Közel az idő, amikor már nem lesz kormány
No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem. A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung DRVLINE platform: lépés az önvezető jövő felé
- Az LG és a HERE együtt fejleszti a legmodernebb telematikai megoldásokat
- Autók hálózatba kötve: közös kutatás-fejlesztési projektet indít az LG és a Qualcomm
- A Volkswagen a DXC-vel együtt kapcsol magasabb sebességfokozatba
- Az Ericsson és a Zenuity együttműködik az önvezető autók fejlesztésében
- A vészfékrendszerek adhatnak lendületet az önvezető autóknak
- Az önvezető technológia az autóvásárlást is ösztönözheti
- Huawei: 2025-re már közel 100 milliárd IoT eszközt tartunk majd számon
- Fidelity: Mit kezd a biztosítási piac az önvezető autókkal?
- Continental: itt az idő az automatizált vezetés jogi keretének kidolgozására
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Közel az idő, amikor már nem lesz kormány
No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem. A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.
CES 2017: A csapból is önvezető autó folyik...
Amerikai tudósitónk, Horváth László, ezen a héten cikksorozatban tekint vissza január legnevezetesebb informatikai eseményére, az idei CES-re. A kijelzők, tévék illetve a biztonsági kérdések majd a magyar startup-ok jó szerelésének bemutatása után a most az autóiparról, illetve annak informatikára támaszkodó teljes megújulásáról elevenít fel néhány CES-pillanatot.
Önvezető Uber-taxik és más "autós" hírek
Bár év végén már csendesedni szokott az innováció is, az idén - úgy tűnik - még Karácsony előtt is egymás érik a műszaki újdonságokról szóló hírek: az Uber már önvezető autókkal szállítja utasait, Trump technológiai tanácsadó csapatához csatlakozott a Tesla-vezér, Elon Musk, és - ha már autók - a GM új márkájából már az első nap huszat eladtak, és több százat előjegyeztek. Nézzük a híreket részletesen!
Nagy a várakozás itthon az elektromos autózással kapcsolatban
Magyarország legnagyobb taglétszámú autós közössége a Forensis autóklub újabb nagyszabású kutatást végzett tagjai között, ezúttal az elektromos autózásról. A kutatásban aktívan résztevő - közel ötezer - válaszadó jelenleg is mind autó tulajdonos és szoros kapcsolatban van a közlekedéssel. A kutatást az autósok szemszögéből és egy átlag autós szempontjait figyelembe tartva állították össze.
A jövő mérnökei versenyeznek a jövő autóival
Akinek nincs még programja szombat délelőttre, annak érdemes kilátogatnia RobonAUT 2016 rendezvényre, amelyet 10.00-14.00 óra között tartanak a BME Q épület aulájában (1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2.), itt ugyanis a diákok által megépített - önállóan működő - robotautók versenyeznek majd egymással. Az autóknak emberi beavatkozás nélkül kell végighaladniuk egy gyorsasági és egy akadálypályán, útjuk során a legtöbb részfeladatot teljesítve.