt beruházássá minősítette a magyarországi mobilhálózat-fejlesztéseket
- Minden nagy teljesítmény mögött ott áll egy kiváló tanár
- Autók hálózatba kötve: közös kutatás-fejlesztési projektet indít az LG és a Qualcomm
- 5G jövő az Ericssontól és a Telekomtól
- Az Ericsson A 2017-es Mobil Világkongresszuson
- Az Ericsson demonstrálta az első végpontok közötti 5G hálózatot
- Az IBM és az Ericsson új fejlesztéssel áll elő az 5G terén
- 1200 Mbps letöltési sebességet mutatott be 4G+ technológián a Telekom és az Ericsson
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.