Hagyományápolás digitálisan
Három vidéki idősebb urat kért fel a Telekom arra, hogy a LocsoLive akció keretében locsolóverseket mondjanak fel videóra, és így azonnal digitálisan, az otthon kényelméből is „meglocsolható” lesz bárki.
Az autentikus tolmácsolásban előálló videóval egy mozdulattal több hölgyet is fel lehet köszönteni, de választható személyre szóló formátum is. Mindez egy élő 4G mobilinternetes stream közvetítésen keresztül valósul meg egy kis pilisi faluból a Telekom mobilhálózatán, bemutatva azt, hogy a digitális megoldásokat segítségül hívva akár a kedves hagyományok is újraértelmezhetőek.
Húsvét hétfő délelőttjén tehát reggel 9-től kezdve várják a vidéki öregurak, János, Mihály és Dezső a Telekom Facebook oldalán húsvéti locsolóversekkel azokat, akik személyesen nem tudnak elmenni meglocsolni hölgy rokonaikat és ismerőseiket, a húsvéti hagyományt is szívesebben ápolnák már digitálisan, vagy ha a „Zöld erdőben jártam...” már kevés… A kezdeményezéshez saját verseikkel csatlakoztak kortárs magyar költők, Lackfi János és Varró Dániel is.
A rendhagyó, online műsorban verset bárki kérhet bárkinek, csak be kell tagelni az ismerőse nevét a kommentfolyamban. A galériából nem csak a személyre szóló locsolóvers-videók, hanem továbbiak is megoszthatók. Már holnaptól érdemes ellátogatni az oldalra azoknak, akik maguk szeretnék ápolni a hagyományt, de kreatív versek híján vannak.
Aki követi a Pilisből jelentkező élő 4G stream közvetítést, nem csak eredeti locsolóverseket küldhet és hallgathat, hanem érdekes információkat is megtudhat a környező régiók hagyományairól a húsvéti talk show keretében.
A Telekomnak nem ez az első megmozdulása a húsvéti hagyományokat felelevenítő digitális megoldások terén. 2015-ben a mindössze 15 fős Lendvajakabfán a locsolókat nélkülözni kényszerülő asszonyokhoz a Telekom a 4G mobilhálózata segítségével a locsolóvíz és a jókívánságok egy drónra szerelt vödörből érkeztek, az internetezők az ország bármely pontjáról meg tudták locsolni őket. (Katt ide a Locsodrón videóért!)
Az élő adás hétfő délelőtt 9-től érhető el a Telekom Facebook oldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többen és egyre gyakrabban használunk mobilnetet külföldön is
- Népszerű a Telekom 4G Hang szolgáltatása
- Megduplázódott a mobilinternet forgalom a tavaly karácsonyi időszakhoz képest a Telekomnál
- Egyre növekszik a mobilinternet népszerűsége
- eNET - Telekom kutatás az okostelefon- és mobilinternethasználati szokásokról
- Korlátlan közösségi alkalmazások karácsonykor a Telekomtól
- A Deutsche Telekom képviseli a legmagasabb 4G/LTE hálózati minőséget Európában
- Az egész fővárosban elérhetővé tette NB-IoT hálózatát a Telekom
- Korlátlanság és a választás szabadsága a Telekom karácsonyi ajánlataiban
- Újabb Telekom előfizetőknél aktiválják a 4G Hang képességet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.