Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
Újabb világsztár csatlakozott a Huawei márkanagyköveteihez Gal Gadot személyében. A vállalat Párizsban egy exkluzív sajtóeseményen jelentette be az együttműködést a világhírű szuperhőst alakító izraeli színésznővel, aki idén márciustól a P20 széria hivatalos arca lett. A Huawei új zászlóshajó termékeiben együtt van jelen a kifinomult design és a legjobb technológia, ami a mindennapi életben is hatékony társsá teszi a készülékeket.
A Huawei legújabb zászlóshajó termékei, a P20 és P20 Pro nemcsak a legjobb technológiát nyújtják a felhasználóknak, hanem ötvözik a szépséget és a teljesítményt. Ezekre a tulajdonságokra építve a Huawei tudatosan választ olyan hősöket kampányai élére, mint a magyar Iron Lady, Hosszú Katinka, vagy a képregény univerzum fáradhatatlan amazonja, Gal Gadot. A modern nő megtestesítője, aki egyszerre sikeres színésznő, kétgyermekes édesanya, azaz igazi „csodanő”, aki kiáll az elvei mellett és egy személyben testesíti meg mindazt, amiben a Huawei elhivatottan hisz: a kifogástalan eleganciát, a tökéletességre való törekvést, az erőt és a kitartást.
Gal Gadot büszke erejére és intelligenciájára, ami nők millióinak példaképévé tette az elmúlt években. A színésznő és a Huawei hisznek a mindennapok harcosaiban, a tökéletességre való szüntelen törekvésben és mindenek előtt hisznek a saját álmaikban, amik eléréséért keményen dolgoznak minden egyes nap. Igazi „Csodanő”, aki reggel elkészíti a család reggelijét, délben sikeres üzletasszonyként tárgyalások sorozatát bonyolítja, este pedig a vörös szőnyegen, ünnepelt filmcsillagként tündököl. „Számomra az okostelefonom nem csak egy egyszerű eszköz. Segít megmutatni, ki vagyok valójában, tükrözi a stílusom és megbízható társam a mindennapi kihívásaim során. A fotózási képességei mellett P20 Pro gyorstöltési funkciója az egyik legnagyobb segítségem a mindennapokban: magabiztosságot ad, hogy a körülményektől függetlenül bárhol bármikor képes vagyok gyorsan és biztonságosan elintézni a legfontosabb teendőimet.” – hangsúlyozta a színésznő.
Gal Gadot alkotószellemű nőként folyton inspirációk után kutat mindenhol, ahol csak lehetséges: „Nap, mint nap képek ezreit készítem a telefonommal, hogy tápláljam a bennem élő művészt, de első alkalommal nem vettem észre, milyen könnyen az életem részévé vált a mesterséges intelligencia. A P20 Pro használatakor nem kell aggódnom azon, hogy tökéletesre sikerül-e a kép, amit a közösségi média oldalamra töltök fel, a megfelelő beállításokat a készülék magától ajánlja fel és állítja be számomra.” Az új P20 széria számtalan lehetőséget rejt a mesterséges intelligenciának köszönhetően, ami a mindennapi életben is nélkülözhetetlen társsá teszi a készüléket.
A Huawei legújabb készülékei a mindennapi emberek, profi fotóművészek és nagy követő táborral rendelkező influencerek számára is sokoldalú segítséget jelentenek. A P20 Pro tripla Leica kameráinak és a beépített mesterséges intelligenciának köszönhetően bárki képes lélegzetelállító fényképeket készíteni, akár stúdióminőségben is. A P20 és P20 Pro négy divatos színben, március végén kerülnek az európai boltok polcaira.
Kapcsolódó cikkek
- Okos Város idegrendszert épít a Huawei
- Vezeték nélkül is tölthető a sportautó vonalait idéző Porche Design Huawei Mate RS
- Az új P20 Lite-tal stúdióminőségű portréfotók készíthetők
- Tripla Leica-kamerával érkezik a Huawei P20 és P20 Pro okostelefon
- A MediaPad M5 3D hangzását az AWS zenekar gitárosa is tesztelte
- A Huawei közel 2400 szabadalmi bejelentést tett Európában
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
- Új táblagépet és notebookot mutatott be a Huawei
- A Huawei 5G-chipkészletével már a végfelhasználók is kapcsolódhatnak szupergyors hálózatra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.