A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
Idén Valentin-napon az adatforgalom nem szabhat határt a szerelemnek – a Vodafone meglepetés akciójának köszönhetően 90 gigabájtnyi plusz adatot kaphatnak az ügyfelek, akik így korlátok nélkül fejezhetik ki egymás iránti érzéseiket.
Akadnak, akik esetében a plusz adatnak kiemelt jelentősége is van – ahogyan az a Weisz Fanni főszereplésével készült videóban is látható. A Vodafone nekik és minden szerelmesnek egyaránt örömet kívánt okozni az akcióval, melynek keretében ráadásul az érintettek maguk választhatják meg, hogy februárban pontosan mely nap legyen az ő Valentin-napjuk!
A 90 gigabájtnyi figyelmesség a My Vodafone alkalmazás letöltését követően válik elérhetővé. A meghatározott Red és Go tarifákhoz, illetve 2018. január 31. előtt aktivált hangalapú feltöltőkártyákhoz 2018. február 2. és 28. között aktiválható a 90 GB, mely az aktiválást követő nap éjfélig belföldön és az Európai Unióban egyaránt felhasználható.
A My Vodafone applikáció letölthető az App Store-ból és a Google Play Áruházból is.
Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában
- Hatalmas adatforgalmat ad az első három hónapra a Vodafone Red
- Szingapúrban is Vodafone IoT bringákat lehet használni
- EasyRider a Vodafone-tól
- Valentin napon egy kedves ajándék vagy egy vacsora többet ér, mint bármennyi SMS
- Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
- Vodafone utazó klinikák segítik a HIV visszaszorítását Lesothóban
- A Vodafone felrázza a feltöltőkártyás piacot: 19 Ft-os perc és SMS díj feltöltőkártyával
- Ingyen nézhető Rihanna és a Metallica a Mobil Vodafone alkalmazásában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.