A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat

forrás: Prím Online, 2018. március 19. 16:54

A Rakuten bejelentette, hogy accelerator programot indít ambiciózus startupok számára legújabb projektje keretében, amelynek célja a webfejlesztő közösségekkel szoros, mindkét fél számára előnyös kapcsolatrendszer kiépítése.

A Rakuten Accelerator program keretében olyan vállalkozók jelentkezését várják, akik vállalkozásuk korai szakaszában vannak, és fejlesztési tevékenységük fókuszában a globális üzenetküldő platformok állnak. A program a kelet-közép-európai régió startupjai számára egyedi lehetőséget nyújt, annál is inkább, mivel a Rakuten az utóbbi időkben kiemelkedően aktív a térségben. 

 

A Rakuten Viber a Rakuten Csoport tagja, több mint egymilliárd felhasználójával a világ egyik legismertebb üzenetküldő alkalmazása, Kelet-Közép-Európában pedig a legnépszerűbb. A vállalat emellett az FC Barcelona, a Golden State Warriors amerikai kosárlabdacsapat, és az NBA, az amerikai kosárlabda szövetség hivatalos kommunikációs partnere. 

 

A Rakuten szolgáltatások rendszerét üzemelteti az e-kereskedelem, értékpapírok, bank, biztosítás, bankkártyás fizetés, szabadidő és média területein. A program mentorai elérhetők lesznek a kiválasztott startupok számára a Rakuten vállalatcsoport minden részéről, beleérve a Vibert is, és tanácsaikkal segítik a legambiciózusabbakat, hogy innovációjukat sikerre vigyék.

 

A program megvalósítása során a Rakuten a coloradói Techstars-szal működik együtt. A világszerte accelerator programjairól ismert vállalat eddig több mint 1200 startuppal dolgozott, amelyek 90 százaléka ma is aktívan működik vagy már felvásárolták. A Rakuten és a Techstars olyan korai szakaszban lévő vállalkozókkal dolgozik majd együtt, akik élen járnak a közösségi média technológiájában, különös tekintettel a Viberre. A mentorálásra fókuszáló accelerator program célja az üzenetküldő platformok használatának forradalmasítása az üzleti szféra és a fogyasztók számára.

 

 

A Rakuten három hónapot felölelő, mentorálásra fókuszáló accelerator programjának a vállalat ázsiai regionális központja, Szingapúr ad majd otthont. Ennek keretein belül a következő területeket vizsgálják:

  • Mesterséges intelligencia (AI), chatbotok
  • Chatalapú kereskedelem
  • Mobiltárca és kriptovaluta
  • Advanced szolgáltatások
  • VR és AR megoldások
  • Hangfelismerés
  • Képfelismerés
  • Fordítás
  • Zenei- és sport tartalmak
  • Hangirányítású okosotthon megoldások
  • Szervezetbe integrált kommunikáció

 

„Nagy öröm számunkra a lehetőség, hogy megoszthatjuk üzleti és technológiai szakértelmünket a jövő meghatározó innovátoraival” – mondta Hiroshi Takasawa, a Rakuten Capital elnöke és a Rakuten Asia vezérigazgatója. „A tehetséges startupok felkarolása területén méltó hírnevet szerzett Techstars-szal együtt várjuk az ígéretes csapatokat a programba. Biztos vagyok benne, hogy a szakmai támogatás mellett tanulni is fogunk tőlük.”

 

A jelentkezés a Rakuten Accelerator programba már elindult. A pályázók közül 10 startupot választanak ki, amelyek tagjai meghívást nyernek a 2018 júliusától kezdődő három hónapos intenzív programra, Szingapúrba. A képzést egy Demo Day zárja, ahol a résztvevő startupok többszáz, a világ minden tájáról összegyűlt befektető előtt mutathatják be tevékenységüket. A programra való jelentkezés határideje 2018. április 8.

 

„A Rakuten üzleti filozófiájának központi eleme, hogy az innovációk segítésével és a vállalkozói szellem ösztönzésével értéket teremtsünk, és ezzel hozzájáruljunk a társadalmi fejlődéshez” - fogalmazott Takasawa. „Optimista vagyok a tekintetben, hogy accelerator programunk segítségével tovább erősítjük a Rakuten globális ökoszisztémáját és előmozdítjuk az innovációs kultúra fejlődését Ázsiában és szerte a világon.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A d’strict design stúdióval közösen tervez izgalmas SMART signage tartalmakat a Samsung

Új együttműködést jelentett be a Samsung: a vállalat a szöuli d’strict design stúdióval közösen tervez egyedülálló, Samsung SMART signage kijelzőkön megtekinthető médiaművészeti alkotásokat. A köztéri installációk a világ leghíresebb látványosságainál kihelyezett Samsung LED signage-okon lesznek láthatóak.

2020. szeptember 22. 17:55

A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG

Offline stratégiáját konzekvensen valósítja meg az eMAG. A piacvezető online kereskedő első, Erzsébet körúti lévő üzlete után egy nagyobb alapterületű bemutatótermet nyitott a budapesti Mammut bevásárlóközpontban. A budai üzletben szeptember 21. és 27. között nyitási akció várja az érdeklődőket. A várhatóan nagy számú érdeklődő miatt a vállalat előzetesen is arra kéri az érdeklődőket, hogy tartsák be a koronavírus-helyzet miatt előírt maszkviselési és távolságtartási előírásokat.

2020. szeptember 22. 10:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11

Virtuális nézőteret nyit a Budai Szabadtéri Színház

2020. szeptember 9. 12:11

Év Informatikai Vezetője díj 2020

2020. augusztus 27. 11:07

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

2020. augusztus 13. 14:58
online sportfogadás