13 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke

forrás: Prím Online, 2018. február 15. 17:49

Több mint ötven százalékkal, 38.046 milliárd dollárra nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt a Brand Finance üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cég Global 500 2018 rangsorának értékelése szerint. A vállalat a 25. helyre lépett előre a legnagyobb világmárkákat felvonultató listán, 14 helyet javítva tavalyi pozíciójához képest.

A Brand Finance, a világ egyik vezető, független üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cége minden évben közismert márkák ezreit vizsgálja és rangsorolja. A ranglisták kialakításánál a cég nemcsak a márkaerősségi index-et (Brand Strategy Index), hanem a márkahűséget (Brand Loyalty) és a marketing befektetéseket is vizsgálja.

 

A Huawei tavaly 25.230 milliárd dolláros márkaértékkel még csak a 39. helyen szerepelt a rangsorban, a mostani mintegy 51 százalékos éves márkaérték-növekedés az ötödik legnagyobb a lista első ötven helyén szereplő vállalat közül (az öt legnagyobb növekedést produkáló cég közül négy kínai). A Brand Finance vezérigazgatója szerint a nagy kínai márkákat mára világszerte minőségi brand-ként ismerik el, David Haigh arra számít, hogy ez a gyors értéknövekedés egyre több szektorban jelenik meg a jövőben.

 

A Huawei márkaértékének növekedését nem csak a Brand Finance listáján való előrelépés jelzi. A vállalat tavaly a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján 49. helyezést érte el, és felkerült az Interbrand 100 legjobb márkát rangsoroló listájára is. 

Kulcsszavak: +céginfo Huawei

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05