Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén

forrás: Prím Online, 2018. március 22. 13:57

A Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött Schibsted Classified Media Hungary Kft. marketingigazgatói pozícióját március elsejétől Varju Lilla tölti be. 

A szakember, aki karrierjét a Duna House-nál kezdte, majd az élelmiszeripar és a vendéglátás területén látott el márkaépítési feladatokat, 2014-ben csatlakozott a Schibsted médiavállalat magyar leányvállalatához, ahol kezdetben a Jófogás online marketing kampányaiért és a Jófogás Találkozási Pont bevezetéséért felelt, majd 2017-től a Jófogás brand menedzsereként támogatta a cég marketing tevékenységét. 

 

„Lilla 2014 óta megbízható, erős tagja marketing csapatunknak, tevékeny részt vállalva az elmúlt évek növekedési eredményeiből. Nagyon örülök, hogy a marketing igazgatói pozíció, egy hosszú és tartalmas kiválasztási folyamat eredményeként ismét jó kezekbe került és Lilla szakértői támogatásával a Jófogás és a Használtautó.hu brandek tovább erősödhetnek” – mondta el Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója

 

“Az elmúlt négy évben sok tapasztalatot gyűjtöttem a Schibsted Classified Media Hungary csapatában. Nagyon örülök, hogy az ebben az időszakban szerzett tudásomat és ismereteimet tovább kamatoztathatom egy ilyen dinamikusan fejlődő cégnél, ahol remek szakemberekkel dolgozhatok” - tette hozzá Varju Lilla.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09